miksi pitää lähteä mahatautisena hortoilemaan ympäriinsä?!

  • Viestiketjun aloittaja "sipsi"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tähkäpää-90;29560149:
Täällä päin ainakin (pieni paikkakunta) saa oksennustaudin tai kurataudin takia saikkua ihan soittamalla. Antavat kaksi päivää saikkua ja kolmantena aamuna jos on yhä kipeänä saa soittamalla vielä senkin päivän, ja lappu haetaan terveenä ja toimitetaan työpaikalle.Sama homma jos lapsi on kipeä. Jos pidempään kestää tauti niin sitten on mentävä paikanpäälle tarkastukseen.
Näin sen pitäisikin olla ihan joka paikassa, vaan kun ei ole niin sitten mennään huonovointisena sinne päivystykseen odottelemaan. Ei ollut kiva fiilis notkua 6h päivystyksessä välillä vessaan singahtaen... Tosi fiksua sitten lähteä kaikkien tautisten levittämään vatsatauti terveisiin ihmisiin, kohta on puoli kaupunkia ykätaudissa. Erityisesti norovirus leviää hetkessä, eikä ole kiva potea.
 
kuules ap
Tämä kaikki "pakko hakea saikkulappu" -rumba johuu siitä, että jotkut kuspäät (joita tälläkin palstalla on nähty kyselemässä "miten sain helpoiten feikkusaikkua") hankkivat sitä feikkisaikkua just jollain mahataudeilla ja näin ollen työnantajat eivät luota työntekijöihinsä.

Kuspäiden ja epärehellisten laiskojen vuoksi joutuu perusperheenäiti hakemaan sen oksutautitodistuksen ja tartuttamaan kaikki.
 
"..."
Mä en kans ymmärrä et kuka ees uskaltaa lähtee oksennustaudissa tai ripulissa kauppaan/minnekkään. Päivystys asia se ei missään nimessä edes ole.
Pysy kotonasi paskalla äläkä tule yleisille paikoille paskantamaan!
 
"wieras"
"Mä en kans ymmärrä et kuka ees uskaltaa lähtee oksennustaudissa tai ripulissa kauppaan/minnekkään. Päivystys asia se ei missään nimessä edes ole."

Jaa. Jos ei ole päivystys asia niin miksi minua ei sitten käännytetty pois päivystyksestä vaan laittoivat tiputukseen? Ihan huvikseen varmaan ottivat kokeita ja vielä tiputukseenkin laittoivat ihan huvikseen. Haista sinä kuule paska ja toivottavasti saat sellaisen pöpön itsellesi että olet hoidossa monta päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: pikku yllätys
"..."
[QUOTE="wieras";29560759]"Mä en kans ymmärrä et kuka ees uskaltaa lähtee oksennustaudissa tai ripulissa kauppaan/minnekkään. Päivystys asia se ei missään nimessä edes ole."

Jaa. Jos ei ole päivystys asia niin miksi minua ei sitten käännytetty pois päivystyksestä vaan laittoivat tiputukseen? Ihan huvikseen varmaan ottivat kokeita ja vielä tiputukseenkin laittoivat ihan huvikseen. Haista sinä kuule paska ja toivottavasti saat sellaisen pöpön itsellesi että olet hoidossa monta päivää.[/QUOTE]

Kai ne tollasen hysteerikon laittaakin tiputukseen kun osa mitään edes syödä paskatautinsa aikana..eivätkä enää päästä ihmisten ilmoille levittämään ripulia. Ja pakko kai se on haistaa kun sieltä päin tuulee ja tyrkytät hajujasi ihmisten nokkiin!
 
hyhuhi
Yllättävän moni ihan perusterve nuorehko aikuinen tulee siitä mahataudista niin kipeeks ett ihan aikuisten oikeesti tarvii ossstohoitoa. Harva tuossa tilassa sinne päivystykseen asti turhan päiten raahautuu.

Ja surullista mutta totta, että vaikka itsellä olis mikä tauti, niin sinne kauppaan on pakko mennä, lapsen kanssa. Apteekkiin on pakko mennä. Jos itse joudun lääkäriin, joudun ottaa lapsen mukaan. Jos joudun osastolle, joudun ottaa lapsen mukaan, ja toivon että isä ehtii tulla ulkomailta tai eläkkeellä oleva mummi pääsisi 300km päästä (saattaa toki olla omissakin menoissaan, tai hlitamassa muita sairaita lapsenlapsia), ehtisi jompi kumpi ennen kuin soittavat jonneki lastensuojeluun ja vievät lapsen vieraille hoitoon.
 
"wieras"
"Kai ne tollasen hysteerikon laittaakin tiputukseen kun osa mitään edes syödä paskatautinsa aikana..eivätkä enää päästä ihmisten ilmoille levittämään ripulia. Ja pakko kai se on haistaa kun sieltä päin tuulee ja tyrkytät hajujasi ihmisten nokkiin!"

Kyse oli kyllä oksennuksesta. Paha oli syödä ja juoda mitään kun ei mikään pysynyt sisällä ja kyse ei ollut mistään muutamasta tunnista. Ei hysterian takia ketään tiputukseen laiteta, eiköhän siinäkin asiassa vaikuta potilaan kunto. Niin että sinä vaan edelleen idiootti siellä paska.
 

Yhteistyössä