Miksi valvot vielä ja moneltako herätys-galluppia

  • Viestiketjun aloittaja tätä
  • Ensimmäinen viesti
tätä
Valvon,koska haluan viettää vähän aikaa itseni kanssa lasten ja ukon mentyä nukkumaan,hulinapäivä taas takana..Syön karkkia ja katson sadevaatteita lapsille huomiseksi.Herätys klo 6,lapset tarhaan ja itse töihin puurtamaan..
 
Otan aikaa ''itselleni'' eli teen semmoisia juttuja, joita en voi tai halua tehdä lasten ja miehen hereilläollessa. Herätys varmaankin kahdeksalta, niihin aikoihin esikoinen yleensä herää, tosin saattaa herätä myös jo seiskalta isän kolinoihin...
 
Herätys kuudelta
siks koska stressaan ja pelkään yhtä huomenna tapahtuvaa asiaa, ja olen katkera ukolleni joka kuorsaa tuolla tyytyväisenä. No, minähän huomenna joudun kärsiä vaikka yhteisestä asiasta kyse onkin. Oisin tarvinnu olkapäätä, mut minkäs teet kun toinen on kivi. :(
 
vieras
Neuloin tässä samalla miehen villasukan loppuun, kun luin tuota "autokärry-ketjua". Oli aika viihdyttävää lukemista! :LOL: Herätys on sitten kun lapset herättää. Ehkä ysin maissa.
 
Keittiönoita
Ei vaan väsytä. Herätys huomenna vasta klo 8. Aion pitää pehmeän laskun töihin paluuseen, joten saatan vetää vielä tunnin pari unta kuuppaan kuopuksen lähdettyä kouluun.
 
valvon kun en tahdo nukkumaan. aamulla väsyttää aina tosi paljon. herätys on 6.30 mutta en ole noussut pitkään aikaan ennen kasia, sitten superkiireellä lapsi tarhaan ja toisen lähetys kouluun ja itse töihin. onneksi työaika on joustava.
 

Yhteistyössä