Millä tavalla miehesi osoittaa rakkautta sinulle?

  • Viestiketjun aloittaja Lilna
  • Ensimmäinen viesti
mieheni
Ottaa minun tarpeet huomioon, sanoo rakastavansa. Meillä edelleen pussaillaan ja halaillaan pitkin päivää, yhdessä 10 vuotta<3. En ole koskaan epäillyt etteikö rakastaisi.
 
Tapoja on monia mm.

- tulee kanssani saunaan ja jutellaan kaikenlaista löylyjen lomassa
- vaihtaa Vikin kakkavaipat etteivät atooppiset käteni olis ihan ruvilla
- lähtee kanssani ruokakauppaankin ja muualle
- ottaa minut kainaloonsa mielentilastani riippumatta
- soittaa romanttisia biisejä tabletiltaan minulle
- huolehtii kotitöistä ja lapsista
- kiirehtii töistä kotiin
- laittaa hempeitä viestejä
- katsoo kanssani roskaa teeveestä
- kannustaa opinnoissa
- kehuu
- oli synnytyksessä suurin voimavarani
 
Peyote
kaikellla tavalla. Halailee, paistaa pihviä, pesee mun pyykkejä, ostaa mulle rasvaa bodyshopista, kehuu mua, kattoo mua, ottaa mua syliin, sanoo että rakastaa, hieroo mua, tuo mulle lämpötyynyn, hoitaa jos oon sairas, hemmottelee, käy mun kanssa ostoksilla, tekee mulle pihahommia ja on mun paras ystävä.
 
Monella tavoin. Keittää kahvit valmiiksi jos tulee ensin kotiin, laittaa ruuan alulle, osallistuu kaikkiin kotitöihin vapaaehtoisesti ja oma-alotteisesti, halailee, taputtaa ohimennen pepulle, selkään tai mihin sattuu osumaan, silittää hiuksia, kaikkia arjen huomaavaisuuksia. hän on luontaisesti hyvin huomaavainen mua ja lapsia kohtaan. mun miehellä on aina ollut yksi ihana tapa naistenpäivänä: mä saan ison kukkakimpun ja tyttäret pikkukimput. Se on hänen tapansa osoittaa arvostusta elämänsä naisille
 
Peyote
[QUOTE="Vieras";28887483]Teoilla. Ei juurikaan sano rakastavansa.
Mutta juurikin ne teot kertoo kuinka rakas ja tärkeä hänelle olen.[/QUOTE]

Mitä ne teot on ihan käytännössä?
 
kultapalmu
Haluaa keskustella kanssani ja rakentaa suhdettamme. Pyytää aina kalaan mukaan ja tekee ruuan jos ehtii ekana kotiin. Pussailee ja halailee. Kysyy ruokakaupassa "tarviiko kultsi suklaata." Haluaa neuvoa ja auttaa aina sekä kuuntelee toiveitani ja pyytää juttukaveriksi, kun hän tekee askareitaan tallissa.
 
Sanoin ja teoin. Eli esmes kehuu ihanaksi ja kauniiksi, sanoo rakastavansa, haluaa tehdä ja jakaa asioita ja elämäänsä kanssani. Halailee, koskettelee, suutelee ja muutenkin ilmaisee haluavansa mua. Ymmärtää myös jos olen väsynyt tai stressaantunut.
 

Yhteistyössä