Millainen juhannus se teillä oli?

  • Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti
lucifer
Oikeastaan parempi ei olisi täällä voinut olla. Säät suosi, niin illan istumista kuin paalaamistakin. Ulkoilla saatiin ja ikää on nauramisesta tullut monta vuotta lisää.

Mahtava viikonloppu, tällä jaksaa hienosti pitkään.

Kiitos kaikille ihanille sukulaisille ja ystäville ja Rakkaalle perheelleni!
 
Oli kiva juhannus, käytiin äiskän luona ja näin siskon mukulat.
Yhteinen ystävä tuli meille viettämään aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Camii
jalmir harmaana
Juhannusaattona 8-15 töissä - Sen jälkeen grillailtiin ja saunottiin sekä nautittiin lämpimästä säästä.Juhannuspäivänä olin 5-12 töissä ja sen jälkeen taas grillailua ja chillailua.

Ihana juhannus kaikinpuolin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Camii
Aika sellainen tylsä... oltiin vanhempieni luona syömässä ja kahvilla.... Matkan varrella oli joku power park käytiin sielä vähän katselemassa. Harmi kun oli niin myöhään ettei enää oikein mikään pienille lapsille soveltuva laite ollut enää toiminnassa.

Mä olisin kaivannut kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa....seksiä.... :ashamed:
 
"yyhoo"
No melkein normiviikonloppu, mutta rauhallisempi. Ainut, että syötiin "vähän paremmin" (tai siis minä söin, kun muksulle ei mun herkut kelvanneet :D) ja käytiin kokolla. Muuten vaan oltiin ja möllötettiin ja tehtiin, mitä mieleen tuli.
 
Eilinen ja tämä päivä mennyt töissä, mutta enää viikko lomaan! :D Eipä varmaan oltais muutenkaan lähdetty mihinkään, kun ei ole omaa mökkiä. Melkein joka paikassa tuntuu viina virtaavan näin juhannuksena, joten parempi jäädä 11 kk tytön kanssa kotiin :)
 
"vieras"
Juhannus oli oikein hyvä. Olimme perheen kesken kotona, grillasimme ja olimme paljon ulkona. Eilisen osalta Korkeasaari vaihtui Sea Lifeen ja kävelyretkeen Lintsillä ja tämä oli kivaa sekä aikuisten että lasten mielestä.

Miehen kanssa olemme viettäneet paljon aikaa yhdessä, kiitos lasten aikaisen nukkumaanmenon ja hyvien yöunien.
 
oikein mukava. kavereiden kanssa reissattiin auton kanssa maalaismaisemissa ja illalla paikallisessa sitten musiikkia ja olutta. illalla otettiin eväät mukaan ja mentiin tyhjälle rannalle valvomaan kesäyötä : D nyt tässä herättelen itseäni vielä.
 
vrk
Työntäyteinen.
Saatiin tehtyä remonttia enemmän kun ajateltiin etukäteen :)!
Olen alkanut raivamaan kotia, ja saanut kaappeihin tyhjää tilaa.

Ollaan myös ulkoiltu : uitu, käyty katsomassa kotieläimiä ja tavattu ystäviä.
Olen onnellinen juuri nyt, ja hyvä juhannus vaikkei ollutkaan mitenkään arjesta poikkeava :)!
 
"kreivitär"
Meillä oli 3000 juhannusvierasta joten jouduttiin lämmittämään kymmenen rantasaunaa ja majoittamaan osa yövieraista toisiin huviloihimme. Nautimme yhdessä juhannusillasta krikettiä ja bridgeä pelaillen sekä shamppanjaa siemaillen. Grillimestarimme valmistivat ihanaa Kobe-härkää ja jälkiruokasorbettien jälkeen isännät maistelivat viskikellaristamme tuotuja harvinaisia mallasviskejä sekä polttivat kuubalaisia sikareita. Ilta huipentui paikalle tilatun tanssiorkesterin esitykseen sekä ilotulitukseen.

Kiitos kaikille vieraille sekä palvelusväellemme onnistuneesta juhannusillasta!
 
lucifer
[QUOTE="kreivitär";28643230]Meillä oli 3000 juhannusvierasta joten jouduttiin lämmittämään kymmenen rantasaunaa ja majoittamaan osa yövieraista toisiin huviloihimme. Nautimme yhdessä juhannusillasta krikettiä ja bridgeä pelaillen sekä shamppanjaa siemaillen. Grillimestarimme valmistivat ihanaa Kobe-härkää ja jälkiruokasorbettien jälkeen isännät maistelivat viskikellaristamme tuotuja harvinaisia mallasviskejä sekä polttivat kuubalaisia sikareita. Ilta huipentui paikalle tilatun tanssiorkesterin esitykseen sekä ilotulitukseen.

Kiitos kaikille vieraille sekä palvelusväellemme onnistuneesta juhannusillasta![/QUOTE]Teillä on ollut hienoa! melkein käy kateeksi moinen juhlinta, toivottovasti kerkesit pitää seuraa kaikille vieraille tasapuolisesti hyvän emännän tavoin.
 
Ihan mukava juhannus. Oltiin miehen kans vaan kotosalla tänä vuonna, grillattiin pitkän kaavan mukaan, maisteltiin aattona muutama sihijuoma, ei oltu humalassa.
Rentoa menoa, leffojen katselua, myöhään nukkumista.
Tänään vielä syödään illalla herkkuruokaa ja huomenna palataan arkeen =)
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
ppp
Hyvin hiljainen. Olen vain odottanut, koska tämä loppuu. Mies on järjestänyt riidan jokaiseksi päiväksi. Mökillä riitelyä, kotona riitelyä. Tänään en enää jaksanut ja jäin kotiin kun mies meni mökille. On ikävä olla yksin, mutta parempi näin kuin riidanhaastajaa kuunnellen. Pohdin eroa ja kadehdin ihmisiä, joilla on toisensa ja rakkautta toisiaan kohtaan. Itselläni ei taida enää olla.
 
"vieras"
Minä, avomies, pari kaveria ja miehen veli puolisoineen kokoonnuttiin kaupungista maalle. Grillailua, mölkkyä, petankkia, jalkapalloa sun muita pelailuja ja tietty juotavaa :) tänään ehdittiin nauttia miehen kanssa omasta rauhasta ja minä krapulasta, illalla sitten jatkuu vielä. Kiva rusketus tuli hommattua huomaamatta, ainut miinus oli grillihiilien loppuminen.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir
"vieras"
no olihan se juhannus... sukulaistytön poikakaveri kuoli, sukulaismies vietti todennäköisesti viimeistä juhannustaan (pitkälle levinnyt syöpä) ja sitten vielä kaiken kruunuksi sain tietää erään itselleni läheisen ihmisen olevan eroamassa vaimostaan että siinähän sitä olikin... eikä edes viinaa voinu ottaa kun olen lääkekuurilla!
 
lucifer
Tässöä jos sen verran viilistelisi isännän kanssa illalla, että lämmittäisi saunan ja nauttisi rauhallisen hetken siellä kaksistaan ja iltapalan kuistilla... Nyt kylmä kurko ja sauna lämpiämään.
 
  • Tykkää
Reactions: jalmir

Yhteistyössä