Millä viikoilla olet kokenut KM:n?

  • Viestiketjun aloittaja huolen aihe tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
mirjami 33
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Viikolla 5 ja risat sain keskenmenon.

Mutta mikä ihmeen sekopää tämä viola on!? Alkaa mun mielestä olla hilkulla ettei tarvitte bannia napsua.

Todennäköisesti kyseinen häirikkö on joku synnynnäisestä aivovauriosta kärsivä tapaus. Ei muuten voi selittää tuollaista vähä-älyisen ihmisen käytöstä. Toivottavasti vähä-älyisyys ei ole periytyvää, etteivät lapsensa joudu kärsimään kiusatuksi tulemisesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja unicco:
2 kertaa rv 19
Nämä oikiasti tuntuu niin pahalta. Mä en edes osaa kuvitella sitä tuskaa mitä tämä tuottaa, mutta voimia silti. :hug: :hug:

Kun mua vain hirvittää eräs ihminen teki abortin viikolla 16. Siis sosiaalisen perustein! Tuli raskaaksi, kun ei viittinyt huolehtia ehkääsystä. Eikä ollut edes eka abortti samasta syystä. :|

Sori kun laitoon tämän tähän, mutta mua oikiasti risoo tuon ihmisen toiminta. Itte olen halunnut toista lasta ylikaiken, saan keskenmenon ja tämä stana ei huolehdi ehkääsystä! Eikä nuo kaksi aborttia edes riitä tähän mitä se ihminen on tehnyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
Alkuperäinen kirjoittaja viola:
Mä synnytän vain täysiaikaisia,,mutta olenkin hyvä äiti.
huh huh, mistä näitä sikiää!!
ihan kuule äidistäni joka myöskään ei ole saanut keskenmenoja.
Se, saako keskenmenon vai ei, ei ole mikään hyvän äitiyden mittari
No on se siinä määrin että on ainakin saanut pidettyä lapsensa hengissä.
Tuus kertoo toi sitten kun olet itse kuolemaisillasi ja yksikään lapsistasi ei ole kuollut!!!!! Sitäpaitsi suurin osa keskenmenoista tapahtuu niin aikaisin, ettei nainen ole tiennyt olleensa raskaana, niimpä sinulla on voinut olla vaikka kuinka monta keskenmenoa!
 

Yhteistyössä