Miksi olette eronneet?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Haluaisin kuulla,mitkä syyt ovat johtaneet eroon? Kuinka paljon olette kestäneet? Oletteko itse muuttuneet avioliiton aikana mielestänne epätoivottuun suuntaan ja mistä syystä? Ja oliko teillä silloin lapsia.
Kaikki kokemukset kiinnostavat. Meillä on merkillinen tilanne. Jotenkaan toivoton ja olen tosi surullinen. Rakastankin miestä, mutta tuntuu, ettei sille voi oikein mitään sanoa, kun se on niin äkkipikainen.
 
[QUOTE="mies";27226223]Kokemukseni perusteella se ns. tavallinen tarina naisilla. Unelmat --> "Saastutus"/satutus --> Siivet poltettu --> Uusi kunnon miehen arvostus.[/QUOTE]

Juu, kyllä meikäläisen kokeilut oli nyt tässä. Mieluummin ihan oikeasti olen ilman parisuhdetta loppuelämäni, kuin otan riskin. Luulen sitä paitsi, että kunnon miehet ovat jo varattuja. Olin täysi torvi kun tähän kelkkaan lähdin, ketään muuta tästä ei voi syyttää.
 
Elettiin jokseenkin hektistä aikaa, lapset oli pieniä (2v ja 3kk) ja talo oli juuri saatu valmiiksi. Luulin, että kumpikin oli vain väsyneitä sen hetkiseen tilanteeseen, mutta miehellä oli sitten jo toinen. Ehdotin parisuhdeterapiaa, mutta mies halusi eron, joten sitten erottiin.
 
"mies"
Luulen sitä paitsi, että kunnon miehet ovat jo varattuja.
Ei välttämättä :) Mies voi esim. keskittyä uraan ja opiskeluun tai olla tarkka siitä, kenen kanssa seurustelee. Iso seurusteluiden määrä ei välttämättä kerro mitään positiivista ihmisestä kumppanina. Lisäksi aina on se pieni ikkuna, jolloin kunnon/sopiva kumppani on vapaa.

Toki naisen pitää olla silloin itsetunnoltaan iskussa, ettei ala jännittää, että "kun ei nuo muut kelvanneet, miten minä...?" Vrt. kaunis nainen baaritiskillä ja lähestymistä pelkäävät miehet.
 
[QUOTE="mies";27226330]Ei välttämättä :) Mies voi esim. keskittyä uraan ja opiskeluun tai olla tarkka siitä, kenen kanssa seurustelee. Iso seurusteluiden määrä ei välttämättä kerro mitään positiivista ihmisestä kumppanina. Lisäksi aina on se pieni ikkuna, jolloin kunnon/sopiva kumppani on vapaa.

Toki naisen pitää olla silloin itsetunnoltaan iskussa, ettei ala jännittää, että "kun ei nuo muut kelvanneet, miten minä...?" Vrt. kaunis nainen baaritiskillä ja lähestymistä pelkäävät miehet.[/QUOTE]

Eli minun ei todellakaan tarvitse pelätä, että yksikään kunnon mies yrittäisi iskeä. Teippailen kaikessa rauhassa itseni kasaan ja yritän pysyä erossa limapalloista tästä eteen päin. Siinä on tavoitetta tarpeeksi.
 

Yhteistyössä