Miksi teidän mielestä kaikkien linkittämät ideat ovat juntteja, rumia, hirveitä, mauttomia?

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti
"Hanna"
Oli kyseessä mikä tahansa asia. Tottakai aloituksissa mielipidettä kysytään ja sellaisen saa sanoa. Mutta oli kyseessä sitten millainen vaate tai asuste tahansa, talo, huonekalu, lamppu, matto, hiusmalli, niin 99% vastauksista on aina todella töykeitä. "Hirven juntti" Kauhee mummotyyli" "ihan törkee" et osaa sisustaa" "kukaan ei halua tuollaisia kenkiä" "ihan mauton"...

Voisiko joku nyt sitten kertoa, että millaiset vaatteet eivät ole juntit? Jos kerta kaiken malliset housut ovat juntit, hameet ovat juntteja, mekot ovat tätejä ja väreistäkin melkein kaikki on teidän mielestänne niin last season.
Sisustuksessakin kaikki tyylit ovat yhyy niin hirveitä.
 
"Tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28994320:
En ole kyllä arvostellut, mutta siinä vaiheessa kun muilta pitää kysyä neuvoa; on se oma tyyli tosiaan hukassa
Mun mielestä taas ei. Joskus voi vaan olla vaikea valita. Jos teen isoja ratkaisuja, niin mä kysyn yleensä aina muiden neuvoa. MItä useampi silmäpari, sitä parempi. Saatan ihastua esim. kahteen samantyyliseen mekkoon ihan täysin ja en osaa päättää kumman ostan. Silloin yleensä helpottaa, jos joltakin kysyy neuvoa ja joku sanoo "no mun mielestä ne sun Roomasta ostetut korut sopisi ihanasti tuon mekon kanssa". Mä en välttämättä edes olisi muistanut koko koruja tms.
 
Makuasioita, joista ei voi kiistellä. Vedän kuitenkin tähän myös sen kateuskortin. Yleensä moni haukkuu vaatteet ja huonekalut yms siksi, koska ottaa päähän se, että jollakin toisella on varaa ostaa se kallis merkkilaukku tai sisustaa olkkari uudestaan. Mitä kalliimpi talo tänne linkitetään, sitä juntimpi se palstalaisten mielestä on. Tänäänkin täällä joku kyseli huonekaluista mielipidettä ja vastauksista suurin osa oli todella törkeitä. Ei voi tulla mieleen muuta, kuin se kateuskortti. Ottaa päähän.

Yleensä jos mielipide asiasta on oikeasti negatiivinen, niin silloin perustelee mielipiteensä hyvin ja asiallisesti. Tyyliin itse en valitsisi huoneeseen tuota pöytää syystä että, koska että, siksi että yms...

Sitten jos aloittaja vielä kyselee, että no minkäslainen hiustyyli, juhlamekko, vitriini, tapetti tms nyt sitten teidän mielestänne ei ole juntti ja ruma, niin yllättäen yhtäkään vastausta ei tipu.
 
  • Tykkää
Reactions: masuilija.

Yhteistyössä