Miksi Teenlitku on otettu täällä niin silmätikuksi,

  • Viestiketjun aloittaja en ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti
en ymmärrä
että jopa moderaattori, jonka pitäisi olla käsittääkseni puolueeton ja hoitaa vain ammattinsa vittuilematta, voi heittää "sinä olet lapsellinen" -kommenttia?
 
Huumekoira
No kyllä modet on välillä mullekin sanonut, että mun pitäs lopettaa. Näin jälkikäteen ajatellen ihan aiheesta, silloin, kun olen vastaillut ihan tyhmiin juttuihin samalla mitalla, niin että on sen takia pitänyt tulla siivoilemaan ja laittamaan lukkoon.

Ja se, että joka keskustelussa pitää jatkaa jotain samaa juttua, on oikeasti lapsellista. Niinkuin nyt vaikka se homopierujuttu, että sitä jauhetaan jok'ikisessä keskustelussa. Vaikka ei liity aiheeseen.
 
Ap
Minusta kirjoittaapa Teenlitku mistä hyvänsä, niin kun te näette hänen nimimerkkinsä, niin johan lentelee kiviä. Kertoipa hän sitten vaikkapa niinkin harmittomasta asiastaan kuin siitä, miten poikansa leikki hassua lääkäriä. Yksi aloittaa ja muut tulevat juoksujalkaa irvailemaan ja nauramaan mukana. Ihan kuin ala-asteella. Pelkäävät kai raukat, että joutuvat muuten itse näiden kiusaajien epäsuosioon ja sitä kautta kiusatuiksi.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minusta kirjoittaapa Teenlitku mistä hyvänsä, niin kun te näette hänen nimimerkkinsä, niin johan lentelee kiviä. Kertoipa hän sitten vaikkapa niinkin harmittomasta asiastaan kuin siitä, miten poikansa leikki hassua lääkäriä. Yksi aloittaa ja muut tulevat juoksujalkaa irvailemaan ja nauramaan mukana. Ihan kuin ala-asteella. Pelkäävät kai raukat, että joutuvat muuten itse näiden kiusaajien epäsuosioon ja sitä kautta kiusatuiksi.
Se on tietysti ikävää, mutta samoin saattaa Teenlitku itse tehdä, kun joku tekee minkä vain aloituksen.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minusta kirjoittaapa Teenlitku mistä hyvänsä, niin kun te näette hänen nimimerkkinsä, niin johan lentelee kiviä. Kertoipa hän sitten vaikkapa niinkin harmittomasta asiastaan kuin siitä, miten poikansa leikki hassua lääkäriä. Yksi aloittaa ja muut tulevat juoksujalkaa irvailemaan ja nauramaan mukana. Ihan kuin ala-asteella. Pelkäävät kai raukat, että joutuvat muuten itse näiden kiusaajien epäsuosioon ja sitä kautta kiusatuiksi.
Samaan sarjaan kuuluvat myös ainakin rollolainen ja Savanna.

 
joo
Onhan näitä. Scarletin murteesta jaksetaan vittuilla, hyytikselle vittuillaan kun ei perussuomalaiseen tapaan ole jäänyt vuodepotilaaksi puoleksi vuodeksi jne... Mielestäni ne vittuilijat voisivat mennä itseensä ja miettiä haluavatko tehdä palstasta paikan jossa kohta kukaan ei viihdy. Ajattelisivat olisiko heistä kivaa esim koulussa jos itse olisivat silmätikkuina ja jokaista liikettä seurattaisiin ja ilkeiltäisiin. Ja nämä samat idiootit vailla käytöstapoja kasvattavat lapsia...
Kuitenkin mm nuo edellä mainitsemani nikit ja niin monet muut tekevät tästä palstasta kivan ja ovat yleensä vain aiheesta älähtäneet takaisin, scarlett ehkä joskus liikaakin, hyytiksen vastailu vittuilijoille on yleensä pilke silmäkulmassa tapahtuvaa eikä loukkaa ketään. Onneksi osaavat puolustautua. Kaikki eivät osaa ja vittuilijat voivatkin miettiä kuinka paljon pahaa mieltä saavat aikaan, tosin siitä kai he tyydytyksen saavatkin kun saavat lyödä vahingoittumatta itse.
 
Teenlitku on minusta yksi niistä ketkä "ansaitsevatkin" joutua silmätikuksi. Litku on sellainen ihminen jonka ei yksinkertaisesti kuuluisi palstailla yhtään missään ettei hänen oma mielenterveytensä pettäisi ja hermot ratkeaisi kuten esim. joulun jälkeen kävi.
 
Ksantippa S.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Teenlitku on minusta yksi niistä ketkä "ansaitsevatkin" joutua silmätikuksi. Litku on sellainen ihminen jonka ei yksinkertaisesti kuuluisi palstailla yhtään missään ettei hänen oma mielenterveytensä pettäisi ja hermot ratkeaisi kuten esim. joulun jälkeen kävi.
Sekin on mielenkiintoista, että jos jonkun mielenterveys ei ole oikein kunnossa, (en tiedä, onko tämä asian laita) toisten reaktio on, että hän "ansaitsee" tulla kiusatuksi.

Meillä oli yläkoulussa eläkeikää lähestyvä opinto-ohjaaja, joka ihan suoraan sanoi, että kiusattu on yleensä se, jonka pitäisi katsoa peiliin. Olipa hämmentävä hetki, kun luokan pahin kiusaaja (minuakin toistuvasti kiusannut) viittasi ja sanoi opolle, että pötyä puhut.
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Ksantippa S.:
Sekin on mielenkiintoista, että jos jonkun mielenterveys ei ole oikein kunnossa, (en tiedä, onko tämä asian laita) toisten reaktio on, että hän "ansaitsee" tulla kiusatuksi.

Meillä oli yläkoulussa eläkeikää lähestyvä opinto-ohjaaja, joka ihan suoraan sanoi, että kiusattu on yleensä se, jonka pitäisi katsoa peiliin. Olipa hämmentävä hetki, kun luokan pahin kiusaaja (minuakin toistuvasti kiusannut) viittasi ja sanoi opolle, että pötyä puhut.
Niin no, kiusatuksi tuleminen ei tee kenestäkään yli-ihmistä, ja monen kohdalla saattaa olla kyse siitäkin, että pitäisi sitä omaa käyttäytymistäkin tarkistaa. Se taas ei mitenkään tarkoita sitä, että kiusaamiselle olisi oikeutus.

Teenlitku on monta kertaa ollut täällä asiaton, mutta on saanut myös ihan kohtuuttomalla tavalla ryöpytystä niskaansa. Tässä on kokonaisuudessaan ihan järjetön kierre, jota ei näköjään osata katkaista. Teenlitku voi asiassa kantaa vain oman vastuunsa, ja niiden kaikkien muiden pitää kantaa oma vastuunsa.

Harva ihminen on niin vahva ja tasapainoinen, että jaksaisi olla aina neutraali jos saa huonoa käytöstä osakseen.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Teenlitku on minusta yksi niistä ketkä "ansaitsevatkin" joutua silmätikuksi. Litku on sellainen ihminen jonka ei yksinkertaisesti kuuluisi palstailla yhtään missään ettei hänen oma mielenterveytensä pettäisi ja hermot ratkeaisi kuten esim. joulun jälkeen kävi.
Et ole tosissasi? :eek:
Opetatko lapsillesi näin? Että on ihmisiä jotka ansaitsevat tulla kiusatuksi?
 
vieras
Teenlitku on itse omalla käytöksellään aiheuttanut kaiken, hän itse on myös kärkäs ja ilkeä muille. Tekihän joku aika sitten rollolaisestakin kiusaamistarkoituksessa ketjun.
 
sss
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Teenlitku on minusta yksi niistä ketkä "ansaitsevatkin" joutua silmätikuksi. Litku on sellainen ihminen jonka ei yksinkertaisesti kuuluisi palstailla yhtään missään ettei hänen oma mielenterveytensä pettäisi ja hermot ratkeaisi kuten esim. joulun jälkeen kävi.
:eek: Jos sä noin kasvatat lapseskin ni voi itku! Millä vit*n oikeudella sä täällä jakelet tuomioita ketä on ansainnu mitäki!?!?
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teenlitku on itse omalla käytöksellään aiheuttanut kaiken, hän itse on myös kärkäs ja ilkeä muille. Tekihän joku aika sitten rollolaisestakin kiusaamistarkoituksessa ketjun.
No ei kyllä ihan noin voi sanoa. Hän on vastuussa omasta käytöksestään, ei kenenkään ryöpyttäjän käytöksestä. Vaikka joku olisi minkälainen ilkeä vatipää tahansa, se on jokaisen omalla vastuulla olla aikuinen ihminen, ja jättää se kiusaaminen väliin.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Teenlitku on itse omalla käytöksellään aiheuttanut kaiken, hän itse on myös kärkäs ja ilkeä muille. Tekihän joku aika sitten rollolaisestakin kiusaamistarkoituksessa ketjun.
No ei kyllä ihan noin voi sanoa. Hän on vastuussa omasta käytöksestään, ei kenenkään ryöpyttäjän käytöksestä. Vaikka joku olisi minkälainen ilkeä vatipää tahansa, se on jokaisen omalla vastuulla olla aikuinen ihminen, ja jättää se kiusaaminen väliin.
Ja toisekseen: mulle ainakin tuli paha mieli tuosta valelääkäri-ketjusta. Teenlitku kertoi poikansa leikistä (ja aloitus oli mun mielestä ihan hauska) ja mammat eikun hyökkää kimppuun! Järkyttävää käytöstä aikuisilta ihmisiltä.
 

Yhteistyössä