Miksi olet kotona arkipäivänä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Paljon näkee palstailijoita pitkin päivää ja moni vielä kertoilee että täällä sitä pyykätään ja notkutaan netissä jnejne... Miksi juuri sinä olet kotona keskellä päivää?

Itse olen äitiyslomalla, 6kk ja 2v ikäiset lapset. Lomailen vielä puolisen vuotta ja sitten takas töihin. Äkkiä se menee...
 
"vieras"
Heinäkuun alusta työtön. Sitä ennen 15v kotiäitinä. Nuorin lähti nyt eskariin.
Ei tosin yksin oo viel tarvinu olla kuin yks aamupäivä. Nielurisapotilasta hoidellu tässä. Edelleen kipeä vaikka leikkauksesta jo 5 päivää. Otti vissiin takapakkia kun alkoi vuotamaan niin et käytiin reissu sairaalassa.

Kunhan tuo potilas paranee alan kyseleen työkokeilupaikkaa.
 
Olen viikonloppuna töissä, tämä päivä vapaata ja huominenkin vielä. Yleensä pyörähdän netissä kesken työpäivääkin taukojen aikana ja KaksPlussan keskustelutkin olen silloin nopsasti läpikäynyt.
 
"vieras"
Kohta jo 7. vuosi kotiäitinä lähtee käyntiin. Lapsia 3 ja kaikki alle kouluikäisiä. Palstailua en kyllä päivän aikaan kovin ahkerasti ehdi harrastamaan, koska kotitöitä ja lasten kanssa ulkoilua, touhuamista, kuskaamista eskariin, kerhoon, harrastuksiin jne. riittää. Pari kahvitaukoa pidän päivän mittaan ja silloin muksut saavat olla omissa leikeissään, minä keskityn huilaamaan.
 

Yhteistyössä