Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin...?

Tuntuu että rakastun AINA vääriin miehiin. Sellasiin jotka on pintapuolisesti ihania mut kohtelee mua fyysisesti tai henkisesti huonosti. Vai päästänkö mä ne suhteet aina siihen tilanteeseen olemalla liian kiltti ja antamalla kaiken anteeks. Jos osais jämäkästi sanoa heti alkuun että mua ei pidetä ovimattona niin eihän siinä kai niin kävis.

Musta tuntuu että meitä tällasia naisia ois enemmänkin. Mistä ihmeestä se johtuu, tuleeko se jo niinsanotusti äidinmaidosta, vai miks me annetaan miesten kohdella itseämme huonosti? :'(
 
Sama vika täällä. En rakastu niinkään renttuihin, vaan narsisteihin, jotka kohtelee niinkuin tiskirättiä. Kai se on oma vika kun suostuu semmoiseen. Mutt missä menee raja kiltin ja tiskirätin välillä? Ja sitten taas vastaavasti missä menee raja puolensa pitävän ja v..mäisen ihmisen välillä?
Omalla kohdalla tilanne juontuu varmaan lapsuudenkodista, koskaan en ollut tarpeeksi hyvä äidilleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mörrimöykky:
Sama vika täällä. En rakastu niinkään renttuihin, vaan narsisteihin, jotka kohtelee niinkuin tiskirättiä. Kai se on oma vika kun suostuu semmoiseen. Mutt missä menee raja kiltin ja tiskirätin välillä? Ja sitten taas vastaavasti missä menee raja puolensa pitävän ja v..mäisen ihmisen välillä?
Omalla kohdalla tilanne juontuu varmaan lapsuudenkodista, koskaan en ollut tarpeeksi hyvä äidilleni.
Kuulostat ihan multa. Mä haluun olla miehelle kiltti, keitän kahvit ja pesen pyykit, olen sille kun joku äiti, ja vastineeksi en saa mitään. Joo, mul on sit taas hirveen vaikee isäsuhde, eipä paljon sylissä pidetty, eikä rakkautta jaettu. Kai nää asiat sit aina vaan juontaa juurensa tonne lapsuuteen.
 
Hyvät miehet taitavat olla näkymättömämpiä kuin huonot, joten jos ei oikein suurennuslasilla miehiä etsi, niin huono lähtee matkaan. Hyvä mies voi myös olla tylsemmän oloinen ja siksi taaskin huono lähtee matkaan. Hyvät miehet ovat huomattavasti useammin varattuja kuin huonot ja siksi taaskin huono lähtee paljon helpommin matkaan kuin hyvä.
 

Yhteistyössä