miksi suomalaiset vauvat ja lapset ovat niin rumia?

  • Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En tiedä, ehkä sun täytyy nyt mennä nyt itseesi koska olet itsekin ollut suomalainen vauva, ruma pullamössö lellipellipentu. Mikä susta sai sellaisen ja miltä nyt tuntuu?
 
yöks
[QUOTE="Vieras";28468047]Pitäisi varmaan saada vähän uutta verta sekaan. Missä päin maailmaa olisi kauniita ihmisiä?[/QUOTE]

niinpä ja sairauksista puhumattakaan. suomalaiset ovat geenisesti epäpuhtaita.
onneksi on aina mahdollisuus adoptioon.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja yöks;28468065:
niinpä ja sairauksista puhumattakaan. suomalaiset ovat geenisesti epäpuhtaita.
onneksi on aina mahdollisuus adoptioon.
Geneettisesti. Ja niin, AINA ei ole mahdollisuutta adoptioon. Ikävä kyllä tyhmyys ei poista mahdollisuutta, mutta ehkä elämästäsi löytyy muita esteitä.
 
yöks
[QUOTE="vieras";28468063]En tiedä, ehkä sun täytyy nyt mennä nyt itseesi koska olet itsekin ollut suomalainen vauva, ruma pullamössö lellipellipentu. Mikä susta sai sellaisen ja miltä nyt tuntuu?[/QUOTE]

tarkoitan nykyajan vauvoja ja lapsia. minä ja kanssasisareni ja veljeni olimme cooleja. :D toisin on nyt...
 
Keittiönoita
Adoptio on hyvä vaihtoehto silloin, jos ei halua omia rumia geenejään siirtää eteenpäin. Tosin kaunis lapsi voi kärsiä siitä, että on suomalaiset pällinaamavanhemmat. Että onko se sitten lapsen kannalta reilua?
 
yöks
[QUOTE="...";28468072]Geneettisesti. Ja niin, AINA ei ole mahdollisuutta adoptioon. Ikävä kyllä tyhmyys ei poista mahdollisuutta, mutta ehkä elämästäsi löytyy muita esteitä.[/QUOTE]

tyhmät lisääntyvät, minä en.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja yöks;28468073:
tarkoitan nykyajan vauvoja ja lapsia. minä ja kanssasisareni ja veljeni olimme cooleja. :D toisin on nyt...
Jep, nyt sinusta on tullut ruma pällinaama-aikuinen, jonka ei ehkä kannata geenejään enää jatkaa seuraavien sukupolvien riesaksi. Melkoinen ongelma kyllä :confused:
 
Ei kai se uusavuttomuus naamasta näy? Myönnän kyllä, että moni suomalaisvauva näyttää hieman värittömän valjulta. Ei silti, tuo oma lähes kaljuna syntynyt kalpea tyttö on kaunistunut kasvaessaan. Toivoa on, vaikka vauvana ei ihan nukke olisikaan? Pintaahan se vain on. Täytyy myöntää, että lähestyvä synnytys jänniittää siltäkin osin, että miltä tulokas näyttää! :D

Täähän on näitä juttuja, joista ei varmaan saisi puhua. Pystyn kuitenkin myöntämään, itsekin äitinä, että osa lapsista on nätimpiä kuin toiset. Ulkonäön painoarvo ei vaan ole järin suuri elämässäni tai arvoissani.
 
[QUOTE="mies32";28468402]Katselepa kadulla suomalaisia naisia. Pottunokkaisia pallinaamoja siellä pyörii lähes järjestään, todellisia maatiaisia. Sieltä ne geenit eteenpäin siirtyvät.[/QUOTE]

Olen alkanut ajatella, että pottunokkaisuus on maalaislegenda. En tunne ketään perunanenäistä suomalaista henkilöä.
 
-
[QUOTE="mies32";28468402]Katselepa kadulla suomalaisia naisia. Pottunokkaisia pallinaamoja siellä pyörii lähes järjestään, todellisia maatiaisia. Sieltä ne geenit eteenpäin siirtyvät.[/QUOTE]

Missä te asutte?
Kannattaa muuttaa Turkuun :)
 
"Oma maa mansikka"
Oman maan lapset voittaa kauneudellaan kaikki muut ylivoimaisesti.

Ja suomalaislasten käyttäytyminen on ihanaa verrattuna kaikkiin epävakaisiin kuumakalleihin. Niitä olen nähnyt niin paljon että käännän aina pään pois päin sellaisista.
 

Yhteistyössä