Millä ihmeellä mä saan ton lapsen juomaan? :(

7kk ikäinen vauva ja oksentanut perjantaista asti. Eilen illalla pysyi jo ruoka ihan hyvin sisällä mutta tänään aamuna alkoi taas oksentaa. Ei ole mielestäni kuivunut vielä mutta tällä menolla on pian koska ei suostu juomaan ollenkaan. Äsken sain hörpytettyä muutaman tilkan vettä mutta ei sekään kauan auta kun kuitenkin oksentaa, ripuloi ja on vähäsen kuumettakin. Kertokaapa jotain toimivaksi todettuja vinkkejä??
 
Jos
Jos suostuu syömään, niin syöttele niitä hedelmäsoseita, ne on pääasiassa nestettä. Jos tilanne vaatii, niin lääkeruiskulla vaan pieniä määriä vaikka puoliväkisin. Pahimmassa tapauksessa lääkäriin.
 
Nokkamukista tosiaan meni se muutama tilkkanen mutta mitään tuttipäistä pulloa tai edes tuttia ei suostu suuhunsa ottamaan. Pitää varmaan alkaa päivystykseen soittamaan. Normaalisti niin aurinkoinen tyttö joka ei koskaan kiukuttele ja nyt itkee lähes koko ajan. :(
 
Ootko kokeillu
Onko teillä niitä lääkeruiskija? Mulle neuvottiin päivystyksessä, että sille voi antaa nestettäesim5min välein myös osmosalin. Se on kuulemma sellanen annos mikä pysyy todennäköisesti sisällä, eikä aiheuta oksennusrefleksiä?
 
minä
jäätelöä tai mehujäätelöä.jotain nesteitä kun vain saa.
meillä kokeiltiin kanssa kaikkea.lopuksi tykkäs eniten kivennäisvedestä.
siihen voi sekottaa jotain mehua sekaan esim.omenamehua.
 
Annoin äsken vähän hedelmäsosetta ja vettä lääkeruiskulla (kikka toimi kuin junan vessa, kiitos siitä ). Katsotaan jos tällä kertaa pysyisi sisällä. Aamulla ruuat ainakin tuli samaa vauhtia ulos kun oli ne sisälle saanut.
 

Yhteistyössä