Miksi palstailette, jos pitää jokaisesta teitä sivuavasta kommentista

ll55
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;30357170:
Miksi siis Scarlett sai bannin kun häntä solvattiin noin rumasti ja varmasti teki kipeää koska hänhän on kirjoittanut haluavansa lisää lapsia.
Niin... tuskin hän tuosta bannia saikaan vaan siitä miiten toimi vihaisena ja loukkaantuneena.
 
Liekkiö
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;30357170:
Mun mielestä omituinen kommentti sulta tuo "ajattelee olevansa oikeassa" jos ajatellaan sitä eilistä juttua mitä Scarletilta tuli. Hän suuttui siitä kun joku abortti keskustelussa kirjoitti, että Scarletin pitäisi tehdä abortti jos tulisi raskaaksi. Kyllähän Scarlett oli oikeassa tuossa, että on sairasta tuollainen kirjoittelu. Miksi siis Scarlett sai bannin kun häntä solvattiin noin rumasti ja varmasti teki kipeää koska hänhän on kirjoittanut haluavansa lisää lapsia. Miksi Scarlett oli se paha tässä ja sain bannin?

Todella typerää aina antaa banni sille jota todella rumasti kiusataan ja siitä suuttuu. Miksi ei voisi käskeä rauhoittumaan eikä heti bannata?
Olet kyllä oikeassa siinä että modet antaa noita banneja ilman mitään logiikkaa. Nim. Useampi banni joiden syytä ei tiedossa.
 
Ihmeissään
Tässä ruvettiin haistattelemaan myös niille joilla ei ollut mitään osaa eikä arpaa siihen alkuperäiseen asiaan mistä koko homma sai alkunsa. Sitä ei vain itse tajua ja huomaa, sillä ajattelee että kaikki on sinua vastaan ja niillekin voi haistatella ja raivota. Eli sinusta tulee samanlainen kuin niistä joita itse haukut.
No kyllä muakin suututtaisi jos toiset vain nauraisivat siitäkin huolimatta että kertoisin miksi olen niin vihainen. Näin kävin eilen. Liekkiö ainakin yksi niistä joka nauroi eilen Scarletille. Joku harmaana aukoi päätään Scarletille että miksi tämä aina ilmiantaa viestejä eikä tajuttu ollenkaan sen abortti keskustelun rumaa viestiä vaikka Scarlett sen mainitsi useasti.

Teitäkö ei tuollainen suututtaisi yhtään? Kyllä siinä suuttuu vähemmästäkin kun aina saa sitä itseään niskaan vaikka ei olisi edes keskustelussa paikalla. Täällä jotkut nikit saa jatkuvasti haukkumista osakseen vaikka eivät koko keskusteluun osallistuisi. Sitten heidät bannataan eikä niitä kiusaajia.
 
Ihmeissään
Niin... tuskin hän tuosta bannia saikaan vaan siitä miiten toimi vihaisena ja loukkaantuneena.
En mä väittänytkään, että tuosta syystä sai bannia, mutta miksi hänelle piti antaa bannia koska ihan aiheesta hän kyllä suuttui? Miksi aina bannataan se kiusattu osapuoli eikä itseään saisi puolustaa? Näin on käynyt myös Milannan kohdalla.

En aina oikein ymmärrä tämän palstan moderointia. Taitaa olla melko puolueellista touhua.
 
Liekkiö
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;30357196:
No kyllä muakin suututtaisi jos toiset vain nauraisivat siitäkin huolimatta että kertoisin miksi olen niin vihainen. Näin kävin eilen. Liekkiö ainakin yksi niistä joka nauroi eilen Scarletille. Joku harmaana aukoi päätään Scarletille että miksi tämä aina ilmiantaa viestejä eikä tajuttu ollenkaan sen abortti keskustelun rumaa viestiä vaikka Scarlett sen mainitsi useasti.

Teitäkö ei tuollainen suututtaisi yhtään? Kyllä siinä suuttuu vähemmästäkin kun aina saa sitä itseään niskaan vaikka ei olisi edes keskustelussa paikalla. Täällä jotkut nikit saa jatkuvasti haukkumista osakseen vaikka eivät koko keskusteluun osallistuisi. Sitten heidät bannataan eikä niitä kiusaajia.
Sen verran korjaan, että varsinaisesti en nauranut Haravalle vaan yleisesti ketjuille, miten koomiseksi ne olivat muuttuneet. Ja minulla ei ole aavistustakaan, mistä abortti- ketjusta te puhutte.
 
ggeee
Niinpä, ei ole kovin monella muullakaan hajua mistä harava on hermonsa menettänyt, eikä kaikki ole häntä vastaan jossain salaliitossa niinkuin hermonsa menettänyt ihminen kuvittelee ja sitten näille täysin viattomille ihmisille voi raivota ja skitsota. Kannattaa raivota niille jotka ovat jotenkin osallisia asiaan, sen vielä jotenkin ymmärtää.
 
"teemuu"
Kokemusta on. Ei tarvitse aina rikkoa sääntöjä. :popcorn:
Joidenkin ei pitäisi toimia modeina ollenkaan, jotkut kun saa pikkuisen valtaa eivät he pysty käsittelemään sitä. Modet omalla toiminnallaan voivat tuhota keskustelupalstat ja foorumit, näin on käynyt kun noihin hommiin on pistetty porukkaa joille se valta on noussut päähän. Aikansa sitä porukka katsoo, jossain vaiheessa se kääntyy itseään vastaan ja ihmiset häipyy, ei jää enää ketään jota voisi bannata.

Kannattaa ihan vakavasti miettiä ketä noihin mode hommiin pistää, ettei kuole koko foorumi jonkun yhden idiootin takia, varoittavia esimerkkejä meinaan on vaikka kuinka paljon.
 
  • Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
b,ö.b,
Joo sen aborttiviestin ja muiden yhtä tyhmien kirjoittajat/kirjoittaja on pimee. Mut miksi antaa sellaisille huomiota?! Ehkä yks syy siihen että Scarlett saa niin paljon paskaa niskaansa on se että hän provoisoituu niin herkästi. Ja tosiaan sitten kilahtaa niin että haukutaan kaikki.
 
ll55
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;30357199:
En mä väittänytkään, että tuosta syystä sai bannia, mutta miksi hänelle piti antaa bannia koska ihan aiheesta hän kyllä suuttui? Miksi aina bannataan se kiusattu osapuoli eikä itseään saisi puolustaa? Näin on käynyt myös Milannan kohdalla.

En aina oikein ymmärrä tämän palstan moderointia. Taitaa olla melko puolueellista touhua.
Itseään saa puolustaa, mutta ei millätavalla tahansa. Ja vaikka välillä varmasti moderoinnista tapahtuu virheitä ja ylilyntejä niin minusta tässä tapauksessa bannin antaminen oli oikeutettua. En osaa ottaa kantaa siihen annettiinko banneja muita tai olisiko niitä pitänyt antaa jollekin muullekin.
 

Yhteistyössä