millä eroon jännitysvatsasta

  • Viestiketjun aloittaja ccc
  • Ensimmäinen viesti
En muuten kun imodiumilla (jota otan vain aivan pakkotilanteessa jos ei kertakaikkiaan pääse vessaan tai edes puskaan). Mullakin jännitysmaha. Mulla sekään syömättömyys ei auta,silti on mentävä vessaan. Niissä tilanteissa ei enää juoksuta mihin olen jo tottunut. Esim ennen aina ennen laulukeikkoja ravasin huussissa ja joskus kesken tilaisuudenkin.
 
myy
Imodiumia olen joskus ottanut auttaa jonkin verran. Jännitysvatsa kun toimii pääkopan kautta niin pitäs saada se jännittäminen itsessään jotenkin helpottumaan. Itse tämän saman ongelman kanssa kamppailen ajoittain, välillä paremmalla ja toisinaan taas huonommalla menestyksellä.
 
vimpula
Mulla oli kanssa kun aloteltiin sepramia,pelotti niin että oksentelin ja kun en syönyt mitään niin ei tarvinnut oksentaa.Fiksuna vaan alotin nuo pari päivää ennen ristiäisiä:D Koko tilaisuuden ajan olin ihan tuskissani ja lopetinkin lääkkeen kun en kestänyt aloitusta.Nyt toinen lääke ja edelleen vatta menee sekaisin tietyissä tilanteissa mut pitää yrittää ajatella iloisia asioita:)
 

Yhteistyössä