Miksi naiset rakastavat sekopäitä (Breivik): Oma teoria on tässä

  • Viestiketjun aloittaja Raato
  • Ensimmäinen viesti
Raato
Julkisuus ja tavallaan mies nostaa statusta sen avulla kun on ampunut jotain päähän. Hän ei ole enään nobody, nyt hän on jotain. Sitten on tietenkin kovien jätkien juttu, kuinka hän ei sietänyt vittuilua keltään. Hän ampui siis viattomia ihmisiä joukoittain.

Minusta koko homma kuulostaa raukan ihmisen ratkaisulta, ei uskalleta kuin lähteä ase kädessä ampumaan puolustuskyvyttömiä ihmisiä jopa lapsia.
 
"hmm"
Mä en tiiä julkisuudesta, mutta arvaamattomuus, psykoista et koskaan tiedä;mitä pohjimmiltaan ajattelevat ja suunnittelevat. Ja nössykkä ei kaikkia niin kiinnosta, kun paha poika
 
Raato
[QUOTE="hmm";25841835]Mä en tiiä julkisuudesta, mutta arvaamattomuus, psykoista et koskaan tiedä;mitä pohjimmiltaan ajattelevat ja suunnittelevat. Ja nössykkä ei kaikkia niin kiinnosta, kun paha poika[/QUOTE]

Totta, koskaan ei tiedä laittaako joku äijä sinut paloiksi ja grillaa sut. Vaaran tunne, se on varmasti koukuttavaa.
 
[QUOTE="hmm";25841835]Mä en tiiä julkisuudesta, mutta arvaamattomuus, psykoista et koskaan tiedä;mitä pohjimmiltaan ajattelevat ja suunnittelevat. Ja nössykkä ei kaikkia niin kiinnosta, kun paha poika[/QUOTE]

No joku Breivik ei kyllä mun mielestä oo mikään paha poika vaan ihan seinähullu. Eikä missään ihmisen tappamisessa oo kyllä mitään kiihottavaa, en ymmärrä ihmisiä joiden mielestä muka on.
 
"möö"
Näinhän se menee, mutta on se outoa kuinka murhaamalla ihmisiä jostain miehestä tulee suosittu joidenkin naisten keskuudessa. Sekopäämuijat kaivautuu koloista ja rupeaa kirjoittelemaan kirjeitä.
Niin no, jos muija on itsekin sekopää niin varmaan tollanen psyko tuntuu olevan enemmän "omalla aaltopituudella".

Taannoisen uutisen mukaan 40% eurooppalaisista kärsii vähintään yhdestä mielenterveyden häiriöstä. Revitään siitä sitten. Kaipa tuossa määrässä niitä naisia on ihan riittämiin.
 
Raato
[QUOTE="möö";25841929]Niin no, jos muija on itsekin sekopää niin varmaan tollanen psyko tuntuu olevan enemmän "omalla aaltopituudella".

Taannoisen uutisen mukaan 40% eurooppalaisista kärsii vähintään yhdestä mielenterveyden häiriöstä. Revitään siitä sitten. Kaipa tuossa määrässä niitä naisia on ihan riittämiin.[/QUOTE]

Tilastot on tilastoja, mielisairauksia on monenlaisia. Lievempää ja vakavampaa.
 
"vieras"
Ei pidä lähteä kostamaan pahaa pahalla. Silloin lähtee samalle "tielle" kuin itse tekijä.
Itse ainakin haluan sydämessäni valita hyvän, ainoastaan silloin voi oikeasti voittaa pahan.
 
Raato
[QUOTE="vieras";25841976]Ei pidä lähteä kostamaan pahaa pahalla. Silloin lähtee samalle "tielle" kuin itse tekijä.
Itse ainakin haluan sydämessäni valita hyvän, ainoastaan silloin voi oikeasti voittaa pahan.[/QUOTE]

Jos saisin tappaa tuon miehen tuntisin pelkkää mielihyvää. Nauttisin suuresti.
 
Raato
[QUOTE="vieras";25842037]Se kertoo vain siitä, että sinulla ja Breivikillä on jotain yhteistä.[/QUOTE]

Sitä saa mitä tilaa. Jos tilaa luodin päähän, niin yleensä se järjestyy.
 
no joo
Sitä saa mitä tilaa. Jos tilaa luodin päähän, niin yleensä se järjestyy.
No hämmästyttävän harvoinhan tuo järjestyy. Ilmiön harvinaisuus kyllä sinänsä lisää mun ihmisuskoa. Paitsi tietysti sitten kääntöpuolena on se, että jotain hitleriä ei oma porukka saa hengiltä, vaikka moni haluaisi ja henkensä kaupalla sen vallassa ovat joka tapauksessa.

Mun teoria: naisilla on tuota parantamishimoa muutenkin, ja mitä surkeammassa jamassa on itse, niin sitä viallisempaa intoutuu parantamaan, eli pitää ollakin täysin suuruudenhullu. Itse asiassa nämä elinkautisvankeja parantavat naiset ovat mun mielestä fiksumpia kuin ne, jotka rupeavat parantamaan jotain naisentappajaa ihan livenä. Tuostahan ei homma paljon turvallisemmaksi muutu. Saat parantaa ihan rauhassa, ja yhteiskunta pitää huolta turvallisuudestasi samaan aikaan. Kätevää.
 
Raato
No hämmästyttävän harvoinhan tuo järjestyy. Ilmiön harvinaisuus kyllä sinänsä lisää mun ihmisuskoa. Paitsi tietysti sitten kääntöpuolena on se, että jotain hitleriä ei oma porukka saa hengiltä, vaikka moni haluaisi ja henkensä kaupalla sen vallassa ovat joka tapauksessa.

Mun teoria: naisilla on tuota parantamishimoa muutenkin, ja mitä surkeammassa jamassa on itse, niin sitä viallisempaa intoutuu parantamaan, eli pitää ollakin täysin suuruudenhullu. Itse asiassa nämä elinkautisvankeja parantavat naiset ovat mun mielestä fiksumpia kuin ne, jotka rupeavat parantamaan jotain naisentappajaa ihan livenä. Tuostahan ei homma paljon turvallisemmaksi muutu. Saat parantaa ihan rauhassa, ja yhteiskunta pitää huolta turvallisuudestasi samaan aikaan. Kätevää.
Mitä noita ymmärtämään, teloitus paikan päällä. Kaikille pedareille, raiskaajille myös sama ratkaisu. Luoti päähän, niin sillähän se loppuu.
 

Yhteistyössä