Miksihän potan peseminen astianpesukoneessa ällöttää minua jo ajatuksena,

vaikka pyykinpesukoneessani pyörivät iloisesti yhtä aikaa astiapyyhkeet ja lapsen kestovaipat, eikä se ällötä yhtään? Pottahan kuitenkin oletettavasti olisi tyhjä ja huuhdottu, kun se tiskikoneeseen laitetaan... Vaipat taas menevät koneeseen huuhtomatta (no, enimmät kakat nyt tietenkin huuhdotaan pyttyyn ).

Tällaista olen pohtinut siitä asti, kun täällä joskus oli se Kuinka usein pesette potan tiskikoneessa -ketju. :)
 
En minäkään siis ole pottaa laittanut tai laittamassa tiskikoneeseen. En vain tajua, miksi se on minusta ällöttävämpää kuin astiapyyhkeitten peseminen paskaisten vaippojen seassa. Periaatteessa kun minun järkeni mukaan pitäisi olla päinvastoin. :)
 
Ei itselleni tullut moista mieleen, mutta astianpesukonehan on hyvä paikka pestä tuollainen esine. On meinaan riittävän tujut aineet.

Ja kukaan ei ole sanonut, että samassa tiskissä pitää astiat pestä :D :D

Jos pesen vaikka pannuja tai liesituulettimen rasvasuodatinta tiskikoneessa, ei sinne muuta mahdu edes. Kummaltakaan en ruokaani söisi. Uunipannussa käytän aina suojusta.
 
mamukas
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
vaikka pyykinpesukoneessani pyörivät iloisesti yhtä aikaa astiapyyhkeet ja lapsen kestovaipat, eikä se ällötä yhtään? Pottahan kuitenkin oletettavasti olisi tyhjä ja huuhdottu, kun se tiskikoneeseen laitetaan... Vaipat taas menevät koneeseen huuhtomatta (no, enimmät kakat nyt tietenkin huuhdotaan pyttyyn ).

Tällaista olen pohtinut siitä asti, kun täällä joskus oli se Kuinka usein pesette potan tiskikoneessa -ketju. :)
meillä pestään tiskikoneessa molempien potat.
 
Huom
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:
En vain tajua, miksi se on minusta ällöttävämpää kuin astiapyyhkeitten peseminen paskaisten vaippojen seassa. :)
No en minä kyllä vaippojen kanssa samaan koneeseen laita astiapyyhkeitäkään tai siis mitään ruuan/astioiden kanssa tekemisissä olevaa...
 

Yhteistyössä