Millä menetelmällä hinnoittelette kirppistuotteet?

  • Viestiketjun aloittaja fdfd
  • Ensimmäinen viesti
Mä hinnoittelen hinnoittelupistoolilla. Ennen kun mulla oli moinen, hinnoittelin tarralapuilla. Niihin sai näppärästi tulostettua kaikki tiedot, eli ei tarvinnut kirjoitella käsin, tai ketkoa teippejä :)
 
Juuri tein suuren suuren urakan eli laittelin kirppistavarat valmiiksi ( ma > viikko )
Eli vaatteisiin laitoin laput kiinni nuppineuloilla ja leluihin teipillä. Tavaraa on tosi
paljon, toivotaan että joku tekee löytöjä :)
 
Juuri tein suuren suuren urakan eli laittelin kirppistavarat valmiiksi ( ma > viikko )
Eli vaatteisiin laitoin laput kiinni nuppineuloilla ja leluihin teipillä. Tavaraa on tosi
paljon, toivotaan että joku tekee löytöjä :)
Miksi päädyit siihen nuppineulaan? Mä ainakin henkilökohtaisesti jätän ne nuppineulapöydät herkästi väliin, kun olen kerran jos toisenkin törkännyt itseni niihin hiton nuppineuloihin, eikä se ole järin mukava tunne.

Paljon kivempi olsii esim niitata lapsut kokolappuihin tai pesulappuihin.
 
Miksi päädyit siihen nuppineulaan? Mä ainakin henkilökohtaisesti jätän ne nuppineulapöydät herkästi väliin, kun olen kerran jos toisenkin törkännyt itseni niihin hiton nuppineuloihin, eikä se ole järin mukava tunne.

Paljon kivempi olsii esim niitata lapsut kokolappuihin tai pesulappuihin.
Tuo paikka minne vien myyntiin, ohjeessa oli ettei saa niitata..yritin kyllä laittaa laput
niin että ne ovat näkyvillä ja kaikki vaatteet ovat hengareissa. Olen paljon käynyt tuolla
kirppiksellä ja siellä käyttävät noita nuppineuloja > asiakkaat tietävän tuon.
 

Yhteistyössä