Miksi raskaudesta ja sen aiheuttamista muutoksista pitäisi päästä eroon, esim. kilot?

Kertokaapa. Miksi raskausarvet on rumia ja ne pitää piilottaa, miksi löysä nahka on ällöttävää toisten mahassa, miksi riippurinnoille naureskellaan?

Mikä kiire on naisella palautua "ennalleen", niin että siitä pitää tehdä kilpailu?
 
"vieras"
Varmaan samasta syystä kuin nyt ylipäätään ihmiset haluavat olla kauniita ja viehättäviä. Ja yleisesti raskausarpia tai löysää ihoa ei pidetä esteettisesti miellyttävänä, vaikka ne aivan normaaleja seurauksia raskaudesta ovatkin. Sitä en kyllä ymmärrä minäkään, miksi noille asioille pitää kenenkään naureskella, saati nälviä muita ulkonäön perusteella. Sellainen käytös on keskenkasvuista ja oikeasti paljon ylkiloja rumempaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
[QUOTE="vieras";25588325]Varmaan samasta syystä kuin nyt ylipäätään ihmiset haluavat olla kauniita ja viehättäviä. Ja yleisesti raskausarpia tai löysää ihoa ei pidetä esteettisesti miellyttävänä, vaikka ne aivan normaaleja seurauksia raskaudesta ovatkin. Sitä en kyllä ymmärrä minäkään, miksi noille asioille pitää kenenkään naureskella, saati nälviä muita ulkonäön perusteella. Sellainen käytös on keskenkasvuista ja oikeasti paljon ylkiloja rumempaa.[/QUOTE]

Juuri tuo nälviminen on minusta todella outoa. Puhutaan mammoista joilla on riipputissit ja nahka vaan roikkuu, siis toiset naiset puhuu.. niin kuin nainen niille tisseilleen mitään voisi. Tai niin kuin se tekisi naisesta huonomman.
 
"alma"
Kuka naureskelee raskausarville ja riippurinnoille? Tai ylipäätään toisen ihmisen ulkonäölle. Toivottavasti jokainen saa ihan itsekseen päättää, mikä omassa ulkonäössä häiritsee.
Mutta kyllä se raskausaikana hankittu läski on ihan samaa tavaraa kun muulloinkin hankittu läski, eikä mikään mystinen raskauden aiheuttama muutos.
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
[QUOTE="alma";25588354]Kuka naureskelee raskausarville ja riippurinnoille? Tai ylipäätään toisen ihmisen ulkonäölle. Toivottavasti jokainen saa ihan itsekseen päättää, mikä omassa ulkonäössä häiritsee.
Mutta kyllä se raskausaikana hankittu läski on ihan samaa tavaraa kun muulloinkin hankittu läski, eikä mikään mystinen raskauden aiheuttama muutos.[/QUOTE]

Raskauskilot, niitä voi olla muutama tai sitten paljon. Ehkä ei olisi pitänyt mainita kiloja ollenkaan, olisi vältytty läskikeskustelulta.
 
No joku haluaa olla muutakin kuin se äiti. Eli viehättävä (nuori) nainen :)
Että jos ei pidä kiirettä palautumisessa ja käy vaikka kampaajalla vasta päivää ennen ristiäisiä, ei halua olla muuta kuin äiti?

Tai että, viehättävä voi olla vain arvettomana, hoikkana, timminä?

Tai... onhan näitä.



Kysymys olikin mikä kiire? Miksi kilpailla aiheesta?
 
Lex
No joku haluaa olla muutakin kuin se äiti. Eli viehättävä (nuori) nainen :)
Kyllähän ihminen onkin lähtökohtaisesti paljon muuta kuin pelkkä ruumiinsa. Moni tuskin vain pitää näitä raskausarpia jne. epäviehättävinä ja tuntee itsensä siten vähemmän kauniiksi kuin ennen.
Aika moni meistä varmaan pyrkii tyytyväisyyteen vartalonsa ja ulkonäkönsä suhteen..

Ikinä en ole sen sijaan kuullut kenekään pilkkaavaan tai taivastelevan toisen ihmiset arpia, tissejä tai vatsanahkoja. Jos mun ystäväni olisivat sellaisia, vaihtaisin seuraa hyvin äkkiä.
 
J.Ketkupolkka harmaana
Ka, niinpä.. Minäkään en ymmärrä sitä jos muut naureskelee tai kommentoi toisten arpia ja löysyyksiä..
Jokainen voi kommentoida sitten niitä omiaan, jos siltä tuntuu.
 
No kyllä mä olen tässä odotuksen loppumetreillä nähnyt jo uniakin _omasta itsestäni_.

En viihdy tässä valtavassa kropassani, ja haluan kyllä mahdollisimman pian takaisin, jos ei samoihin, niin ainakin lähelle niitä mittoja joista lähdettiin liikkeelle.

Mulle on muiden kilot ja löysät nahat ihan yksi lysti, mutta itse viihdyn omassa kropassani paremmin sellaisena kuin se on ennen tätä paisumista ollutkin. Toki tiedostan, että raskaus saattaa jättää jälkensä, mutta kyllä silti toivon mahdollisimman pikaista palautumista siinä määrin kuin se mahdollista on.
 
No itse en mielestäni ainakaan ole. Kampaajalla kävin viikkoa ennen ristiäisiä. En ymmärrä miksi joku muita arvostelisi, mutta ihan itseni ja oman henkisen ja fyysisen jaksamiseni takia yritän tuon pussin saada mahdollisimman pian pois. Ja nyt heti se tuntuu helposti lähtevän...
 
No kyllä mä olen tässä odotuksen loppumetreillä nähnyt jo uniakin _omasta itsestäni_.

En viihdy tässä valtavassa kropassani, ja haluan kyllä mahdollisimman pian takaisin, jos ei samoihin, niin ainakin lähelle niitä mittoja joista lähdettiin liikkeelle.

Mulle on muiden kilot ja löysät nahat ihan yksi lysti, mutta itse viihdyn omassa kropassani paremmin sellaisena kuin se on ennen tätä paisumista ollutkin. Toki tiedostan, että raskaus saattaa jättää jälkensä, mutta kyllä silti toivon mahdollisimman pikaista palautumista siinä määrin kuin se mahdollista on.
Totta kai jokaisella on omat tavoitteensa, mutta mistä tämä kilpailu on syntynyt että kuka saa vähiten kiloja tai kuka palautuu parhaiten?
 
No itse en mielestäni ainakaan ole. Kampaajalla kävin viikkoa ennen ristiäisiä. En ymmärrä miksi joku muita arvostelisi, mutta ihan itseni ja oman henkisen ja fyysisen jaksamiseni takia yritän tuon pussin saada mahdollisimman pian pois. Ja nyt heti se tuntuu helposti lähtevän...
Ajatteletko sinä, että jos nainen ei panosta ulkonäköönsä heti, hän ei ole mitään muuta kuin äiti? :D
 
[QUOTE="vieras";25588470]Koska jotkut äidit ei halua näyttää äideiltä.[/QUOTE]

Ja tässä on pahaa se, että... ?

Luuletko, että kaunis ja nuori ja timmi ja muodikas ja huoliteltu ei silti näytä äidiltä? Voitko uskoa, että olemus voi silti olla sellainen, äidillinen?
 

Yhteistyössä