Millä metodilla laihdutat?

  • Viestiketjun aloittaja Galluppi
  • Ensimmäinen viesti
Galluppi
Aikas paljon tuntuu meitä pvläisiä täällä olevan ;) Mut laitettaisko galluppia että mikä on kenekin tyyli laihduttaa? siis pv vai joku muu, mikä?


Mulla siis pv ja rompun avulla pudottelen
 
Shaina
Pvn pisteillä ja rompulla ihan omatoimisesti ;) Kolmas viikko meneillään, kovin nopeasti ei mun paino oo lähtenyt tippumaan, mutta kuiten jotain lähtee mikä on pääasia.
 
elefantteni
Minähän kuulkaa laihdutan teidän tuella! :hug:
Ahmin teiltä tietoa, ja luen teidän tarinoita, samalla kun liikun paljon ja syön terveellisemmin.
Ei siinä muuta tarvita. Näillä eväillä on nyt lähtenyt 7kiloa, olen tyytyväinen ja matka jatkuu =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 15:10 palsternakka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 15:07 Augustina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2005 klo 14:42 palsternakka kirjoitti:
Painonvartijoissa käyn viikottain, istun ryhmässä. Se motivoi.
Kuin myös. Sen lisäksi mä oon saanu parhaat tulokset aikaiseksi pistesysteemillä, muilla ei onnistu.

Peesaan!
:wave:
 
piiukka
Olen jättänyt karkit ja sipsit kokonaan pois. Syön normaalisti päivän ruuat, otan vain vähemmän ja olen lisännyt kasvisten osuutta. Kiloja on lähtenyt jo 5 kiloa, vielä 5 jäljellä... =)
 
Olen pyrkinyt jättämään herkuttelua vähemmälle. Ruokaa syön entiseen malliin ja joskus reilumminkin, sillä täysimetyksellä mennään tyttelin kanssa vielä. Virtuaalihovimestari on ollut aivan huippu ja heikkoina hetkinä on auttanut vaaka huoneen nurkassa sekä muut "kohtalotoverit". Liikuntaa luonnollisesti olen myös lisännyt. Tällä keinoin on kolmessa viikossa lähtenyt 3.6 kiloa ja siihen olen todella tyytyväinen.
 
äiti pyöreä
Aloitin vuodenvaihteen jälkeen itsekseni laskeen pisteitä eli PV on tukeni.Lopetin imetyksen joulun jälkeen ja oli aika aloittaa terveellisemmän ruokavalion kanssa. Olen laihduttanut PV:n ryhmässä v. -99 30kg, joista osa tuli takaisin raskauden myötä. Nyt kiloja on lähtenyt 6.Tosi hyvä juttu. Onnistuu ihan hyvin yksistäänkin jos vain motivaatio on kohdallaan.
 
Täällä kiloja lähtenyt jo 7, pelkästään sillä että makean syönti pois! Kasviksia lisää jne. Lisäksi seuraan painon putoamista seuraavalta sivulta:

www.painoindeksi.net

sieltä näkee muun muassa ennusteen miten paino tulee tippumaan seuraavina 90 päivänä jos tahti pysyy samana. Motivoiva keino! :D
 
Täällä ihan omatoimisesti, herkut pois ja enemmän liikuntaa, myös hyötyliikuntaa. Painon tippumisessa ei mulla oo mikään kova vauhti, 4vko/3 kg, mutta ei mulla ookkaan enää kuin 5 kg pudotettavana ja tavoite olis saada ne kesään mennessä pois. Eiköhän ne siitä vähene =) .
 
Olen yhdistänyt kaksi asiaa.... Herbalifen ja painonvartiat!!
Hain kirjastosta pv.n keittokirjoja joiden mukaan kokkailen koko perheelle tosi ihania kotiruokia. Itselleni teen aamulla suklaa-banaani pirtelön, puoliltapäivin syön suklaaproteini välipalapatukan (kaikesta ei voi luopua ihan tosi!!!) Ja ruoka-aikaan syön perheen kanssa pv.aterian, niissä ohjeissahan on alle 500kaloria/annos!! Lisäksi syön n.5 hedelmää, porkkanoita,selleriä..ym. jos jotain tekee mieli. Ohjaajaltani sain proteiniitarpeeni ja hyvät ohjeet joiden mukaan otan pillereitä ja pirtelöä. Pirtelö on tosi täyttävää ja jos oikein paha suklaakakkujenahmimisvimma iskee, teen ensin pirtelön ja odottelen kymmenisen minuuttia ennen kuin menen kaapille. sitten olen niin "täynnä" etten jaksa syödä herkkuja kuin vähän. Myös napostelusta olen päässyt!! Tällä hetkellä 1-2 piretelön päiväohjelmalla olen pudottanut 4.5kg/kuussa, vielä kymmenisen edessä!!! ;)
 

Yhteistyössä