Millä aineella poistat ripsivärin? Tuntuu et jokaiselle ripsarille tarvii omat aineet

  • Viestiketjun aloittaja äiti08
  • Ensimmäinen viesti
äiti08
Vedenkestävä ei lähtee vain lorealin vedenkestävän puhdistusaineella.
Ja kaksi muuta jossa lukee et puhdistaa vedenkestävänkin niin ei lähde.

Sitten kun käyttää tavallista ripsaria niin sekään meinaa putsaantua millään aineella!!

Pitäisköhän ostaa jotain muuta kun marketti kamaa :/
Yksinkertainen asia menee vaikeaksi..

 
Mä käytän tavalliseen ja vedenkestävään ripsariin sellasia öljypohjaisia meikinpoistolappuja, oiskohan merkiltään Vival, muun merkkisiäkin on. Sillä siis eka putsaan silmät, sit normiaineilla loput naamasta. Kanebon38 ja vastaavat lähtee vaan kuumalla vedellä.
 
Vauvojen peppupyyhkeillä lähtee ainakin ei vedenkestävät ripsivärit pois.
Ovat paljon halvempiakin, kun varsinaiset meikinpoistolaput :)

Vedenkestävää ripsiväriä en osta enää ikinä, niin kamalaa oli sen poistaminen.
Kanebo 38 ripsiväri ihan ykkönen.
 
vieras
Mulla kanebo 38 mutta usein en jaksa lutrata, lähtee helpommin kun kostuttaa pumpulin kuumalla vedellä ja laittaa vähän (juvenan?) öljytöntä vedenkestävän silmämeikin puhdistusgeeliä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Pelkällä vedellä, Maybeline, unstoppable. Ei karise päivän aikana niinkuin tuo Kanebon, eikä leviä helposti. Täydellinen ripsari!
mullei karise kanebo eikä leviä. onko toi sun käyttämä minkähintanen? sitä vois koklata kun tää loppuu. tavis ripsarit valahtaa jostainsyystä.
 
Sirkkeli
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Pelkällä vedellä, Maybeline, unstoppable. Ei karise päivän aikana niinkuin tuo Kanebon, eikä leviä helposti. Täydellinen ripsari!
mullei karise kanebo eikä leviä. onko toi sun käyttämä minkähintanen? sitä vois koklata kun tää loppuu. tavis ripsarit valahtaa jostainsyystä.
Maksoi viimeksi 10,90 e. Välillä on ollut Sokoksessa ja Cittarissa alennuksessa 8,50 e. Paljon parempi kuin Kanebo 38, sitä käytin aikonaan paljon. Ja nyt olen tuota käyttänyt usean putkilon.
 
kehtaanko tunnustaa??
Mie poistan vedenkestävän ripsivärin ihan margariinilla.
otan hiukan sormiin levitän hyvin ripsiin, otan käsiini omalle iholleni sopivan kasvojen puhdistusaineen levitän sen koko kasvoille ja pesen pois.

ps. ennen mulla tippui hirveästi ripsiä just pesuvaiheessa, mut ei enää =)
 
Vauvaöljyllä. :D Sellasella pumppupullolla suihkasen eka vanulappuun ja sitten luomelle, "hieron" öljyn ripsiin, pyyhin sillä vanulapulla meikit pois ja lopuks pesen ihan tavallisella meikinpuhdistusgeelillä.
Ton oon havainnu hyväksi konstiksi, koska mun silmien iho on niin jotenki herkkää että se ei kestä tuolla vanulla pyyhkimistä oikein hyvin. Ja muutenki kait menny niin herkäksi iho, kun kaikki markettien puhdistusaineet tahtoo karvastella. Ja puhumattakaan nyt siitä että se on niin halpaa.

Ja lumenen sitä mustikkaripsaria käytän, vedenpitävänä, ja oon tykänny. :)
 
vieras
Mun käytössä ei ole toi kanebo38 toiminut myöskään, mm. varisee. Lumenen Blueberry-ripsari käytössä ja poistoon olen jo vuosia tykännyt käyttää Yves Rocherin hellävaraista ruiskukkaa sisältävää litkua.
 

Yhteistyössä