Millainen äitienpäivä teillä oli, yh-äidit?

  • Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
miks sen ex:n pitäs muistaa????
Lasten takia? Ainahan se entinen vaimo tulee pysymään miehen lasten äitinä. Mihinkä se tosiasia muuttuisi? Jos on yhteishuoltajuus niin miksei voisi muistaa exäänsäkin?
 
eräs yh
Hei!
Itselläni oli aivan ihana äitienpäivä! Lapseni toivat mahtavat voileivät ja teekupin tarjottimella sänkyyn!
Kaiken kruunasi heidän itse tekemänsä sacherkakku, ja enpä ole koskaan maistanut niin hyvää kakkua!!!
Lahjaksi sain taidekirjan, joka oli todella mieluinen ja arvostettava lahja! Kortit olivat itsetehtyjä kauniita taideteoksi! :)
Päivällä kävimme ravintolassa äitienpäivälounaalla ja siitä sitten kirkkoon kuuntelemaan äitienpäiväkonserttia, joka oli loistava elämys.
Kaikenkaikkiaan upea äitienpäivä!
Exäni ei kuulu enää elämääni, olisin varmaan lievästi sanottuna yllättynyt, jos hän olisi jotenkin muistanut. En kaipaa exän muistamisia. Halusin eroon hinnalla millä hyvänsä ja pääsin!!! Siitä kiitän Luojaa joka päivä!
 
mie
isot lapset tekivät kakun ja koulussa olivat tehneet ihanat kortit =)
pienin kotona vielä eikä askarreltu mitään.
isä ei tehnyt lasten kanssa mitään, olisin yllättynyt jos olisi mutten myöskään kaipaa moista häneltä.
ihana äitienpäivä =)
 
vieras
No ei muistanut, vaikka nähtiin. Enpä edes tajunnut, että olisi voinut muistaa kun en ole hänen äitinsä. Ja ei exä ole mitenkään kohtelias koskaan ollut, että olisin voinut jopa hämmästyä jos olisi hyvää äitienpäivää toivotellut. Ihan kiva päivä oli, aika kiireinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minsku82:
miks sen ex:n pitäs muistaa????
Lasten takia? Ainahan se entinen vaimo tulee pysymään miehen lasten äitinä. Mihinkä se tosiasia muuttuisi? Jos on yhteishuoltajuus niin miksei voisi muistaa exäänsäkin?
:D niin meinaat,että mä olen myös exäni äiti,joten hänen tulisi muistaa mua äitienpäivänä..tosiasiahan on,että meillä on yhteinen lapsi..mutta olisi hieman outoa,jos exältä tulisi kortti; hyvää äitienpäivää ex-vaimo..tuolla periaatteellahan exien tulisi muistaa toisiaan myös jouluna ja syntymäpäivinä :whistle:

mutta meillä oli kiva äitienpäivä lapsen kanssa,syötiin kakkua,katsottiin elokuvaa ja pelattiin korttia =)
 
minä
Eksä soitti pojalle aamulla ja onnitteli minuakin, mikä oli aika ylläri, sillä hänen mielestään hänen ei kuulu muistaa minua.
Pojan kanssa olimme ravintolassa kaksin syömässä <3
 
lapset vietti iskävkonloppua, eli sain rankan rotavirusviikon jälkeen juuri sen mitä eniten kaipasinkin: vapaata ja lepoa! :D
poika oli eskarissa askarrellut magneetin kuvallaan ja tehnyt kortin. exä toivotteli hyvät äitienpäivät. ihan ok siis.
 
Lollo
Tyttö (5vee) toi aamupalan ja lahjat sänkyyn. Lounaalla käytiin äidin ja veljien kanssa, sen jälkeen isoäidin luokse kahvittelemaan. Siinähän se mukavasti meni:)
Exän kanssa ei olla vuosiin oltu tekemisissä, ja järkyttyisin syvästi jos ottaisi yhteyttä.
 
No, ei tullu edes mieleen että exän ois pitäny muistaa :eek:

Meillä lapsi isänpäivän isällä ja äitienpäivän äidillä. Lapsi tekee päiväkodissa muistamiset.

Äitienpäivän me oltiin pojan kanssa mun uuden miehen vanhempien luona, anoppilassa tarjottiin ruoat ja kakkua. Miehen sisko höösäsi :)
Oli kyllä vuosiin ihanin äitienpäivä mulla ja siitä miehelle sanoinkin :)
 
Ei tullu mullakaan mieleen, et olis pitänyt muistaa..

Poika oli askarrellut tarhassa ihanan lautasliina pidikkeen, jonka exä anto lauantaina ku hain pojan mun luo. Päivällä oltiin mun vanhemmilla syömässä ja illalla puistossa. :)
 

Yhteistyössä