miksikähän ei vois ottaa ensin selvää mitä on tapahtunut, ennen kuin menee levittelemään juttuja kylille

meidän pojilla oli yhteinen auto, jonka ne nyt möi pois. no se joka sen osti jäi heti seuraavana päivänä kiinni päissään ajosta. puhalsi 1,5 promilleja. mun tuttu oli sen nähnyt, ja heti oli mennyt kertomaan tutulleen, että tuossa poliisi pidätti rattijuopon, ja että se auto oli meidän ja että se oli sitten meidän pojista se ja se kun oli vaalee tukka. sitten tullut kotiin ja alkanut päivittelemään omalle pojalleen tilannetta ja tämä hänen poikansa sitten oli sanonut, että se auto, ei ole enää meidän poikien vaan se on myyty.
no itse onneksi kertoi mulle, että oli jo kylillä kertonut, niin en siitä sitten herneitä vetänyt. olinhan jo ennen tuota tietoa joutunut selittämään ainakin kahdelle kymmenenlle ihmiselle, miksi meidän volvo on poliisilaitoksen takana:LOL:
 
"auto"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25059556:
meidän pojilla oli yhteinen auto, jonka ne nyt möi pois. no se joka sen osti jäi heti seuraavana päivänä kiinni päissään ajosta. puhalsi 1,5 promilleja. mun tuttu oli sen nähnyt, ja heti oli mennyt kertomaan tutulleen, että tuossa poliisi pidätti rattijuopon, ja että se auto oli meidän ja että se oli sitten meidän pojista se ja se kun oli vaalee tukka. sitten tullut kotiin ja alkanut päivittelemään omalle pojalleen tilannetta ja tämä hänen poikansa sitten oli sanonut, että se auto, ei ole enää meidän poikien vaan se on myyty.
no itse onneksi kertoi mulle, että oli jo kylillä kertonut, niin en siitä sitten herneitä vetänyt. olinhan jo ennen tuota tietoa joutunut selittämään ainakin kahdelle kymmenenlle ihmiselle, miksi meidän volvo on poliisilaitoksen takana:LOL:
autoista on joskus harmia jälkeenkin päin. Miehen nimellä on tullu aikas monta sakkolappua kun kamera on välähtäny... Entisen auton ostanu henkilö ei ole viitsinyt vuoteen ilmoittaa katsastustoimistoon. Ja poliisihan vaan katsoo auton omistajan, ja omistaja on se joka rekisterin tiedoissa on. No luovutustodistus onneksi tehtiin, että vakuutuksista ollaan päästy eroon, ja autoverolappukin käskettiin nyt lähettää uudelle omistajalle, onneksi oli näyttää paperi, ettei ole enää meidän vastuulla.
 
"hippiäitee"
Juorut on ikäviä eikä niille valitettavasti voi mitään.
Minulle tuli kesällä kännykkään tekstiviesti : olette kuulemma myymässä taloanne, voisitko ajatella että vuokraisit sen minulle ? Minä tietty soitin tuolle ihmiselle ja kysyin että mistä ihmeestä hän on saanut kuulla että talomme olisi myynnissä koska me emme ole sellaista edes suunnitelleet. No kylillä kuulemma puhuvat tälläistä ja ihan on lehdessäkin joku nähnyt ilmoituksen. Jälkeenpäin minua jäi harmittamaan etten tajunnut kysyä mikä mahtaa olla talomme pyyntihinta, kai siitäkin on puhuttu.
 
[QUOTE="vieras";25059668]Heh, se on noita maaseudun iloja... :D :D Mutta onneksi tuttusi myönsi juoruilleensa virheellisesti, niiin ei tarvii siitä mitään vihanpitoa alkaa.[/QUOTE]niinpä tällainen pieni kaupunki, jossa jokainen tuntee suurinpiirtein jokaisen. ja ei varman tää puhuja ajatellu nokkaansa pitemmälle, kun heti meni jollekin kertomaan, ja hyvä kun itse puheensa kertoi
 

Yhteistyössä