Miksi vauva..

  • Viestiketjun aloittaja J
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie en tiedä miksi, mutta noin ne tuppaa useat vauvat... ja isommatkin pienet, nukkumaan... meilläkin tuollain nukkuu nyt 1v5kk ikäinen. :)
ei sais nykysuositusten mukaan noin pientä masullaan nukuttaa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie en tiedä miksi, mutta noin ne tuppaa useat vauvat... ja isommatkin pienet, nukkumaan... meilläkin tuollain nukkuu nyt 1v5kk ikäinen. :)
ei sais nykysuositusten mukaan noin pientä masullaan nukuttaa!!
Nykysuosituksetki voi painua hevon hiiteen... En mie ainakkaan vauvaani suositusten mukkaan hoija vaan ihan maalaisjärjellä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie en tiedä miksi, mutta noin ne tuppaa useat vauvat... ja isommatkin pienet, nukkumaan... meilläkin tuollain nukkuu nyt 1v5kk ikäinen. :)
ei sais nykysuositusten mukaan noin pientä masullaan nukuttaa!!
No mutta ei kai kukaan sentään koko yötä istu vauvan sängyn vieressä ja käännä vauvaa selälleen / kyljelleenkään, aina kun hän itse vatsalleen kääntyy?
Tai ainakin meillä ovat puolivuotiaat jo kääntyneet ja itse hakeutuneet nukkumaan vatsallaan.

(Siis kun ap:n vauva on se 6kk ikäinen.)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie en tiedä miksi, mutta noin ne tuppaa useat vauvat... ja isommatkin pienet, nukkumaan... meilläkin tuollain nukkuu nyt 1v5kk ikäinen. :)
ei sais nykysuositusten mukaan noin pientä masullaan nukuttaa!!
mun puolitoista kuinen nukahtaa välillä vain masulleen jos on kaasuja. käyn sen sit kääntää jossai vaihees. mut ei se pitkiä aikoja sillai nuku..
 
Meidän nyt 2v3kk on nukkunut tuossa ap:n kuvaamassa asennossa siitä saakka kun oppi kääntymään mahalleen. Ei tuota ole saanu juuri vaunuihin nukutettua kun muussa asennossa ei pienenä suostunu nukkumaan :heart: Söpöähän tuo on. Esikoinen taas ei suostunut nukkumaan mahallaan ja kun oppi kääntymään mahalleen, niin sitä sai ihan jatkuvasti olla kääntämässä takas selällee |O oli rattosaa vartin välein yöllä palauttaa vauva takas selälleen, kun unissaan käänty ja kitinä alkoi heti.
 
muru6kk
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
mä haluisin tietää miks mun nukkuu vaan sylissä? |O :headwall:
Samoin minä!
Ihanaahan se on kun pikkuisella turvallinen olla siinä mutta kun jää kaikki hommat päivissä tekemättä kun neiti vaan sylissä nukkuu tohottaa, hereillä ollessa sellaset eroahdistukset että huhhuh!
Mutta koetan silti olla positiivinen, vauva-aika on niin valitettavan lyhyttä että nyt mielellään pitää sylissä kun kohta ei viihdy ollenkaan! :)
MUT VÄLILLÄ SILTI :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja muru6kk:
Samoin minä!
Ihanaahan se on kun pikkuisella turvallinen olla siinä mutta kun jää kaikki hommat päivissä tekemättä kun neiti vaan sylissä nukkuu tohottaa, hereillä ollessa sellaset eroahdistukset että huhhuh!
Mutta koetan silti olla positiivinen, vauva-aika on niin valitettavan lyhyttä että nyt mielellään pitää sylissä kun kohta ei viihdy ollenkaan! :)
MUT VÄLILLÄ SILTI :headwall:
Kantoliina vois olla ratkaisu, päiväajoiksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja muru6kk:
Samoin minä!
Ihanaahan se on kun pikkuisella turvallinen olla siinä mutta kun jää kaikki hommat päivissä tekemättä kun neiti vaan sylissä nukkuu tohottaa, hereillä ollessa sellaset eroahdistukset että huhhuh!
Mutta koetan silti olla positiivinen, vauva-aika on niin valitettavan lyhyttä että nyt mielellään pitää sylissä kun kohta ei viihdy ollenkaan! :)
MUT VÄLILLÄ SILTI :headwall:
Kantoliina vois olla ratkaisu, päiväajoiksi?
tääl kans suosittelen kantoliinaa. en päivittäin käytä, mut esim yks päivä ku pojal oli masu pipi ja mul oli todella kiire saada siivoukset loppuun ja oma naama kuntoon ennen vieraiden tuloo, ni sidoin pojan rinnalle ni siinä menossa helpottui kivut ja äiskä sai kaiken hoidettuu ajois ja siihenhän se nukahti. :heart:
 
muru6kk
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja muru6kk:
Samoin minä!
Ihanaahan se on kun pikkuisella turvallinen olla siinä mutta kun jää kaikki hommat päivissä tekemättä kun neiti vaan sylissä nukkuu tohottaa, hereillä ollessa sellaset eroahdistukset että huhhuh!
Mutta koetan silti olla positiivinen, vauva-aika on niin valitettavan lyhyttä että nyt mielellään pitää sylissä kun kohta ei viihdy ollenkaan! :)
MUT VÄLILLÄ SILTI :headwall:
Kantoliina vois olla ratkaisu, päiväajoiksi?
Kokeiltu on, ei toiminu olleskaan! Ihan pienenä jonkun hetken saatto nukkua mut nykysin ei puhettakaan!:/

 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja J (ap):
Niin ja ei halua peitettä ollenkaan. Potkii sen heti pois.
Mitenkä muilla tämä peite asia?
Meillä sama juttu, niinkuin tuosta laittamastani kuvasta näkyy.

Unipussia en uskalla kokeilla, koska pyörii, hyörii ja kierii unissaan niin paljon, niin jotenkin pelkään että pussi kiertyy pahasti lapsen ympärille.
 
Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja J (ap):
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Pakko laittaa tähän juuri ottamani kuva meidän nukkuvasta 9 kk poitsusta. =)


ihana. :heart: :D
On kyllä teidän vauvalla paljon hiuksia.

Meillä 6kk ja vaan sellaista ohutta haiventa.
Joo niin on pojan isälläkin paljon hiuksia, puoleenselkään ulottuva vaaleenruskee luonnonkihara pörrötukka. Ollaan jo puhuttu että annetaan pojankin hiusten kasvaa. =)
 

Yhteistyössä