Millä lailla EKAA kertaa olette miehelle sanoneet että rakastatte..?

Mie tällä hetkellä ootan sitä oikeaa hetkeä että sanoisin rakastavani :heart: On vaa nii pirun vaikeeta erottaa se rakkaus muista tunteista. Ja kun rakkaushan kasvaa ajan myötä isommaksi, nii koska tietää et tää on nyt se pieni alku..

Mutta onko teillä asiaan liittynyt joku hauska tapahtuma tai jotain? =)
 
näin
No minä sanoin silloin kun alkoi tuntua, että tämä on varmaan rakkautta, että "taidan rakastaa sinua" :) Mies oli jo aiemmin tunnustanut rakkautensa, enkä ollut siihen vastannut "minä myös" ja mies siitä vähän loukkantui... tai jäi ainakin miettimään, että enkö välitä yhtä paljon kuin hän, tai oli vähän nolonakin...
 
jurristi harmaana
Hieman noloa ehkä, mutta mä "sanoin" kyseisen asian ekaa kertaa tekstiviestitse....kirjoitin vain "Olet rakas".

Johtui siitä, että asuimme silloin eri puolilla Suomea ja näimme ainoastaan viikonloppuisin. Yhtenä arkiyönä sitten tuli asia mieleen ja nakkasin miestä kyseisellä viestillä. Mieskin sattui olemaan silloin vielä poikkeuksellisesti hereillä ja vastasi "Minäkin rakastan sinua"....:) Oi, mitä muistoja tuleekaan mieleen yhteiseltä alkutaipaleelta, kun tällasia rupeaa pohtimaan. Yhteisiä vuosia takana nyt reilut 11.
 
Jossain oli tien vieressä automatkalla se "Love you Sugar" mainos tai mikä ny olikaan. Siitä sitten juteltiin ja siinä se tuli sönkötettyä että "tiedät kai että minäkin sinua". Ehkä sen kuukauden verran oltiin seurusteltu. Oli yllättävän vaikeaa.. :ashamed: Nykyään tulee huomattavasti helpommin... :D
 
Minä vain
En muista, miten itse olen tunnustanut rakkauteni. Mieheni kun sanoi kahden viikon seurustelun jälkeen, että rakastaa, niin tokaisin siihen, että et voi vielä sellaista tietää. On muuten naurettu asialle monta kertaa vuosien varrella.
 
en kyllä muista... Sen muistan et mies sitä sano jonku aikaa yksinään,ku vastailin aina et mäkin tykkään susta paljon,mut jostain syystä ei muistu mieleen et koska oon ollu sit niin "varma" et oon vaihtanu sen rakastamiseen :ashamed:
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
En muista, miten itse olen tunnustanut rakkauteni. Mieheni kun sanoi kahden viikon seurustelun jälkeen, että rakastaa, niin tokaisin siihen, että et voi vielä sellaista tietää. On muuten naurettu asialle monta kertaa vuosien varrella.
no näin meilläkin! Ja mies siitä vielä nolostuikin, kun niin sanoin. Oli kuulemma odottanut, että vastaan "minäkin sinua"..
 

Yhteistyössä