millä keinoilla saan tietää onko toi mun tyttö mun miehen??

ÖÖÖ
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
siks nyt vaan oon miettinyt koko päivän, kun tytöllä on siniset silmät,ja hampaiden välissä kolo...juu tiän et voi kuulostaa tyhmältä...
mut mulla itellä on vihreen ruskeat ja miehellä ihan ruskeat silmät,eikä kyummallakaan ole hampaiuden välissä koloa.....
Mulla on ruskeet silmät, hiirenpillu lovi leuassa, eikä niitä kumpiakaan löydy mun äiteltä, isältä, ne on taatusti mun äiti ja isä.
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei mutta ihan totta, mistä lähtien sitä perinnöllisyyttä ei ole enää opetettu? En aikoinaan ymmärtänyt siitä mitään ja ärsytti ja sain huonon numeron.
Ei mulla ole koskaan ollut mitään silmien värin periytyvyyttä, vm -69
 
lasketaanpa
käytännössä:
synnytys: 19.5
(laskettu aika -14pvä eli 5.5)
hedelmöitys synnytyksen mukaan: 26.8
hedelmöitys kuvitteellisen la:n mukaan: 12.8

tässä vielä hakuammuntana viimeisistä menkoista:
Laske edellisten kuukautistesi ensimmäisestä päivästä

Päivä:01
Kuukausi:08
Kierron pituus: 28 päivää
(Kuukautiskierron keskimääräinen pituus on 28 päivää)
Laske
..
Olet 37 viikkoa raskaana.
Hedelmöitys tapahtui noin:
15.8.2009

Ultraääni:
24.10.2009
Äitiysloma alkaa:
3.4.2010
Laskettu aika:
8.5.2010
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ja siis jos olen tullut raskaaksi v.2007 heinäkuussa,ni silloin taisin touhuta yhen miehen kaa jolla just siniset silmät ja rako hampaiden välissä....
mut en ole täysin varma!! ja kertoja ei ollut kuin 1 tai 2
:LOL: :LOL: ANTEEKS. mutta huvittavaa! pikkusen tarkkuutta touhuihin mammat!
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja solero:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
siks nyt vaan oon miettinyt koko päivän, kun tytöllä on siniset silmät,ja hampaiden välissä kolo...juu tiän et voi kuulostaa tyhmältä...
mut mulla itellä on vihreen ruskeat ja miehellä ihan ruskeat silmät,eikä kyummallakaan ole hampaiuden välissä koloa.....
Mutta siis olet maannut toisen miehen kanssa siittämisen aikoihin?
no olen tullut raskaaksi v.2007 ja laskin et heinä tai elokuussa...lasketaaks se kun olen synnyttänyt toukokuussa, ni olenko tullut raskaaksi heinä vai elokuussa???

VASTATKAA JOKU KIITOS TÄHÄN!! PIAN
mulla oli laskettu aika 11.5.08 raskaaksi tulin elokuun puolivälissä
 
--
Miten moni tähänkin halpaan meni. Eihän ap tosissaan ole. Tulla nyt mustana huutelemaan että "olen vähän huolimaton tavarani suhteen, en muista ketä panin, milloin panin ja montako kertaa panin".
 
vieras
meillä on niin, että minulla siniset simmut, miehellä ruskeat. esikoisella siniset ja etuhampaidne välissä rako, tulee miehen puolelta.. siis miehen siskolla kyseinen rako. kuopuksella taas ruskeat simmut, eikä rakoa etuhampaidne välissä
 
oooh
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja solero:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja solero:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
siks nyt vaan oon miettinyt koko päivän, kun tytöllä on siniset silmät,ja hampaiden välissä kolo...juu tiän et voi kuulostaa tyhmältä...
mut mulla itellä on vihreen ruskeat ja miehellä ihan ruskeat silmät,eikä kyummallakaan ole hampaiuden välissä koloa.....
Mutta siis olet maannut toisen miehen kanssa siittämisen aikoihin?
no olen tullut raskaaksi v.2007 ja laskin et heinä tai elokuussa...lasketaaks se kun olen synnyttänyt toukokuussa, ni olenko tullut raskaaksi heinä vai elokuussa???

VASTATKAA JOKU KIITOS TÄHÄN!! PIAN
Mikä laskettu aikasi aikoinaan oli?
SYNNYTIN 19.5.2008...LA :TA en muista
Elokuussa olet tullut raskaaksi. Mulla oli la 24.4 ja elokuussa olen minäkin raskaaksi tullut. heinäkuu on kyllä kokonaan pois laskuista.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖÖ:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
siks nyt vaan oon miettinyt koko päivän, kun tytöllä on siniset silmät,ja hampaiden välissä kolo...juu tiän et voi kuulostaa tyhmältä...
mut mulla itellä on vihreen ruskeat ja miehellä ihan ruskeat silmät,eikä kyummallakaan ole hampaiuden välissä koloa.....
Mulla on ruskeet silmät, hiirenpillu lovi leuassa, eikä niitä kumpiakaan löydy mun äiteltä, isältä, ne on taatusti mun äiti ja isä.
Ruskeat silmät voivat tulla, vaikkei porukoilla niitä olekaan, mutta leukakuoppa on dominoiva ominaisuus, joten jompikumpi vanhemmistasi tai molemmat eivät ole sinulle sukua.
 
vieras
Ihan hyvin voi olla toisella lapsella ruskeat ja toisella siniset silmät - vaikka molemmilla vanhemmilla olisi vain ruskeat tai vain siniset silmät. Se silmienväri voi periytyä nimittäin kauempaakin, ei vaikuta automaattisesti se, minkäväriset silmät vanhemmilla on.

Tiedän monia perheitä, joissa esim. vanhemmat tummia, kaksi lasta tummaa ja sit yks vaalea. :D Ja ihan biologisesti ovat yhteisiä lapsia.

Siitä ei siis kannata vetää mitään johtopäätöksiä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan hyvin voi olla toisella lapsella ruskeat ja toisella siniset silmät - vaikka molemmilla vanhemmilla olisi vain ruskeat tai vain siniset silmät. Se silmienväri voi periytyä nimittäin kauempaakin, ei vaikuta automaattisesti se, minkäväriset silmät vanhemmilla on.

Tiedän monia perheitä, joissa esim. vanhemmat tummia, kaksi lasta tummaa ja sit yks vaalea. :D Ja ihan biologisesti ovat yhteisiä lapsia.

Siitä ei siis kannata vetää mitään johtopäätöksiä.
Sinisilmäisillä vanhemmilla ei voi olla biologisia ruskeasilmäisiä lapsia. Ellei sitten silmien väri ole vanhemmilla esim. vihertävän sininen tms., muu kuin puhdas sininen.
 

Yhteistyössä