Miksi naiset jäävät nykyään tytön näköisiksi?

  • Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Nainen on perinteisen käsityksen mukaan kauneimmillaan 17-vuotiaana. Omasta mielestäni 15-vuotiaana. Siksi moniyrittää säilyttää tuon ajan. Harva onnistuu.

Mies taas vaan paranee vanhetessaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27953983]Nainen on perinteisen käsityksen mukaan kauneimmillaan 17-vuotiaana. Omasta mielestäni 15-vuotiaana. Siksi moniyrittää säilyttää tuon ajan. Harva onnistuu.

Mies taas vaan paranee vanhetessaan.[/QUOTE]

Palstamamma taas on parhaimmillaan, hmm. No, sano sä!
 
Meillon luokalla kaks muuta naisihmistä joista toinen on alle 25v ja näyttää yli 35v ja toinen on 31v ja näyttää alle 25v.. Mä sit näytän aina yhtä hehkeeltä mut mun iän on porukka arvannu edes oikealle kymmenelle..
 
nikki unohtui
[QUOTE="äitee";27954787]http://aijaa.com/t9dmOt hitto vieköö :D En osaa linkittääääää![/QUOTE]

sinä oot ainakin vanhemman näköinen kuin mä, veikkaisin että oot 32v.

T. Se 28v jota miehen työkaverit luuli alaikäiseksi, mutta unohti nikkinsä. :p

Voin laittaa itsestäni kuvan kunhan pääsen töistä.
 
lllll
[QUOTE="vieras";27953841]18 on ihan täysikäisyyden raja. Voit kutsua miksi haluat, mutta nainen on 19 vee.[/QUOTE]

No kyllä varmasti varsinkin vanhemmat miehet kutsuvat jo mielellään 19 vuotiasta tyttöä naiseksi. Ja sille asialle on täysin oma syynsä. Mutta mieti nyt herranjestas suurinta osaa 19 vuotiaista nuorista. Itse muutin 19 vuotiaana pois kotoa ja menetin neitsyyteni. Ja olin ja olen ihan ajan tasalla enkä mikään jälkeenjäänyt tai ruma. Tarkoittaa ihan sitä että olin vieläkin lapsellinen 19 vuotiaana, saati sitä ennen.
No monellahan tuon ikäisellä voi olla sitten jo lapsiakin mutta se ei hänestä NAISTA tee. Kyllä 19v on vielä tyttö. Nine-TEEN. TEINI.
 
"piia"
Tätä asiaa olen pohtinut, mistä se johtuu. Te kaikki nuoret olette melkein samannäköisiä, pieniä, kapeita ja
typistettyjä versioita.
Jos ette usko, vertailkaa itseänne meihin yli neljäkymppisiin.
Just tapasin yhden nelikymppisen äidin ja hänen tyttärensä.
Äidillä on vahvempi ja vankempi luusto, myös kasvoissa ja hän on persoonallisen näköinen.
Tytär "kopio" typistetyillä piiretillä.
Vasta myöhemmin muisteltuani näitä ihmisiä, tajusin että tyttärellä oli silmissään samaa näköä.
Sitä ei vaan huomaa.

Myös suurin osa nuorista miehistä on pieniä, babyface-tyyppiä.
Komeat, isot miehet ovat kadonneet.

Katsokaa vanhoja kuvia 70-80-luvuilta niin näette eron.
 
[QUOTE="hmh";27959286]Sorry.. Mihin suuntaan meni väärin?

Haluaisitko näyttää vanhemmalta vai nuoremmalta?[/QUOTE]

Yläkanttiin, mutta ei haittaa :) Yleensä vaan luullaan rutkasti nuoremmaksi, ja se on välillä vähän ärsyttävää.
 

Yhteistyössä