Miksi niin moni pitää mulattilapsia erityisen kauniina?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Tehkää niitten neekereiden kanssa lisää mulatteja kansakunnan elätettäväksi. Just just.
heh,heh..mistäs päättelit,että juuri mulattilapset ovat tulevia kansakunnan elättejä??ehkäpä juuri minun tyttäreni sitten tulevaisuudessa hoitaa sinua vanhainkodissa tai sairaalassa :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Tehkää niitten neekereiden kanssa lisää mulatteja kansakunnan elätettäväksi. Just just.
Niin, tokihan suomalainen lapsi, jonka ihon väri on hieman tummempi kuin kahden valkoihoisen henkilön lapsen, kasvaa automaattisesti yhteiskunnan elätiksi. :) Onneksi meidän ylhäisten valkoihoisten suomalaisten jälkeläiset ovat kaikki suoraselkäisiä ja ahkeria, eikä joukostamme löydy ainuttakaan työnvieroksujaa.

Vai miten se nyt oli?
 
justiinsa
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Tehkää niitten neekereiden kanssa lisää mulatteja kansakunnan elätettäväksi. Just just.
heh,heh..mistäs päättelit,että juuri mulattilapset ovat tulevia kansakunnan elättejä??ehkäpä juuri minun tyttäreni sitten tulevaisuudessa hoitaa sinua vanhainkodissa tai sairaalassa :whistle:
Sitähän ne just on. Sinunkin mies on tullut tähän yteiskuntaan minun verorahoillani ja minun elätikseni. Samat tekee sinun lapsesi. Niinkuin minunkin.
Kasvata sinä kakarasi hyvin ja opeta jotain työntekoa niille.
 
Onni ja autuus
Alkuperäinen kirjoittaja No:
ei värillä oo väliä kauneuden suhteen.Mä en kyl ite sekarotuista halua,siis en halua värillistä miestä.
Koirienkin kanssa tuo rotupuhtauden ajaminen on ollut mielestäni jo pitkään sairaalloista, mutta nyt te, rakkaat ihmiset, tuotatte minulle jälleen kerran pettymyksen! Sekarotuinen ihminen? Varsin jännittävä ilmaisu.

Pitäisikö minunkin olla ylpeä puhtaista (?) itä-suomalaisista juuristani, jotka ovat suoneet minulle pitkän liudan perinnöllisiä sairauksia ja toisen mokoman alttiuksia?

Ah, tätä rotupuhtauden ihanuutta! Mitäpä siitä, jos vähän sydän reistailee ja verisuonet tukkeutuvat. Pääasia, etten ole kummallisen värinen!
 
justiinsa
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Tehkää niitten neekereiden kanssa lisää mulatteja kansakunnan elätettäväksi. Just just.
Mokuhan se olen minäkin.
Se ei ole minun vikani. Jos työtä teet niin olet tämän yhteiskunnan jäsen. Jos et niin kappas, mitä minä sanoin se todisti itsensä toteen.
 
justiinsa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Tehkää niitten neekereiden kanssa lisää mulatteja kansakunnan elätettäväksi. Just just.
Niin, tokihan suomalainen lapsi, jonka ihon väri on hieman tummempi kuin kahden valkoihoisen henkilön lapsen, kasvaa automaattisesti yhteiskunnan elätiksi. :) Onneksi meidän ylhäisten valkoihoisten suomalaisten jälkeläiset ovat kaikki suoraselkäisiä ja ahkeria, eikä joukostamme löydy ainuttakaan työnvieroksujaa.

Vai miten se nyt oli?
Yhtälailla minä vieroksun niitä suomalaisia lusmuilijoita kuin ulkomaalaisiakin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Onni ja autuus:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
ei värillä oo väliä kauneuden suhteen.Mä en kyl ite sekarotuista halua,siis en halua värillistä miestä.
Koirienkin kanssa tuo rotupuhtauden ajaminen on ollut mielestäni jo pitkään sairaalloista, mutta nyt te, rakkaat ihmiset, tuotatte minulle jälleen kerran pettymyksen! Sekarotuinen ihminen? Varsin jännittävä ilmaisu.

Pitäisikö minunkin olla ylpeä puhtaista (?) itä-suomalaisista juuristani, jotka ovat suoneet minulle pitkän liudan perinnöllisiä sairauksia ja toisen mokoman alttiuksia?

Ah, tätä rotupuhtauden ihanuutta! Mitäpä siitä, jos vähän sydän reistailee ja verisuonet tukkeutuvat. Pääasia, etten ole kummallisen värinen!
Ei varmasti tuo "no" mitään pahaa tarkoittanut ilmaisulla sekarotuinen. Jos hän ei halua värillisitä miestä niin tuskin hänen ja valkoisen miehen geeneillä tulee muita kuin valkoisia lapsia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Tehkää niitten neekereiden kanssa lisää mulatteja kansakunnan elätettäväksi. Just just.
heh,heh..mistäs päättelit,että juuri mulattilapset ovat tulevia kansakunnan elättejä??ehkäpä juuri minun tyttäreni sitten tulevaisuudessa hoitaa sinua vanhainkodissa tai sairaalassa :whistle:
Sitähän ne just on. Sinunkin mies on tullut tähän yteiskuntaan minun verorahoillani ja minun elätikseni. Samat tekee sinun lapsesi. Niinkuin minunkin.
Kasvata sinä kakarasi hyvin ja opeta jotain työntekoa niille.
:LOL: :LOL: kyllä mun mies teki ihan kuule palkkatyötä ja maksoi ihan verojakin niistä kun täällä asui..ja kyllä mun tyttö on saanut kotoa opin,että työnteko kannattaa ( karu totuus paljastuu sitten myöhemmin,että veroeuroja menee myös alkoholistien tukemiseen,halusimme tai emme )..ja ihan omin rahoin mieheni tänne aikanaan on tullut..

harmi,että omat lapsesi tulevat olemaan meidän muiden elättejä :/
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Tehkää niitten neekereiden kanssa lisää mulatteja kansakunnan elätettäväksi. Just just.
Mokuhan se olen minäkin.
Se ei ole minun vikani. Jos työtä teet niin olet tämän yhteiskunnan jäsen. Jos et niin kappas, mitä minä sanoin se todisti itsensä toteen.
Lähdin kotoa tänä aamuna ennen klo 6 ja palasin neljän jälkeen kotiin. Töistä.
 
vieras
Kaikki maailman ihmiset ovat muuten geneettisesti niin samankaltaisia, että ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä ei voida puhua roduista ihmislajin kohdalla. Rotuihin luokittelulle ei ole minkäänlaisia biologisia perusteita. Osuvampaa on puhua esimerkiksi etnisistä ryhmistä.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki maailman ihmiset ovat muuten geneettisesti niin samankaltaisia, että ainakaan sanan varsinaisessa merkityksessä ei voida puhua roduista ihmislajin kohdalla. Rotuihin luokittelulle ei ole minkäänlaisia biologisia perusteita. Osuvampaa on puhua esimerkiksi etnisistä ryhmistä.
Niin ja sitten "sekoittumista" on kuitenkin sattunut niin paljon, että kuka on mitäkin?
 
vieras
vai mixed race- lapset, niinkuin joku sanoi. Kuulostaa ihan joltain trendi koirarodulta. Sana mulatti on myös kamala.

mun mielestä kaikenvärisistä lapsista löytyy kauniita ja vähemmän kauniita...

http://s.bebo.com/app-image/7926166212/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/05/28/CB063021.jpg


 
JONSERED Karhunkantaja
Evolutiivisestihan he ovat täydellisiä: riittävän erinäköisiä, kuin kumpikaan vanhemmistaan, mutta riittävän tutunnäköisiä, että piirteet miellytävät.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Tehkää niitten neekereiden kanssa lisää mulatteja kansakunnan elätettäväksi. Just just.
Niin, tokihan suomalainen lapsi, jonka ihon väri on hieman tummempi kuin kahden valkoihoisen henkilön lapsen, kasvaa automaattisesti yhteiskunnan elätiksi. :) Onneksi meidän ylhäisten valkoihoisten suomalaisten jälkeläiset ovat kaikki suoraselkäisiä ja ahkeria, eikä joukostamme löydy ainuttakaan työnvieroksujaa.

Vai miten se nyt oli?
Yhtälailla minä vieroksun niitä suomalaisia lusmuilijoita kuin ulkomaalaisiakin.
Miksi siis koet tarpeelliseksi alkaa huutelemaan yhteiskunnan eläteistä silloin, kun keskustellaan kahden ihonväriltään erilaisen ihmisen jälkeläisistä? Mikset tule "vieroksumaan" mahdollisia tulevia yhteiskunnan elättejä myös sellaisiin keskusteluihin, joissa valkoihoiset Matti ja Maija Meikäläinen ovat saaneet valkoihoisen lapsen?
 
just juu
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Puoliapinoita ne on. (Neekeri=apina)
Mistäs tietokirjasta tällanen väite tulee? Taitaa olla iso aukko sivistyksessä nyt kirjottajalla.
Ja sellanen juttu vois olla syytä mainita, että toi ihonväri on suojana auringon ultravieolettisäteilyä vastaan. Sitä tarvitaan tuolla päiväntasaajan alueella. Ja tää meidän vaalea ihonväri on kehittynyt vasta mutaatioiden seurauksena pikkuhiljaa, eli kyllä se ihminen alunperin on ollut tumma iholtaan.
Miettikää nyt ihan oikeesti jotain kivikauden ihmistä joka kulki melkein alasti, palanuthan se ois justiin kun aurinko paistoi tai sitten se ois nähty heti villieläinten keskuudessa vaaleutensa takia ja ois sillä ollut hiton kylmä jos ois asunut muualla kuin lämpimällä alueella.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vai mixed race- lapset, niinkuin joku sanoi. Kuulostaa ihan joltain trendi koirarodulta. Sana mulatti on myös kamala.

mun mielestä kaikenvärisistä lapsista löytyy kauniita ja vähemmän kauniita...

http://s.bebo.com/app-image/7926166212/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/05/28/CB063021.jpg
Kummassakaan sanassa ei ole mitään kamalaa. Varmaan sinusta valkoinenkin tai musta on ihan hirveitä sanoja?

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Axl Smith, Jenni Banerjee, Kaisla Löyttyjärvi, Jasmin Mäntylä, Nico Rosberg, Al Fayedin ja Wathénin lapset... muita osittain suomalaisia ja osittain muuta?
Amira Khalifa ja Tea Khalifa
 

Yhteistyössä