millä viikoilla alkanut ja loppunut pahoinvointi?

Viimeksi alkoi rv 7 (muistaakseni rv 6+3) ja loppui siinä rv 16. Tällä kertaa alkoi myös rv 7, melkeinpä päivälleen samoilla viikoilla ja loppui heti kun tuli 12 viikkoa täyteen. Oli muutenkin huomattavasti lievempää pahoinvointia eikä tarvinnut oksentaa kuin muutamia kertoja. :)
 
Viimeksi muokattu:
En tiiä pitäiskö mun nyt masentaa sua mutta mulla alkoi esikoisesta rv5 ja toisesta rv6 eikä kummastakaan loppunut ennen synnytystä... Pahaolo oli ja oksetti jokapäivä, oksensin reiluun puoleenväliin asti päivittäin n5-10 kertaa ja loppuraskaudessa jokatoinen päivä suunnilleen saman verran tai joskus vaan kerran pari.

Mutta yleensä kai menee ohi? En tiedä itse ketään toista henkilökohtaisesti jolla ois ollu sama. Lukenut kyllä olen esim. tällä palstalla. Mutta toivotaan että sulla helpottaa :)
 
Ekassa pahoinvointi alkoi joskus rv6+ , loppui synnytysaliin. Tokassa samoilla linjoilla. Päivittäinen oksentelu loppui n.rv18 mutta päivittäinen huonovointisuus jäi. Nyt tässä kolmannessa alkoi myös joskus rv6 kieppeillä mutta näyttää loppuneen rv19 tienoilla, nyt enää tietyt hajut/maut saavat aikaan pahoinvoinnin ja oksentamisen siksi hetkeksi.
 
Pahoinvointi alkoi muistaakseni 6. raskausviikolla ja loppui 14. raskausviikon alussa. Kaksi kuukautta yököttävää oloa, yökkäyksiä julkisilla paikoilla ja ajoittaisia oksentamisia. Pahoinvointi on vaihtunut huomattavasti mukavampaan; sikiön liikkeisiin ja potkuihin nyt rv 16.
 
Mulla nyt 3+3, alko jo viikko sitten! o_O eli heti hedelmöittymisen jälkeen, ovis vissiin ollu ajoissa! Esikoista alko pahoivointi vasta 7 vai 9 ja jatku lievänä kuvotuksena pari-kolme viikkoa. Nyt oon melkeen kaulaillut pytyn kanssa ja siitä tiesinkin et pakko mun on olla raskaana tai sit joku vatsatauti!
 
Ensimmäisestä alkoi kunnolla rv 8, loppui enimmäkseen rv 14 ja oksensin viimeisiä kertoja rv 17.
Tuulimunaraskaudesta voin huonosti alusta loppuun (rv 10+4) asti.
Toisesta alkoi rv 5/6 ja pahin lakkasi rv 14, oksensin viimeisiä kertoja rv 16/17.
Tästä kolmannesta pahoinvointi alkoi rv 5, oli pahimmillaan rv 8-10 ja loppui rv 12 kuin seinään. En ole oksentanut pahoinvoinnin takia sen jälkeen.

Raskaudet ovat oikeasti erilaisia... kaksi viimeistä poikia, ensimmäinen tyttö.
 

Yhteistyössä