millä viikoilla

olen rv 24+6 eilen jouduin osastolle todella kipeiden supistusten takia. Tänään kotiin vuodelepoon. Paikat kiinni mut pehmenneet. vauvan painoarvio 700 gr. Onko mitään mahdollisuuksia selvitä, jos nyt lähtee syntymään? Itku kuristaa kurkkua ja pelottaa. :'(
 
Siihen pitää vaan uskoa, ettei syntyis. Yritä rentoutua, vaikka tiedän, että vaikeaa on. Nämä helteet teki mulle tepposia viime kesänä Kreikassa. Yritä pysyä viileänä sen lisäksi, että lepäät. Tsemppiä!
 
Itsellä joka raskaudessa ennesaikaisuriski. Tämä kolmas ollut vaikein ja sairaalassakin olen ollut rv 26-27. Sen jälkeen kotona lähes vuodelevossa. Nyt viikkoja kasassa jo 32+4. Raskasta ollut, mutta kaikkensa sitä tekee, jotta vauva pysyy matkassa mahd. pitkään. Pää kylmänä päivä kerrallaan eteenpäin. Jaksuja todella paljon. Vuodelepo on kuitenkin tuossa tilanteessa se paras asento, koska silloin mikään ei paina kohdunsuulle. Mulla oli tuolloin sairaalajakson alussa kohdunsuu auki sentin verran, mutta levolla ikään kuin kuroutui takaisin kiinni. Melkoista järjestelyä tämä lepo on vaatinut. Kaupungin perhetyötekijä on käynnyt muutaman kerran viikossa lapsia hoitamassa, mies vastannut täysin kodinhoidosta ja mummot sekä papat olleet apuna. :hug:
 

Yhteistyössä