Miksi omaa miestään pitää haukkua kavereille?

  • Viestiketjun aloittaja ynstävä
  • Ensimmäinen viesti
ynstävä
Tää tuntuu olevan ainaki minun ystäväpiirissä yleistä. Tottakai jos on jotain mielenpäällä suhteessa, saa avautua, mutta se ettei koskaan kuule mitään hyvää niistä, antaa aika huonon kuvan miehestä vaikkei se mikään kusipää oikeasti olekaan!
Minkä takia niiden kans pitää olla jos se elämä niiden kans on niin paskaa?! Tiedän että jos on just ollu jotain riitaa niin tulee sanottua, mutta se ettei kuitenkaan mitään sanota silloin kun mies tekee hyvää.
Sitten onnellisina kailotetaan, kun kysyy että saitteko asiat selvitettyä, että joo harrastettiin sovintoseksiä! Siis mitä v..tua? Enhän mä sitä kysyny! Vaan että saitteko puhuttua asiat läpi! Joo kai me saatiin.. Just....
Sitten ne "sovintoseksillä" sinetöidyt vanhat asiat nousee taas ja taas riidan yhteydessä esiin...
Juuri näin pidämme huolen parisuhteesta.
 
Vinha
Totta! Naisista on usein hauska puhua omasta miehetä niinkuin hän olisi jotenkin erityisen rasittava ja vaikea. Todellisuudessa saattaapi olla oikein hyvä ja rakastettava mies. Olen itsekkin sortunut joskus samaan. On helpompi haukkua kuin kehua. Olen alkanut kiinnittämään asiaan enemmän huomiota ja aijon parantaa tapani. En totisesti tykkäisi jos mieheni kulkisi haukkumassa minua pitkin kyliä!
 
ynstävä
Alkuperäinen kirjoittaja Vinha:
Totta! Naisista on usein hauska puhua omasta miehetä niinkuin hän olisi jotenkin erityisen rasittava ja vaikea. Todellisuudessa saattaapi olla oikein hyvä ja rakastettava mies. Olen itsekkin sortunut joskus samaan. On helpompi haukkua kuin kehua. Olen alkanut kiinnittämään asiaan enemmän huomiota ja aijon parantaa tapani. En totisesti tykkäisi jos mieheni kulkisi haukkumassa minua pitkin kyliä!
Olen minäkin sitä joskus harrastanu, ikävä myöntää, mutta oli aika hyvä herätys kun mies tuumas että mahtaa sinun kavereilla olla melko paska käsitys hänestä kun aina linjat punaisena pitää ilmoittaa kun hän jotain mokaa. Hetken mietittyäni, huomasin että rakkaanihan on aivan oikeassa. Ne mokat on vain murto-osa meidän elämässä, mutta jää isompana asiana muiden mieleen, varsinkin kun niitä jatkuvasti huutelee. Joten lopetin sen siihen. Ja siihen olen tyytyväinen.
Olen tämän ystävillenikin sanonut, mutta he eivät sitä jostain syystä sisäistä.
 

Yhteistyössä