miksi suomenleijona korut, farkut ja kaksiväriset hiukset on muka paha yhtälö ? siis äiti ihmiselle

  • Viestiketjun aloittaja piitu
  • Ensimmäinen viesti
firequeen
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja viera:
Yäk, kamala yhtälö kelle vaan. Tulee väkisin mieleen kovaääninen suoooomileijona juntti.
mikäs mä oon ku mulla on punaiset rastat saparolla. Farkkuhame mustat legginsit ja musta hihaton t-paita vieläpä rautaristi kaulassa :wave: nii joo ja huuli- ja nenärengaskin löytyy

LOKEROIKAAHAN MUTKIN :D

ps. ei apllä ollenkaan paha yhtälö mun mielestä :wave:
tyylisi kuullostaa upealta, vaikutat mielenkiintoiselta persoonalta :) itsekkin miettinyt rastoja mutta tämä hiirenhäntä tuhoutuisi silloin lopullisesti... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
No ei se leijona pelkästään viesti että kas, iso kissaeläin se siinä, vaan kyllä siihen liittyy tää isänmaallisuusmielikuva myös. Ulkonäkö on aina viesti muille ihmisille, joko tietoinen tai tiedostamaton.
Niinpä - ja jos korun kantaja ei tiedä/tiedosta suomileijonan symbolitaustaa, niin se kertoo todellisesta tietämättömyydestä. Se ei ole "vain" leijonakoru.
 
Isänmaallisuus ja rasismi ovat kaksi eri asiaa, ja jälkimmäiseen ei suomenleijona mielestäni millään tavalla liity.
Itse en käytä (tai en omista, miksipä en käyttäisi jos vaikka lahjaksi tulisi nätti riipus), mutta mieheltä löytyy ainakin sormuksesta ja poitsulta paidasta.
Se, että tuntee ylpeyttä omista juuristaan, ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla suvaitsevainen myös muualta tulevia kohtaan. No, jos nykypäivänä on junttia olla suomalainen - minä olen ilolla suomalainen juntti.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_vaakuna
 
vieras
No jos mietin, millaisilla ihmisillä yleensä on tuollainen ap:n kertoman kaltainen lookki, niin... Sanotaan vaikka niin, että eivät kuulu ystäväpiiriini eivätkä edes sinne bubbling under -kategoriaan.
 
jep
Nää pikkuinkkulit ja ap:n tapaiset on just niitä jotka kierrän kaukaa. Ovat niitä, jotka kova ilme naamalla vetävät röökiä lasten leikkipaikoilla ja kiroilevat muksuilleen röökinsavun keskeltä. Yök.
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimama:
Isänmaallisuus ja rasismi ovat kaksi eri asiaa, ja jälkimmäiseen ei suomenleijona mielestäni millään tavalla liity.
---
Se, että tuntee ylpeyttä omista juuristaan, ei tarkoita sitä, etteikö voisi olla suvaitsevainen myös muualta tulevia kohtaan. No, jos nykypäivänä on junttia olla suomalainen - minä olen ilolla suomalainen juntti.
Kysehän on mielikuvista ja lokeroinnista, jonka useimmista vastaantulijoista tekee ihan huomaamattaan. Kun näkee tarpeeksi monta rasistisesti puhuvaa ja suomileijonaa kantavaa kaljamahaa lähiön kiskalla, alkaa kyseinen koru edustaa tuon sakin arvoja. Miksi ne äijät muuten edes haluaisivat korua kantaa, jolleivat samalla halua viestiä muille kaltasilleen ja naapurin somaleille jotain?

Jos noi korut on niin kivoja ja positiivisia asenteeltaan, miksei niitä näy yleisesti sivistyneistöön kuuluvien kaulassa? Linnanjuhliinhan tollanen sopisi oikein somasti. Eikö ne ole isänmaallisia vai mikä on? ;)
 
mama the strange
En itse käyttäisi Suomen vaakunaleijonaa missään asusteessa, enkä laittaisi lapsellenikaan. Jos joku haluaa niin siitä vaan....saa kai sitä äiti-ihmisenä käyttää samoja vaatteita kuin tyttöihmisenäkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Nää pikkuinkkulit ja ap:n tapaiset on just niitä jotka kierrän kaukaa. Ovat niitä, jotka kova ilme naamalla vetävät röökiä lasten leikkipaikoilla ja kiroilevat muksuilleen röökinsavun keskeltä. Yök.
ihan ulkonäön perusteellako vejät tämmöset johtopäätökset?
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Nää pikkuinkkulit ja ap:n tapaiset on just niitä jotka kierrän kaukaa. Ovat niitä, jotka kova ilme naamalla vetävät röökiä lasten leikkipaikoilla ja kiroilevat muksuilleen röökinsavun keskeltä. Yök.
Ymmärsin ulkonäkökuvauksesta, että ovat kyllä ihan eri näköisiä. Ja siis eri mielikuvalokerossa. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Nää pikkuinkkulit ja ap:n tapaiset on just niitä jotka kierrän kaukaa. Ovat niitä, jotka kova ilme naamalla vetävät röökiä lasten leikkipaikoilla ja kiroilevat muksuilleen röökinsavun keskeltä. Yök.
:LOL: :LOL: :LOL: Siepäs osaat olla hulvaton...kertakaikkiaan..... :whistle:

En oo muuten leikkipaikan reunalla istunut noin 5vuoteen ;) ....ainakaan tupakka suussa
 
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ei kai se oo. Mut tulee mieleen, et on rasisti, juntti ja asuu lähiössä. Sori, siis en meinaa et olisit, mut tulee mieleen tosta ulkonäkökokonaisuudesta.
Mä olen pahoillani mutta sama mielikuva mullekkin tulee..kuuntelee myös mahdollisesti trance-musiikkia tai sellaisia hienoja isänmaallisia bändejä kuten klamydia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Suomileijonat ovat junttimaiset, muusta en tiedä.
suomileijonat ei ole junttimaisia, vaan niiden kantajat ovat.
ristit eivät ole hihhuleita vaan niiden kantajat ovat ;)
olenhan siis itsekkin juntti kun se elukka on tatuoituna olkapäähän.
ootvai :eek: oikeenko punaniskainenkin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ei kai se oo. Mut tulee mieleen, et on rasisti, juntti ja asuu lähiössä. Sori, siis en meinaa et olisit, mut tulee mieleen tosta ulkonäkökokonaisuudesta.
Mä olen pahoillani mutta sama mielikuva mullekkin tulee..kuuntelee myös mahdollisesti trance-musiikkia tai sellaisia hienoja isänmaallisia bändejä kuten klamydia..
heh :wave: minä täällä hei.
 
heja sverige
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Suomileijonat ovat junttimaiset, muusta en tiedä.
älä nyt vaan sano että pitäis käyttää sirppiä ja vasaraa punasella pohjalla :whistle:
Onko joku pakko julistaa isänmaallisuuden astetta millään koruilla??
ite en käytä mitään koruja, eikä takaraivoon ole tatuoitu suomileijonaa.
leijona on leijona eikä siinä mitään junttimaista ole jos ei käyttäjä siitä junttimaista tee.
=)
AP, susta saa kuvan juntista, sellasesta harakasta jonka mies on joku lippalakki jätkä joka ajaa perästä korotetulla autolla pillurallia.

päätön: Sä oot juntti ilman leijonaakin. Ootsä joku namusetä vai mitä täältä haet? Jos saa udella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ei kai se oo. Mut tulee mieleen, et on rasisti, juntti ja asuu lähiössä. Sori, siis en meinaa et olisit, mut tulee mieleen tosta ulkonäkökokonaisuudesta.
Mä olen pahoillani mutta sama mielikuva mullekkin tulee..kuuntelee myös mahdollisesti trance-musiikkia tai sellaisia hienoja isänmaallisia bändejä kuten klamydia..
Klamydiahan on just hyvä bandi......eläpähän sie käy jokisen veskua mollaamaan :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Äiti ei saa näyttää nuorekkaalta vaan mieluummin vaikka homssuiselta. Silloin on selvää, että ulkonäköään enemmän hän kiinnittää huomiota lapsensa hyvinvointiin.
jaa suomileijona korutko tosi nuorekkaita ja raikkaita?=) äiti tai ei, mua ällöttää suomileijona´-juntit ja kaikki kiitos 1939-1942 (?) paidat...tatskat jne.

niin ja muuten kyllä peesi, äidit ei saa näyttää nuorekkailta, ei saa meikata jne. korkkarit kielletty siis yli 4cm =) ja tietenkin tää laittautuminen on suoraan yhteydessä lapsesta huolehtimeiseen ja välittämiseen :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Suomileijonat ovat junttimaiset, muusta en tiedä.
suomileijonat ei ole junttimaisia, vaan niiden kantajat ovat.
ristit eivät ole hihhuleita vaan niiden kantajat ovat ;)
olenhan siis itsekkin juntti kun se elukka on tatuoituna olkapäähän.
ootvai :eek: oikeenko punaniskainenkin ;)
kyllä! ihan siis juntti sanan kaikessa muodossa :) pilotti päällä porhaltava tupakkia poltteleva teini-mamma jolla on autossa kaameet poppikset ja kuuntelen vielä klamydiaa xD
 
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:
Alkuperäinen kirjoittaja KVG:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Ei kai se oo. Mut tulee mieleen, et on rasisti, juntti ja asuu lähiössä. Sori, siis en meinaa et olisit, mut tulee mieleen tosta ulkonäkökokonaisuudesta.
Mä olen pahoillani mutta sama mielikuva mullekkin tulee..kuuntelee myös mahdollisesti trance-musiikkia tai sellaisia hienoja isänmaallisia bändejä kuten klamydia..
Klamydiahan on just hyvä bandi......eläpähän sie käy jokisen veskua mollaamaan :eek:
Joo ne ihanan rasistiset sanoitukset on suomalisuuden ylpeydenaihe.. :xmas:
 

Yhteistyössä