Miksi te muut valvotte vielä tähän aikaan?

JONSERED Karhunkantaja
Ei oikein tiedä...

Ompeli pari klänninkiä valmiiksi ja yhdet irtohihat, mutta ei silti pää ymmärrä relata. rummuttaakaan ei voi, muksut nukkuvat ja olen hukannut nauhoitteen.

Kohta taidan kuitenkin yrittää, josko uni tulisi.
 
"jenny"
Koska mies valvotti, kun ei viitsinyt ilmoittaa, vaikka tuli reilusti sovittua myöhemmin kotiin.. Yritin kyllä nukkua, mutta mietitytti liikaa. Nyt lähdenkin nukkumaan, kun nukahdan kohta tähän sohvalle muuten. Öitä!
 
Mäki kattelisin netti tv:tä, mut ei tällä koneella voi, on liian hidas. Pitäis ehdottaa jos tänne hommattais parempi yhteys :D Tai jotai elokuvakanavia telkkuun. Kuitenki sillai rauhallisia öitä yleensä täällä et hyvin ehtis katella elokuvaa.

Tiputa se kännikalakuorsaaja sieltä sängystä :kieh: :p
 
Tiiru, opiskelet jotain? Anatomian kirja on maailman tylsin, ymmärrän sua hyvin :D
Juu opiskelen tosin vähän tällä hetkellä kun vauva vasta 5kk mutta onhan se hyvä lukea "eteenpäin" kotona :D
Se on minusta tosi mielenkiintoinen. Mutta lainasin tänään kirjastosta lääketieteen termejä(vai mikä se nyt oli) kirjan ja SE ON kuolettavan tylsää :D

Mutta nyt hyihyi minä menen tästä jatkamaan lukemista ja kohta nukkumista! Öitä! :)
 
Viimeksi muokattu:
"lil"
Juu opiskelen tosin vähän tällä hetkellä kun vauva vasta 5kk mutta onhan se hyvä lukea "eteenpäin" kotona :D
Se on minusta tosi mielenkiintoinen. Mutta lainasin tänään kirjastosta lääketieteiden termejä(vai mikä se nyt oli) kirjan ja SE ON kuolettavan tylsää :D

Mutta nyt hyihyi minä menen tästä jatkamaan lukemista ja kohta nukkumista! Öitä! :)
Ootko lääkiksessä vaiko jossain muussa hoitoalalla? Vai luetko tuleviin pääsykokeisiin? :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22329671:
Missäspäin maailmaa kello on nyt 22:30? Mietin vaan, että mihin pitäisi muuttaa voidakseen elää normaalien ihmisten päivärytmin mukaan.
Sun rytmikö on aina ollut tuollainen? Ettet vaan siellä uudessa asuinmaassasi sit kääntäis rytmiä taas pieleen (ja muuttais taas). Jännä miten rytmit voiki olla eri ihmisillä erit. Mä teen nykyään lähes pelkkää yötyötä, mut silti vapaapäivinä (ja jo nukkumispäivänä) menen ihan normaalisti nukkumaan (eli siis mulle normaalisti n.klo 22-23).
 
Keittiönoita
Sun rytmikö on aina ollut tuollainen? Ettet vaan siellä uudessa asuinmaassasi sit kääntäis rytmiä taas pieleen (ja muuttais taas). Jännä miten rytmit voiki olla eri ihmisillä erit. Mä teen nykyään lähes pelkkää yötyötä, mut silti vapaapäivinä (ja jo nukkumispäivänä) menen ihan normaalisti nukkumaan (eli siis mulle normaalisti n.klo 22-23).
Ei ole ollut aina tällainen. Viimeiset 10 vuotta vain. Ja jos en mene viiteen mennessä nukkumaan, valvon seuraavankin päivän ja olen ilman päikkäreitäkin seuraavana yönä tähän aikaan hereillä.

Ja joo, Grönlantiin näköjään pitäisi muuttaa...ehkä jätän sen väliin *palelee jo ajatuksestakin*
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22329671:
Missäspäin maailmaa kello on nyt 22:30? Mietin vaan, että mihin pitäisi muuttaa voidakseen elää normaalien ihmisten päivärytmin mukaan.
Mä oon ihan samanlainen... Yleensä yritän pitää rytmin väkisin suht "normaalina" opiskelun vuoksi, mutta tänään annoin periksi ja loikkasin sängystä ylös yhden aikaan kun uni ei tullut. Jää kyllä aamuluennot väliin. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22329674:
Ei ole ollut aina tällainen. Viimeiset 10 vuotta vain. Ja jos en mene viiteen mennessä nukkumaan, valvon seuraavankin päivän ja olen ilman päikkäreitäkin seuraavana yönä tähän aikaan hereillä.

Ja joo, Grönlantiin näköjään pitäisi muuttaa...ehkä jätän sen väliin *palelee jo ajatuksestakin*
Oho. Tuossa on jo paljon valvomista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22329680:
Viimeksi viime viikolla tuli valvottua 49 tuntia yhteenmenoon. Sinänsä ihan hyvä...sain tehtyä useamman päivän työt kahdessa vuorokaudessa :D Olenkin välillä töissä todennut, että noh...vuorokaudessahan on kolme työpäivää, joten eiköhän asiat valmistu sovittuun päivään mennessä.
Hullua, et pystyt tekeen töitä vielä tollasen jälkeen :D Mun oli täs joku aika sitte pakko olla kotona lasten kans yövuoron jälkeen. Makasin ja torkuin koko päivän sohvalla lukuunottamatta yhtä autoreissua keskustaan, ja kun mies tuli töistä niin nukuin ihan siki siihen asti et piti taas töihin lähteä. Se oli kyl tuskien päivä, suurien ponnistelujen takana oli, et sain annettua lapsille ees ruokaa jääkaapista. Onneks lapset oli sairaina ni neki vaan pötkötti ja katto telkkaria :ashamed:
 
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";22329677]Mä oon ihan samanlainen... Yleensä yritän pitää rytmin väkisin suht "normaalina" opiskelun vuoksi, mutta tänään annoin periksi ja loikkasin sängystä ylös yhden aikaan kun uni ei tullut. Jää kyllä aamuluennot väliin. :([/QUOTE]
Mulla tää rytmi meni sekaisin, kun olin kokopäivätöissä, opiskelin amk:ssa ja olin yh. Yhteen vuorokauteen piti mahduttaa siis työpäivä, lasten kanssa oleminen, kotityöt ja opiskelu. Opin pärjäämään 2-3 tunnin yöunilla tai välillä kokonaan nukkumatta. Eikä se normaali rytmi palautunut, vaikka opiskeluista on jo 8 vuotta. Väittävät, että kun ihminen tulee vanhaksi, unentarve vähenee...mä varmaan lakkaan nukkumasta kokonaan :D
 
Keittiönoita
Hullua, et pystyt tekeen töitä vielä tollasen jälkeen :D Mun oli täs joku aika sitte pakko olla kotona lasten kans yövuoron jälkeen. Makasin ja torkuin koko päivän sohvalla lukuunottamatta yhtä autoreissua keskustaan, ja kun mies tuli töistä niin nukuin ihan siki siihen asti et piti taas töihin lähteä. Se oli kyl tuskien päivä, suurien ponnistelujen takana oli, et sain annettua lapsille ees ruokaa jääkaapista. Onneks lapset oli sairaina ni neki vaan pötkötti ja katto telkkaria :ashamed:
Tottumiskysymys. Mutta oli mullakin aiempana normaalimpi rytmi ja toisenlainen unentarve.
 

Yhteistyössä