Miksi on niin vaikeaa odottaa

muutama päivä et voi tehdä sen raskaustestin luotettavasti. Musta tuntuu et kaikki raskakksi haluavat on ihan sekopäitä! Itse teen testin jos menkkoja ei oo kuulunut kp 34 mennessä. ja yleensä tähän asti tulleet seuraavana.

Miksi tämä on niin vaikeaa. Turhaa stressiä, huomion hakua, rahan tuhlausta
 
Zoe-F
Mä tein testin kp27 ihan vaan sen takia, kun oireita oli (ja olis ollu railakas viikonloppu mökillä tiedossa), esimerkiksi kahvin juominen oli pakko lopettaa, en voinnu olla edes keittiössä jos joku keitti kahvia, ilman että yrjö meinasi lentää.
Yksi testi nyt ei mun maailmaa kaatanut, ja antohan se sen tuloksen, kun mä vähän epäilinkin.
 
Kyy
Nii-in. Sanopa se. Miksi on niin vaikeaa esim. vastustaa kiusausta kun joku tarjoo suklaata kun olet laihiksella? Tai miksi on niin vaikeaa mennä ajoissa nukkuun vaan jää roikkuun tv:n tai netin ääreen, jossa on jotain mielenkiintoista? Voisikohan johtua siitä, että ihminen on luonnostaan utelias? :whistle: ;)
 
Mut miksi sitä pitää täällä kysyä ensin. jos haluaa sen testin tehdä niin rip rap kauppaan ostaan testi ja siitä sen näkee.

Ärsyttää vain kun joka ikinen päivä täällä joku kysyy et pitäiskö testata. NO TESTAA!! tai et oltiin eilen yhdynnässä joko näkyis haamujen haamu....
 
Vieras
Mä ainakin olin jo ennen testiä ihan varma että nyt tärppäsi. Siksi oli tuskaa odottaa sitä varmistusta...Ehkä sitä plussaa odottaa niin älyttömästi et siinä on kärsimätön. Tai tottakai. Jos joskus aletaan taas yrittämään niin ihan yhtä kärsimätön varmasti olen. Ja meillä ei edes ole ollut vaikeuksia raskautumisessa, ekassa tai tokassa kierrossa aina tärpännyt. Ei osaa kuvitella miten kärsimätön olo on niillä jotka yrittää kuukausia tai VUOSIA.

Vauvakuume on vaan sellainen juttu. ;) Ja hauskaahan se tärpin odottelu ja oireiden arvuuttelu aina alussa on..
 
Ymmärrän kyllä uteliaisuuden, kun itsekään en malttaisi millään odotella tietoa. Muta mä en raaskisi tuhlata rahojani moniin testeihin ja minusta on naurettava itkeä keskenmenoa, kun menkat alkavat normaaliin aikaan, mutta testi näytti edellisenä päivänä plussaa. Tai siis saa itkeä ja saa itkeä niitä alkavia menkkojakin, mutta miksi itkeä keskenmenoa ja suurentaa sitä asiaa, kun on kuitenkin ihan eriasia saada keskenmeno vk 10 kuin 3+6.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja hauskaahan se tärpin odottelu ja oireiden arvuuttelu aina alussa on..
No ei se kyllä ihan hirveän viihdyttävää ollut vuoden ajan niitä testejä tehdä.
Joo, niin kuin sanoin niin mulla ei ole sellaisesta kokemusta. Uskon että on vähän eri fiilikset kun pettyy uudestaan ja uudestaan. :/
 
hmm
Oletpa empaattinen ja ymmärtäväinen.

Mikset voi vaan hyväksyä, että ihmisillä on eri tilanteet ja että ihmiset vain erilaisia tässä asiassa? Mä olin jo niin monta vuotta hartaasti toivonut lasta ja asia oli mulle vaikea. ikääkin oli jo. Kun löysin kumppanin ja yrittämään alettiin, suhtauduin, varmaan aika ymmärrettävästi (?), asiaan ihan eri innolla kuin moni muu. Asia oli myös aika vakava enkä voinut olla tarkkailematta itseäni joka kierrossa ja kuulostelemalla kaikenlaisia raskausoireita.

Jos joku aloittaa tuollaisen ketjun, älä lue sitä.
 

Yhteistyössä