Miksi naiset äidit antavat itsensä rupsahtaa?

Mikä ihme siinä on että kun naisesta tulee äitee niin annetaan itsensä rupsahtaa eikä pidetä yhtään itsestä huolta. Miksi ei voi pukeutua muodikkaasti sekä ulkona että kotona. Miksi alapää näyttää kauheelta pehkolta ja päällä on jokku ikivanhat risat erotiikantappaja sloggit? Ja päivävaateina ne ikivanhat verkkarit ja joku teeppari tai gollege vuoden 5 ennen nakkisotaa. Ei siinä kannata kyllä yhtään miettiä että miks ei mies halua seksiä!!!!

Nyt saan varmaan kaikkien kotiäitien kiukkuset viestit niskaani..siitä vaan! Mutta toivon,että tämä saisi naiset ajattelemaan enemmän!
 
No miks isät/miehet rupsahtaa heti kun saa naisen itelleen.

Oikeesti, ketä kiinnostaa mimmoset pikkuhousut mulla on jalassa?? Ja hassua sekin, et oli mulla päällä perunasäkki ja paskaset kiesten kalsarit, niin mun mies on kyl aina valmis niihin hommiin.. :p
 
Eihän siinä ole mitään haastetta jos tällää itsensä kauniiksi ja ostaa upeat alusvaatteet. Kun mies on aina valmiina vaikka vaimolla on ikivanhat verkkarit, teeppari ja mummoalkkarit niin silloin vasta tietää itse olevansa hot, ei ne vaatteet :D
 
Hmmm...

Jotkut antaa itsensä 'rupsahtaa', toisilla aika vaan tekee ikävästi tehtävänsä, nainen kun ei ole sama nainen 20-vuotiaana ja 40-vuotiaana..

Että vaikka kuinka jumppaa ja harrastaa, seivaa ja meikkaa, pukeutuu ja jos vaikka mitä, rupsahtaa sitä meistä jokainen jossakin vaiheessa..

Minkä ikäisenä nainen saa rupsahtaa??
 
Pienen pojan äiti
Valitettavasti olen jossain määrin rupsahtanut tosiaan....

Itse olen kotonaollessani huomattavasti köyhempi kuin ansiotyössä käydessäni eli tässä hoitovapaalla olen tosiaan säästösyistä käynyt kampaajalla tavanomaista harvemmin enkä ole panostanut uusiin vaatteisiinkaan kovin paljon. Töihin pitää sitten kuitenkin hankkia taas uutta siistiä vaatetta ja lapsen kanssa paremmat vaatteet menisivät puistoillessa kuitenkin helposti tosi huonoon kuntoon. Toisaalta taaperon kanssa se aamu voi olla haasteellinen muutenkin eli äkkiä vaan ulos; vaikka meikittä... On ihan tarpeeksi kotona muutakin tekemistä, mikä vie aikaa yhdessäololta ja menee aikaa ennenkuin oppii organisoimaan kaiken tekemisensä tässä lapsen kanssa.

Syksyllä töihin palatessani pitää löytää taas aikaa ja rahaa päivittää vaatekaappi ja ottaa aikaa kampaajalle, aamumeikkaukselle jne. jne.
 
Naapurin akka
Mikä ihme siinä on, kun ihmisestä tulee nainen, niin ne muiden ihmisten (naisten) asiat ja elämät tulee niin tärkeiksi, että niitä pitää täällä(kin) jauhaa päivästä toiseen?:snotty: Pidät vaan sen oman ukkos tyytyväisenä ja annat muiden taaplata tyylillään, jookos?
Tiedä, vaikka jonkun ukko syttys just nimenomaan sloggeista :whistle:
 
Joo ei tannut katsoa,kävin uimahallissa ja koin taas vaihteeks järkytyksen! Itse olen itsestäni pitänyt huolta urheilen (kuinka monella minun kokoisellani kotiäidillä nouseen 4x10x15 penkistä ja kyykky on 4x10x70?), hoidan alapääni sekä karvoituksen että jumpan. Pukeudun hyvin ja seksikkäästi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:
Joo ei tannut katsoa,kävin uimahallissa ja koin taas vaihteeks järkytyksen! Itse olen itsestäni pitänyt huolta urheilen (kuinka monella minun kokoisellani kotiäidillä nouseen 4x10x15 penkistä ja kyykky on 4x10x70?), hoidan alapääni sekä karvoituksen että jumpan. Pukeudun hyvin ja seksikkäästi.
Good for you. Mut joku mättää kun täällä pitää marista ja päteä. Eikö ukko siltikään anna tarpeeksi huomiota???
 

Yhteistyössä