Miksi nelikymppiselle miehelle ei kelpaa nelikymppinen nainen?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jason Statham, Jim Caviezel, Matt Damon, Brad Pitt, Hugh jackman, Johnny Depp....
:p
Kurttuja löytyy näiltäkin :D
Sitä paitsi näyttelijät yms julkkikset ovat ihan omaa luokkaansa muutenkin. Niillä on varaa kauneusleikkauksiin ja niiden on vähän niinku pakko näyttää hyviltä. Katoppa millaisia iäkkäämpiä miehiä kaduilla kävelee vastaan. On kaljamahaa jne. epäsiistiä vaatetta ja istumatonta tukan mallia (jos on etes parturiin viitsitty mennä)....:LOL:
 
vierailija
Eli minkäikäinen ja näköinen sulle kelpaa? Osta pumpattava barbara, jos haluat täysin rypyttömän miehen. Sitä paitsi eiköhän meillä jokaisella ole ainakin se yksi ryppy, sinullakin.
 
vierailija
Jooh, ihan ku ne 40v naiset ois muka jo jotenkin kauheen rupsahtaneita vanhoja akkoja :rolleyes::whistle:

Ehkä jos on joku juoppo lalli mutta normaali nainen mikään elähtänyt vielä silloin oo.

Saati että polvia jo kolottaisi kuin vanhainkodin asukeilla konsanaan :ROFLMAO::ROFLMAO:

Sama pätee 20v naisiin. Ei niistä jokainen oo kuuma kaunotar. Jotkut on armottomia mäcci-läskejä finnisine naamoineen jo silloin.
 
Ikäero 10 vuotta
Itselläni on 10 vuotta vanhempi mies. Ikä ei ole ollut ongelma näin päin, tuntuu jopa usein että se olen minä kuka on henkisesti kypsempi... Toisin sanottuna ei uskoisi että hänellä on 10 vuotta etumatkaa. En koe että ollaan eri-ikäisiä.

Miehet on kakaroita pidempään, siinä syy.
 
Viikossa on 168 tuntia. Jos siitä pari tuntia menee seksitouhuissa niin jää 166 tuntia jolloin pitäis muuten vaan tulla toimeen.

Et jos henkilön kanssa pärjää ton 166 tuntia niin kyllä häntä kestää seksipuuhissakin sen pari tuntia vaikka olis muutama ryppykin.

Jos homma olis hottiusasteesta ja seksikkyydestä kiinni, niin Hollywood- tähdet ei eroais koskaan.
 
vierailija
Viikossa on 168 tuntia. Jos siitä pari tuntia menee seksitouhuissa niin jää 166 tuntia jolloin pitäis muuten vaan tulla toimeen.

Et jos henkilön kanssa pärjää ton 166 tuntia niin kyllä häntä kestää seksipuuhissakin sen pari tuntia vaikka olis muutama ryppykin.

Jos homma olis hottiusasteesta ja seksikkyydestä kiinni, niin Hollywood- tähdet ei eroais koskaan.
(y)
 
vierailija
Viikossa on 168 tuntia. Jos siitä pari tuntia menee seksitouhuissa niin jää 166 tuntia jolloin pitäis muuten vaan tulla toimeen.

Et jos henkilön kanssa pärjää ton 166 tuntia niin kyllä häntä kestää seksipuuhissakin sen pari tuntia vaikka olis muutama ryppykin.
Eläppä höpötä, nukkumiseen menee jo 56 tuntia, töissä olemiseen ja työmatkoihin semmoset 45h. Eli jää 65 tuntia jonka voiki kuluttaa mukavasti vaikka kalastellen, autoa rassaten tai kavereitten kanssa kaljalla olemiseen.
Pientä tarkkuutta nyt.
 
vierailija
Eläppä höpötä, nukkumiseen menee jo 56 tuntia, töissä olemiseen ja työmatkoihin semmoset 45h. Eli jää 65 tuntia jonka voiki kuluttaa mukavasti vaikka kalastellen, autoa rassaten tai kavereitten kanssa kaljalla olemiseen.
Pientä tarkkuutta nyt.
Otappa huomioon että Aisankannattelija ei käy töissä eli sillä jää ainakin se 45h enemmän aikaa peräröörin kaivelemiseen.
 
:ROFLMAO:
Missä fantasiamaailmassa sä oikeen elät?
Vai liikutko enemmän sellasissa bimbopiireissa? Siellä tietty on aika kovia kriteerejä molempien sukupuolten ulkonäölle. Mut ihan tavispoppoon keskuudessa naiset etsii yleensä luonteeltaan hyvää miestä. Mut sellaisille kivoille ja perus näteille tavisnaisille sä et kyllä kelpaa, oot ihan omaa luokkaas luonteen laadultas. Siinä ei sun pituus (vai pitäisikö sanoa lyhykäisyys?)paljoo paina :D

Ps. Armahda jo sitä vanhaa kurppaas siellä kotona ja vaihda se johonkin 25w misuun (onhan sulla tarpeeks massii?) Kenenkään ei tarvii alistua olemaan mikään kakkos vaihtoehto.
Joskus on uuvuttavaa keskustella naisten kanssa, koska he (liian usein) keskustelevat henkilöistä - ei asioista. Sinäkin oletat, että yritän kertoa itsestäni - mutta ei siitä ollut kysymys. Keskusteli koski sitä, miksi kuka tahansa kuvitteellinen nelikymppinen mies seuraa hakiessaan etsii todennäköisimmin itseään nuorempaa kumppania.

Siinä naisten seuran hakemisessa mukava luonne on tietenkin tärkeä valintakriteeri. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että nainen usein tiedostaen ja vielä useammin tiedostamatta hakee itseään pidempää miestä. Asiaa on tutkittu, se on fakta. Käytin sitä esimerkkinä.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/tutkimus_nain_pituus_ja_paino_vaikuttavat_seksikumppaneiden_maaraan
http://www.livescience.com/22179-evolutionary-battle-sexes-height.html

Minulla ei ole haku päällä, en siis tarvitse sitä 25-vuotiasta misua, ei tarvitse rehennellä massilla, pituudella eikä edes mukavalla luonteella ;). Mutta siitä huolimatta voin ihan rehellisesti myöntää, että hyvän näköinen 25 v on toki seksikkäämmän näköinen kuin vaimoni - parisuhteeni pysyvyys nimenomaan ei ensisijaisesti perustu kumppanin ulkonäköön. Minulle puolison luonteessa tärkeintä on älykkyys.

Nelikymppisen liitto on kehnolla pohjalla jos se perustuu petokseen tai itsepetokseen, jossa vakuutellaan että puoliso tai itse on maailman kaunein ja houkuttelevimman näköinen.
 
vierailija
Joskus on uuvuttavaa keskustella naisten kanssa, koska he (liian usein) keskustelevat henkilöistä - ei asioista. Sinäkin oletat, että yritän kertoa itsestäni - mutta ei siitä ollut kysymys. Keskusteli koski sitä, miksi kuka tahansa kuvitteellinen nelikymppinen mies seuraa hakiessaan etsii todennäköisimmin itseään nuorempaa kumppania.

Siinä naisten seuran hakemisessa mukava luonne on tietenkin tärkeä valintakriteeri. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että nainen usein tiedostaen ja vielä useammin tiedostamatta hakee itseään pidempää miestä. Asiaa on tutkittu, se on fakta. Käytin sitä esimerkkinä.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/tutkimus_nain_pituus_ja_paino_vaikuttavat_seksikumppaneiden_maaraan
http://www.livescience.com/22179-evolutionary-battle-sexes-height.html

Minulla ei ole haku päällä, en siis tarvitse sitä 25-vuotiasta misua, ei tarvitse rehennellä massilla, pituudella eikä edes mukavalla luonteella ;). Mutta siitä huolimatta voin ihan rehellisesti myöntää, että hyvän näköinen 25 v on toki seksikkäämmän näköinen kuin vaimoni - parisuhteeni pysyvyys nimenomaan ei ensisijaisesti perustu kumppanin ulkonäköön. Minulle puolison luonteessa tärkeintä on älykkyys.

Nelikymppisen liitto on kehnolla pohjalla jos se perustuu petokseen tai itsepetokseen, jossa vakuutellaan että puoliso tai itse on maailman kaunein ja houkuttelevimman näköinen.
Vaikuttaa vahvasti siltä, että sinä olet Timo Hännikäinen.
 
Mut kai sinäkin ymmärrät, että noi tutkimukset kertovat keksimääräisistä haluista.

Olemassa ovat myös ne ääripäät molemmilta puolilta.

Vaikka suurin osa miehistä haluaisi tiedostamatta kaksvitosia niin joukosta löytyy useita niitäkin jotka haluavatkin kuustoistakesäistä tai kahdeksankymppistä. Tai sitä nelikymppistä.
0roosa0, keskustelu tämän kaltaisella kansalaispalstalla menee mahdottomaksi, jos ryhdymme keskustelemaan asioista niin, että ne täyttävät tieteellisen kirjoittamisen kriteerit. Siksi voimme yleistää ja puhua keskiarvoista ja mediaaneista. Sinäkin voit siis sanoa, että lyömisestä seuraa ruhjevamma, vaikka tosiasiassa osa lyömisen uhreistä kuolee ja osalle ei tule minkäänlaista vammaa.

Vaikka en tapaa kertoa liikaa taustoistani, kerron nyt sinulle että minulla on korkeakouluarvosana tilastotieteestä. Ei siis kannata hukata aikaa rautalankamalleihin.
 
vierailija
0roosa0, keskustelu tämän kaltaisella kansalaispalstalla menee mahdottomaksi, jos ryhdymme keskustelemaan asioista niin, että ne täyttävät tieteellisen kirjoittamisen kriteerit. Siksi voimme yleistää ja puhua keskiarvoista ja mediaaneista. Sinäkin voit siis sanoa, että lyömisestä seuraa ruhjevamma, vaikka tosiasiassa osa lyömisen uhreistä kuolee ja osalle ei tule minkäänlaista vammaa.

Vaikka en tapaa kertoa liikaa taustoistani, kerron nyt sinulle että minulla on korkeakouluarvosana tilastotieteestä. Ei siis kannata hukata aikaa rautalankamalleihin.
Wou, luuletko olevasi palstan ainoa yliopistotasolla tilastotiedettä lukenut?
 
0roosa0, keskustelu tämän kaltaisella kansalaispalstalla menee mahdottomaksi, jos ryhdymme keskustelemaan asioista niin, että ne täyttävät tieteellisen kirjoittamisen kriteerit. Siksi voimme yleistää ja puhua keskiarvoista ja mediaaneista. Sinäkin voit siis sanoa, että lyömisestä seuraa ruhjevamma, vaikka tosiasiassa osa lyömisen uhreistä kuolee ja osalle ei tule minkäänlaista vammaa.

Vaikka en tapaa kertoa liikaa taustoistani, kerron nyt sinulle että minulla on korkeakouluarvosana tilastotieteestä. Ei siis kannata hukata aikaa rautalankamalleihin.
No joojoo. :oops:

Mutkun tää(kin) aihe on mielestäni tärkeä.

Tältä pallolta löytyy turhan usea joka pelkää/uskoo olevansa epänormaali koska ei ole kuten tutkimusten tulokset. Jos mä voin edes yhden olon saada hetkeksi paremmaksi, jaksan kertoa etteivät tilastot ole koko totuus -etenkään esittämälläsi tavalla.
 
Joskus on uuvuttavaa keskustella naisten kanssa, koska he (liian usein) keskustelevat henkilöistä - ei asioista. Sinäkin oletat, että yritän kertoa itsestäni - mutta ei siitä ollut kysymys. Keskusteli koski sitä, miksi kuka tahansa kuvitteellinen nelikymppinen mies seuraa hakiessaan etsii todennäköisimmin itseään nuorempaa kumppania.

Siinä naisten seuran hakemisessa mukava luonne on tietenkin tärkeä valintakriteeri. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että nainen usein tiedostaen ja vielä useammin tiedostamatta hakee itseään pidempää miestä. Asiaa on tutkittu, se on fakta. Käytin sitä esimerkkinä.

http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/tutkimus_nain_pituus_ja_paino_vaikuttavat_seksikumppaneiden_maaraan
http://www.livescience.com/22179-evolutionary-battle-sexes-height.html

Minulla ei ole haku päällä, en siis tarvitse sitä 25-vuotiasta misua, ei tarvitse rehennellä massilla, pituudella eikä edes mukavalla luonteella ;). Mutta siitä huolimatta voin ihan rehellisesti myöntää, että hyvän näköinen 25 v on toki seksikkäämmän näköinen kuin vaimoni - parisuhteeni pysyvyys nimenomaan ei ensisijaisesti perustu kumppanin ulkonäköön. Minulle puolison luonteessa tärkeintä on älykkyys.

Nelikymppisen liitto on kehnolla pohjalla jos se perustuu petokseen tai itsepetokseen, jossa vakuutellaan että puoliso tai itse on maailman kaunein ja houkuttelevimman näköinen.
Öh... no joo, tähän väliin mun on kyllä pakko heittää, että kyllä, minä tiedän jopa vieläkin komeampia miehiä kuin omani, mutta en siltikään koe heitä haluttavimmiksi kuin oma mieheni.

Eli siis upea ulkomuoto ei välttämättä tee ihmisestä haluttavaa. Usein käy niin, että se upea ulkomuoto on valloittava etäältä, mutta kun olet vaihtanut pari sanaa kyseisen tyypin kanssa, ihmettelet suuresti, että mistä kohtaa se olikaan viehättävä?

Joten joo, kyllähän ulkomuodoltaan sellainen 25- 30 vuotias (niin mies kuin nainenkin) on toki oikein viehättävä sitä ollessaan, mutta se ei tee ihmisestä lainkaan haluttavaa tai edes kiinnostavaa.

Eli, minä kyllä koen oman mieheni juuri siksi kaikkein houkettelevimman näköiseksi vaikkei hän ehkä olekkaan se kaikkein täydellisin.
 
Mies42v
Olen kiinnostunut ikäisistäni naisista. Urheilen paljon , syön terveellisesti, olen korkeasti koulutettu, hyvä palkka ja luonteeltani symppis ja hyvä tyyppi. Mulla on edellisestä liitosta 8v ja 11v tytöt.

En voisi kuvitellakaan itseäni yli 10v nuoremman kanssa. Noin 30 vuotiaat naiset ovat monet vielä jotenkin liian tyttösiä. Osa toki tätiintyy jo parikymppisenä, mutta se on huono piirre sekin.

Nainen on nelikymppisenä kaikkein kauneimmillaan, jos vaan pukeutuu kauniisti ja on pitkät hiukset. Rakastan pitkiä hiuksia.

Kyllä oman tuttavapiirini miehet etsivät ihan about ikäistään seuraa.

Vaikka itse olen treenattu, niin en pidä hoikista naisista. En toki lihavistakaan. Uskon, että suurin osa miehistä viehättyy pienestä pehmeydestä. Saa siis olla vähän ylimääräistä, jos keskivartalo on kuitenkin kunnossa.

Kyllä normaali mies kelpuuttaa ikäisensä naisen. Nuo "haluan tiukkaa parikymppistä" "nelikymppinen on rupsahtanut" on ääripäitä.
 
Vierailija876
Olenko mä jotenkin outo kun rakastuin itseäni sentin lyhyempään mieheen. :D:eek: Mulla on pituutta 169cm ja miehellä 168cm. Hui kamala! Mies on vieläpä mua 15 vuotta vanhempi, vähän kaljuuntunut. Ei, mies ei ole rikas vaan ihan tavallinen duunari. Ei, mulla ei ole isäsuhteessa vikaa enkä etsinyt mitään isähahmoa. Mies on kropaltaan normaali, paremmassa kunnossa kuin moni nuorempi mies jotka istuvat telkkarin ja pelikoneiden ääressä. Mies on muakin parempi kuntoisempi koska harrastaa aktiivisesti liikuntaa.

En mä ole koskaan valinnut seurustelukumppania/puolisoa pelkän ulkonäön perusteella. Mitä sitä pelkällä hyvällä ulkokuorella tekee jos mies kohtelee paskasti? Ei yhtään mitään kun siinä vain satuttaa itsensä. Mielummin otan kunnollisen miehen. Eikä oma aviomies ole mikään ruma vaan hyvännäköinen mun silmissä ja varmasti kelpaisi monelle muullekin naiselle. Hän nyt vain sattuu olemaan lyhyt mieheksi. Ei se mun häneen rakastumista estänyt.
 
vierailija
Olen nelikymppinen mies ja minulla on nelikymppinen vaimo. Vaimoni on synnyttänyt neljä lasta. Arki on ajoittain raskasta.
Silti voin käsi sydämellä sanoa, että vaimoni on aina ollut viehättävä. Todellakaan kukaan kaksi- tai kolmekymppinen ei ole mun silmissä hauttavampi.

Mun vaimolla on suuri sydän, loistava huumorintaju ja hän pitää huolta perheestään. Vietämme aikaa myös kaksistaan ja vaimo on loistoseuraa.

Mun siskopuoli on 29v ja en kyllä koe olevani millään muotoa samalla aaltopituudella niin nuoren kanssa, vaikka mukava sisko onkin. Ihan eri maailmassa kasvanut kuitenkin.
 
0roosa0, keskustelu tämän kaltaisella kansalaispalstalla menee mahdottomaksi, jos ryhdymme keskustelemaan asioista niin, että ne täyttävät tieteellisen kirjoittamisen kriteerit. Siksi voimme yleistää ja puhua keskiarvoista ja mediaaneista. Sinäkin voit siis sanoa, että lyömisestä seuraa ruhjevamma, vaikka tosiasiassa osa lyömisen uhreistä kuolee ja osalle ei tule minkäänlaista vammaa.

Vaikka en tapaa kertoa liikaa taustoistani, kerron nyt sinulle että minulla on korkeakouluarvosana tilastotieteestä. Ei siis kannata hukata aikaa rautalankamalleihin.
Tossa vaan on semmoinen juttu, että tilastoilla ei asiassa tee oikein mitään.
Jos lähden käymään paikallisessa ostoshelvetissä niin siellä on varmasti kolmesataa naista joista ainutkaan ei vaivaudu minua vilkaisemaankaan, eli ihan tilastojen mukaan mennään.
Mut mitä hittoa mä tekisin sillä jos olisin hottisasteikon kärkipäässä ja kaikki kolmesataa kuolaisivat perääni?
Henkilökohtaisella tasolla kun piisaa se, että löytyy yksi sopiva.

Jos yksi on tilastollisesti haluttavampi kuin toinen, niin se kertoo, että hänellä on enemmän valinnanvaraa mutta se ei kerro mitään tarjokkaista. Niinpä hottiksilla on ihan sama ongelma kuin tavallisilla pulliaisilla, eli miten bongata joukosta se jonka kanssa synkkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: 0roosa0
Olenko mä jotenkin outo kun rakastuin itseäni sentin lyhyempään mieheen. :D:eek: Mulla on pituutta 169cm ja miehellä 168cm. Hui kamala! Mies on vieläpä mua 15 vuotta vanhempi, vähän kaljuuntunut. Ei, mies ei ole rikas vaan ihan tavallinen duunari. Ei, mulla ei ole isäsuhteessa vikaa enkä etsinyt mitään isähahmoa. Mies on kropaltaan normaali, paremmassa kunnossa kuin moni nuorempi mies jotka istuvat telkkarin ja pelikoneiden ääressä. Mies on muakin parempi kuntoisempi koska harrastaa aktiivisesti liikuntaa.

En mä ole koskaan valinnut seurustelukumppania/puolisoa pelkän ulkonäön perusteella. Mitä sitä pelkällä hyvällä ulkokuorella tekee jos mies kohtelee paskasti? Ei yhtään mitään kun siinä vain satuttaa itsensä. Mielummin otan kunnollisen miehen. Eikä oma aviomies ole mikään ruma vaan hyvännäköinen mun silmissä ja varmasti kelpaisi monelle muullekin naiselle. Hän nyt vain sattuu olemaan lyhyt mieheksi. Ei se mun häneen rakastumista estänyt.
Olet tosi outo!!! Heti terapiaan, sanon minä!

Ei vaan. Sehän on aina parasta, että on sellaisen ihmisen kanssa, josta tykkää ja jota arvostaa. Sä olet siis onnekas (y)
 
vierailija
Miehelle jolla on hyvä itseluottamus kelpaa kyllä omanikäinen nainen.
Lisäisin tähän vielä toisen jutun. Miehelle, jolla ei ole potenssiongelmia, kelpaa kyllä omanikäinen nainen.

Ikävämpi juttu niille, joilla kanki kovenee vain parikymppisten kanssa, koska saanti alkaa olla sitä vaikeampaa mitä vanhemmaksi itse tulee. Tai sitten pitää tyytyä maksulliseen pussien tyhjennykseen.
 

Yhteistyössä