Millä raskausviikolla ilmestyi raskausarvet?

  • Viestiketjun aloittaja mahakas
  • Ensimmäinen viesti
Snoopy
Ei tullut tälläkään kertaa. Riippuu tasan geeneistä kuka niitä sattuu saamaan. Ekassa raskaudessa läästin sikakallista Biothermin arpivoidetta vatsaan ja tisseihin kuin heikkopäinen, nyt muistin perusvoiteella sutaista masun päältä *ööö* ehkä pari kertaa. Ja tulos molemmissa siis tasan 0. Mut kyllä niitä muita raskausajan jälkiä sitten riittääkin :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Minä uskon että nää synnytyksessä tulleet arvet ovat vain niin hyvin siellä mahan varjoissa raskausaikana piilossa että tulevat silmien nähtäville vasta synnytyksen jälkeen. =)
Itse totesin että rasvaus manteliöljyllä todella auttoi, molemmilla puolilla alavatsaa on symmetrisesti ihan kuin kynnen jäljet. Kolme "raapaisua" per puoli. Tulivat siis edellisen raskauden aikana. Nyt ovat haalistuneet lähes nälymättömiin, mutta minua ne eivät ole missään vaiheessa haitanneet, olivat aika siistin näköiset sinänsä, ihan kuin olisi tiikeri käynyt roikkumassa mahassa :D
Ihana asenne. =)
 
mulla
Oliskohan ollut joskus viikon 30 paikkeilla. Juuri olin iloinnút että eipä ole tullut, niin sen jälkeen kun ensimmäisen huomasin niin niitä onkin tullut joka päivä lisää :/ Mutta raidat hoikentaa, eikö niin? :)
 

Yhteistyössä