Millä RV:lla olette toista lasta synnyttäneet?

Hei kahden lapsen äidit,

kertokaahan millä rv:lla olette synnyttäneet esikoista ja seuraavan vauvanne?
Olen kuullut että toinen lapsi melkein aina menee yli ja olisi ihan mukava kuulla millä viikoilla olette synnyttäneet ja onko synnytys lähtenyt itse käyntiin vai sitä käynnistettiin?

Itselläni on nyt rv 37+4, nyt alkaa jo jänskättää! :)
Ensimmäinen lapsemme syntyi rv:lla 41+0, joten saa nähdä meneekö yli vai ei :)
 
Ensimäinen syntyi 40+1 (n. 1 h 15 min. jäi kiinni, ettei syntynyt laskettuna päivänä) ja toinen syntyi 41+1. Molemmat synnytykset käynnistyivät supistuksilla ja normaali synnytys molempien kohdalla.
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Esikoinen RV 40+3 ja kuopus 40+1.

Esikoisesta käynnistyi luomusti suppareilla ja meni loppuun asti. Kuopuksesta alkoi luomusuppareilla laskettuna päivänä mutta kun ei kunnolla lähtenyt rullaamaan supparit käynnistyi uudestaan puolikkaalla cyotec-tabletilla ja meni sitten loppuun asti sillä.

Kummastakaan ei lapsivedet menneet ensin. Esikoisesta synnytyssalissa 3 h ennen syntymää ja kuopuksesta vasta 1,5h ennen syntymää.
 
Viimeksi muokattu:
Esikoinen meni yli (sen olen kuullut olevan ennemminkin se oletus :D ) ja piti käynnistää rv41+6, olisi varmaan muuten jatkanut oleiluaan pitenpäänkin.

Tokasta olin kanssa ihan varma, että yli menee tämäkin tai että vähintäänkin joudun kärvistelemään synnärillä supistuksissa vuorokauden, mutta tytön synnytys lähti käyntiin sponttaanilla vesienmenolla rv39+2.

Esikoisen synnytys kalvojenpuhkaisusta syntymään kesti 6,5h ja tytön synnytys supistusten alettua 4h. :)
 
Esikoinen 42+2 käynnistetty oksitosiinilla, kolme senttiä auki
toinen 40+5, suppareilla lähti luomusti
kolmas 40+4 tihkuvalla lapsivedellä ja lopulta supistuksilla luomusti
 
Esikoinen 39+3, käynnistyi supistuksilla, synnytyksen kesto 12h ja oksitosiinilla ja kalvojen puhkaisulla vauhditettiin.
Toinen 38+4, käynnistyi supistuksilla, synnytyksen kesto 30min. Vedet meni itsestään pari minuuttia ennen syntymää
 
Ite oon kuullu et esikoidta oottavat menee usein yli lasketun o_O noh,enivei mä sain esikoisen rv 39+2 ja tän mun 2viikon ikäsen vauvelin sain rv 39+3 :love:

Molemmat käynnisty supistuksilla. Esikoinen n. 12h ja toka alle 5h .
 

Yhteistyössä