Miksi nuoret naiset ovat niin turvonneita?

  • Viestiketjun aloittaja "huhhuh"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mä olin ainakin pullea kun BMI oli 24,5! Ällötti katsoa peiliin kun sieltä katseli sellainen tursake! Ja tuumakoon 30 housutkaan ei meinanneet riittää. Pituutta 163 cm ja painoa silloin pahimmillaan 65 kg. Nyt olen laihduttanut ja olo on PALJON parempi, lenkkeilykin paistuu paremmin eikä väsy niin helpommin. Tärkein syy illon on kylläkin turhamaiselle luonteelleni se, että vaatteet näyttää paljon paremmalta ja mieskin kehuu ulkonäköä :heart: Ja siis lisättäköön että mun vartalonrakenne nyt vaan on sellanen, joku muu näyttää ihan sopusuhtaiselta tuon kokoisena.

Mut yleisesti ottaen aiheeseen, KYLLÄ olen huomannut että niin naisille kuin miehillekin alkoholi ja mässyt maistuu ja sit ollaan siiderilehmiä.
Ohoh. Mä kun olin 162/62 mitoissa, mulle meni tuumakoon 27 farkut ihan kevyesti jalkaan ja paitojen koko oli s-m 34-36 ja olin ihan sopusuhtainen. Mikään ei tursunnut eikä pursunnut. Ainoa mihin olin tyytymätön, oli uupuva vyötärö, olin aika tasainen lantiosta ylöspäin, mutta ei mitään makkaroita tai röllyköitä eikä edes pömppömahaa. Kun laihduin 6 kiloa, mulle ilmestyi kapea vyötärö ja pääsin farkkujen tuumakoossa kokoon 26.
 
[QUOTE="vieras";23796684]Ohoh. Mä kun olin 162/62 mitoissa, mulle meni tuumakoon 27 farkut ihan kevyesti jalkaan ja paitojen koko oli s-m 34-36 ja olin ihan sopusuhtainen. Mikään ei tursunnut eikä pursunnut. Ainoa mihin olin tyytymätön, oli uupuva vyötärö, olin aika tasainen lantiosta ylöspäin, mutta ei mitään makkaroita tai röllyköitä eikä edes pömppömahaa. Kun laihduin 6 kiloa, mulle ilmestyi kapea vyötärö ja pääsin farkkujen tuumakoossa kokoon 26.[/QUOTE]

Siinä sen näkee miten erilaisia vartalot on. Nyt kun oon 52 kg niin mulle menee 26" farkut, kaikki paino oli kertynyt mahaan ja siksi olinkin niin tursake. Käsivarret oli rimpulat mutta maha kuin potkupallo. Nyt on hyvä olla taas :)
 
"heips"
ja light-tuotteiden käytön lisääntyminen, kaikista tereveellisintä olisi syödä kohtuudella voita, rasvallista maitoa ja kermaa, lisänä runsaasti kasviksia ja marinoimatonta lihaa, perunat ja pastat tietenkin minimissä. vesi janojuomana ja leipääkin vain kaksi siivua päivässä
Näillä mäkin olen saanut painon pysymään kurissa jo monta vuotta :) Aluksi karppasin aika tiukasti ja pudotin 8 kg mutta nyt riittää vähän rennompi ruokavalio. Sokeria vältän mahdollisimman paljon, perunaakin käytän ja vähän leipääkin. Juon pääasiassa vain vettä ja teetä. Ja treenaan paljon.
 
"vieras"
[QUOTE="Pomm";23793598]Tohtori Kiminkisen mukaan syy on siinä että ihmisen yläpään reikä on isompi kuin alapään reikä, siksi lihavuutta esiintyy :)

Elintasosta: Halpa ruoka yleensä sitä epäterveellisempää...

Kaupoissa myydään suuria perhepakkauksia halvalla.... sitten niitä puputetaan kauhealla tohinalla ennen kuin ne menevät pilalle (eli syödään enemmän kuin keho tarvitsee, mutta kun ruokaa ei saa laittaa hukkaan.

Evoluutio: ihmisistä on tulossa isompia?????

Muodin syy: tällä hetkellä muodissa sellaiset vaatteet että makkarat tursuaa sieltä ja täältä, siksi katukuvassa näkyy naisia makkaroissaan :)[/QUOTE]

Suurin osa housuista on tosiaan niitä kirottuja matalavyötäröisiä, joissa persvako vilkkuu ja vatsa pääsee vapaasti roikkumaan. Jos käyttää korkeavyötäröisiä niin taatusti huomaa kun alkaa vyötärö vähänkään kiristää ja silloin on aika tehdä painolle jotakin :)
 

Yhteistyössä