Millä viikoilla olette "rajoittaneet" liikkumisia?

En ollenkaan, vielä synnytystä edeltävänä päivänä kävin kunnolla kaupoilla ja muuta mukavaa :) Eri asia, jos vaikka liitoskivut tai muut rajottaa liikkumista, mutta en synnytyksen pelossa ole jättänyt menemättä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 11:15 Huithapeli kirjoitti:
Minä pyöräilin kaupunkiin (noin 7km) ja takas kun laskettuun aikaan oli noin kolme viikkoa. Takaisin tulo olikin vähän vaikeeta joten sen jälkeen en liikkunut kuin pakolliset jutut.
mä pyöräilin vielä laskettuna päivänä kunnon lenkin :whistle:
 
Tahtia olen laskenut ja voinnin mukaan muutenkin jatkanut kaikkkea liikkumista. En usko itse syntymisen alkavan jostain liikkumisesta. Se alkaa sitten kun sen aika on, mutta silloin ei tietenkään voi olla väsynyt tai jossain kauempana. Muutenkin koitan elää normaalia elämää, tykkään että vauva kokee jo kohdussa, mihin on tulossa.. :heart:
 
Greippi
Minä olin lapseni syntymäpäivänä kaupungilla lounaalla ja meinasin mennä jumppaan, mutta jätin aikataulusyistä väliin.

Vesien mentyä kävin vielä pikaisesti koiran kanssa lenkilläkin eli aika hullu. No, eipä vielä supistellut eikä ollut muutenkaan tukala olo.

Viikko ennen syntymää olin vielä viikonloppureissulla "mökillä" Virossa. Lapsen vaatteet ja turvakaukalo olivat reissussa mukana ja sairaalakin katsottuna Pärnussa. Jotenkin vaan aavistin, että lapsi tulee etuajassa ja niinhän tuo tulikin, kuukauden päivät ihan varoittamatta.

Eli vastaus kysymykseesi: en mitenkään...
 
Mä en oo kans rajoittanut...
Kuopuksen syntymäpäivänä tuli kans käytyä vielä monessa eri kaupassa ja 4h ennen syntymää hain hesestä ruokaa ja ihmettelin kun se ei oikein maistunutkaan :D
45min ennen sairaalaan lähtöä piti kans viä käydä koira viemässä kävelylle,jos vaikka lähtö tulee.Noooh,kaks tuntia siitä ja likka synty :heart: :D
 
Kuopukselta en enää uskaltanu viimeiseen kuukauteen kovin kauas lähtä esim lenkille. Kiersin tässä lähistöllä rinkiä.
Mutta selitys onkin se, et jos mulla menee vedet, niin lapsi syntyy ja vauhdilla (viimesimmän synnytyksen kesto 56min). Eli jos kovin kauas olisin kävellyt, niin vaarana olis ollu, et lapsi olis syntyny sitten tuonne tienposkeen. Syöksysynnyttäjä kun olen. :x
Ja kun kaikki kolme on syntyneet paria kolmea viikkoa aikaisemmin.
 

Yhteistyössä