Miksi myyt reikäisiä "vedenpitäviä" vaatteita?

  • Viestiketjun aloittaja "utelias"
  • Ensimmäinen viesti
"utelias"
En vaan käsitä. Eikö reikä vedenpitävässä haalarissa/housuissa tarkoita sitä, että ROSKIIN? Millä tavalla se vaate on vedenpitävä sen jälkeen, kun siinä on reikä? Ihan sama mitä supertecciä kyseinen vaatekappale on, se on RIKKI.

Miksi, oi miksi, joku myy näitä? Ja miksi, oi miksi, kukaan ostaisi näitä?
 
Niih
Minäkin ostin juuri eräältä nettikirppiksltä "vedenpitävät" housut, jotka muuten näyttivät siistiltä, mutta haarasaumassa oli muutaman sentin ratkennut kohta. Eikä siis myynti-ilmoituksessa oltu mainittu sitä. Muutenkin siitä firmasta tuli vaatteita, joiden myyntiteksti oli liian kaunisteltua. Eipä tarvitse tilata toista kertaa.
 
"hep"
Mä voin ostaa jos halvalla saan. Remuasmishaalariksi. Asutaan maalla ja puitteet ei ole aina siistit. Tollaset haalarit kelpaa kuivan kelin haalareina ihan mainiosti. Eikä tartte itkeä pillittää jos ovat traktorin rasvassa tms.
 
"aapee"
[QUOTE="hep";28976648]Mä voin ostaa jos halvalla saan. Remuasmishaalariksi. Asutaan maalla ja puitteet ei ole aina siistit. Tollaset haalarit kelpaa kuivan kelin haalareina ihan mainiosti. Eikä tartte itkeä pillittää jos ovat traktorin rasvassa tms.[/QUOTE]

Niin no mut eikös sit kannata ostaa ehjä ei-vedenpitävä-haalari, jonka saa varmasti samalla hintaa?
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28977580:
No onhan se edelleen vedenpitävä reikien ympäriltä. Ja onhan siinä nyt reikiä uutenakin, ainakin kolme.
No niin aivan. Että mitä siitä sitten, että polvissa/takapuolessa on reijät, kun kerta se niiden vierestä pitää vettä!

Luojalle kiitos, että en ole niin köyhä, että pitäisi ostaa reikäisiä "vedenpitäviä" vaatteita.
 
"vieras"
Yleensä myyn ne paikattuna, niin niitä meillä itselläkin käytetään sen jälkeen ovat rikki menneet. Tarrapaikalla ne ovat uudestaan vedenpitävät.

Ja myyn ne halvalla, paikkaamattomistai pyytäisin hyvin paljon enemmän. Ihan käyttökelpoisia vaatteita ne yhä ovat ja mainitsen kyllä viat, ettei ostaja tule huijatuksi. Uudet vedenpitämättömät maksaisivat enemmän kaupassa.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28983167]Liimapaikkalevy maksaa ehkä 3e ja sillä paikkaa jo molemmat polvet. Miksi ihmeessä hyvä haalari pitäis tuommosen takia heittää roskiin? Ihme kerskakulutusta.[/QUOTE]

Siks kun ne paikat on rumia. Käytä sä reikäsiä jos haluat. Minä en ainakaan halua.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28983199]Siks kun ne paikat on rumia. Käytä sä reikäsiä jos haluat. Minä en ainakaan halua.[/QUOTE]

No eihän sun tartte niitä käyttääkkään vaan lapsen. Eikä sun tartte niitä ostaakkaan jos et halua, mutta kannattaa yrittää ymmärtää että ihmiset myy niitä reikäsiä sen takia kun toiset ihmiset haluaa niitä ostaa.
Kun niistä paikoista leikkaa esim perhosia ja kukkia, autoja jne niin lapset niitä ihan mielelellään käyttää. Ainakin silloin kun 'ykköshaalari' sattuu olemaan märkä.
 

Yhteistyössä