Miksi visa depit myönnettiin luottotiedottomalle?

  • Viestiketjun aloittaja kikkeliskokkelis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No tottakai myönnetään, koska se ei ole luottokortti, vaan varmistaa aina, että tilillä on katetta.
Eikä varmista! Mä olen moneen otteeseen vahingossa sekä tahallankin ylittänyt tilin, kerran jopa yli 100e
 
ja suurin osa kaupoista omaa nykysin semmoset laitteet jotka varmentaa sen kortin. eli sillä et vaan pysty höyläämään tiliä miinukselle ainakaan kovin paljoa.

turun seudun prismoissa ainakin on varmentavat päätteet ja raha menee tililtä melkeen yhtä nopeesti kun electronillakin. ihan hyvä juttu, ompahan tilitiedot aina ajan tasalla.
 
lll
Alkuperäinen kirjoittaja kikkeliskokkelis:
Kyttään kokoajan tiliä milloin veloitukset menee tililtä.
Miten ois sit visa elecrtron, niin ei tarttis kytätä? Aina kun maksaa, niin katevaraus näkyy tilillä eikä voi ylittää.

Sitäpaitsi eikö sirukortteihin ole tää katevaraussysteemi muutenki tulossa pakolliseks?
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No tottakai myönnetään, koska se ei ole luottokortti, vaan varmistaa aina, että tilillä on katetta.
hei LisaMarie, ei se aina varmista, se riippuu niistä kauppojen laitteista onko ne varmistavat. joissain on, joissain ei.
 
kikkeliskokkelis
En aio höylätä tappiin asti, mulla on varmenneraja 1000?.
Mietin vaan että onko pankille tullut joku virhe, mutta eipä tuo haittaa kun tilillä on rahaa kokoajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No tottakai myönnetään, koska se ei ole luottokortti, vaan varmistaa aina, että tilillä on katetta.
hei LisaMarie, ei se aina varmista, se riippuu niistä kauppojen laitteista onko ne varmistavat. joissain on, joissain ei.
OK, mä tosiaan luulin, että voi kauppojen masiinat on nykyään kaikki niitä varmistavia =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja lll:
Alkuperäinen kirjoittaja kikkeliskokkelis:
Kyttään kokoajan tiliä milloin veloitukset menee tililtä.
Miten ois sit visa elecrtron, niin ei tarttis kytätä? Aina kun maksaa, niin katevaraus näkyy tilillä eikä voi ylittää.
Mä olen muuten saanu Electroninkin miinukselle, mutta mä olenkin luonnonlahjakkuus raha-asioiden sössimisessä :saint: :D
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja kikkeliskokkelis:
Visa electron ei käynnyt nettimaksuissa ulkomailla, tän pitäisi käydä, en ole vielä kokeillut.
Varmistitko asian pankista? Lähes kaikki Visa Electronit saa kelpuutettua nettimaksamiseenkin, mutta ominaisuus pitää erikseen kytkeä pankista päälle.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja kikkeliskokkelis:
Visa electron ei käynnyt nettimaksuissa ulkomailla, tän pitäisi käydä, en ole vielä kokeillut.
Varmistitko asian pankista? Lähes kaikki Visa Electronit saa kelpuutettua nettimaksamiseenkin, mutta ominaisuus pitää erikseen kytkeä pankista päälle.
Verkkopankissa voi ite muuttaa silleen että kortilla voi maksaa netissä
 
"nenne"
vaikka käyn duunis aktian pankin asiakas hyvät tulot silti mulle ei myönnetty korttia :( mua harmitti koska mä oon moneen vuoden tään pankin asiakas mutta se siitä vaan
 
"velmu"
Olen itsekin onnistunut ylittämään visa electronin miinukselle ja onnistui niin että ensin tili tyhjäks seinäst ja saman tien kauppaan ostoksil kiirettä piti mut onnistu.
 
Häiriöinen
Luottotiedotonkin voi saada oikean luottokortin osoitteesta http://evo888.com/luottokortti/
Uskomattoman hyvä palvelu ja samaan tulee oikea pankkitili EU-pankista.....
Rahaa on tilille yhtä vaivatonta siirtää kuin maksais Nordeasta Op:hen
Suosittelen........
 

Yhteistyössä