Millä saada kipeähköt harjoitussupistukset loppumaan?

Eli on jatkunut jo viikkoja, päivittäin.. Olen käynyt neuvolassa ja lääkärillä asiasta.
Kohdunsuulla kaikki ok, ei muutoksia. Eli "kuuluvat raskauteen", mutta ei nyt joka päivä voi olla kipeitä supistuksia näin aikaisin rv 24 siis.

Onko keinoja millä saisi niitä rauhottumaan? Aina ei lepokaan auta..
 
Eipä niille mitään saa, hyvä vaan ettei ne ole mitään aiheuttanut. Mulla supisteli kolmannesta rv 20 alkaen kipeästi ihan loppun asti, synnytys jouduttiin käynnistämään rv 41 eli ei lähtenyt itsestään supistelusta huolimatta. Rv 20 oli paikat n.2cm auki, mutta supistukset eivät vaikuttaneet siihen mitään.
Kannattaa vaan katsoa ettei tee sellaisia asioita mitkä lisää sitä supistelua. Onko sulla otettu streptokokki koe? jos ei niin pyydä että ottavat, streptokokki voi aihettaa supistuksia.
 
"vieras"
Minulla kaksi raskautta takana ja molemmissa jatkuvaa kipeääkin supistelua heti rv 20 eteenpäin aina loppuun asti. Mikään ei asiaa auttanut, jatkuvasti piti levätä. Molemmat syntyivät laskettuina päivinä ilman käynnistelyä. Toisessa raskaudessa olin jo niin tottunut jatkuviin supistuksiin etten erottanut synnytyksen olevan jo käynnissä. Vauva syntyi tunnin kuluttua sairaalaan menosta!
 

Yhteistyössä