millä rv:lla mahastasi huomasi että odotat?

no rv12 tehtiin se niskapoimu-ultra? (minulle tehtiin yht.5 ultraa ni en muista mikä niistä oli se niskapoimu juttu..) niin silloin jo sai otettua mahan päältä..
silloin jo huomas vaikka olin t-paidassa ni ihan hyvin, vaikka olikin ensimmäinen.. mulla kasvo maha jo tosi alussa isoksi mutta sitten se tyssäs sillain että ei se loppu suoralla ollu mitenkään jätti.. moni sano kun puhuin että varmaan syntyy viikonlopun aikana ni et ei synny menee vielä ainakin kaks viikkoo.. no maanantai oli päivä ku poika tuli :D :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 10:28 hane84 kirjoitti:
Mulla näkyi jo selvästi 10 viikolla ja nyt olen 23 viikolla ni mietityttää miten iso siitä voi vielä tulla?? Onko muilla kokemuksia siitä että maha jo tositosi alussa ISO!! Kaikki luulee että synnytän jo suunnilleen ens viikolla :x vaikka LA vasta heinäkuussa..

Itselläni laskettu aika 5.8 ja näytän kanssa siltä että synnyttäisin juuri näillä hetkillä... :) mahani ei voi ei nää kasvaa tästä tai en pääse liikkumaan enään =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.03.2007 klo 10:28 hane84 kirjoitti:
Mulla näkyi jo selvästi 10 viikolla ja nyt olen 23 viikolla ni mietityttää miten iso siitä voi vielä tulla?? Onko muilla kokemuksia siitä että maha jo tositosi alussa ISO!! Kaikki luulee että synnytän jo suunnilleen ens viikolla :x vaikka LA vasta heinäkuussa..

Itselläni laskettu aika 5.8 ja näytän kanssa siltä että synnyttäisin juuri näillä hetkillä... :) mahani ei voi ei nää kasvaa tästä tai en pääse liikkumaan enään =)
 

Yhteistyössä