MILLAINEN MIELIKUVA SINULLA ON EM.NIKISTÄ?

NuoriAikuinen
mulla tulee maijonista mieleen se kun joku tällaisessa vastaavassa ketjussa kertoi että maijon tulee hänelle mieleen kun hän ruokapöydässä sanoo "ojennatko maijon" tms.. niin maito ja maija tulee mieleen.. ja maijan karitsakin..

Soraya oli mulle ihan uusi niki, tule mieleen pocahontas-mainen tyttö tuosta nimestä.. en tiedä miks

Lunatic, Lunatic, Lunatic :) vastarannan kiiski, olet ainakin sinut oman itsesi kanssa ja pysyt mielipiteissäsi ja ainakin ajoittain kommenttisi ovat virkistäviä muiden höpötysten keskellä.. olet aika itsepäinen.

Sitten olut+seksi=pintelin :)

Laittelen lisää myöhemmin kun en muista keitä kaikkia tässä ketjussa olikaan mukana..

Mitäpä minusta? Muistuu tai millainen mielikuva on?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:56 Soraya kirjoitti:
Lehmulla on lehmän hermot. Lupsakka.
njoo... kyllä vaan. Siperia opettaa olemaan ottamatta herneitä nenään tai ahtamaan apilaa pötsinsä puhki. Kun sonnilla alkaa silmät pullistua, niin sitä voi kääntää hännystimen turpaa kohti ja löntystää syrjemmälle märehtimään rauhassa. Pökkikööt tulisielut vaikka aidantolppaa matalaksi, mun ei tartte mokomaan korvaani lotkauttaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 23:32 Soraya kirjoitti:
Äitipeikko on luomu, lapsiystävällinen, ei tiukkis, nukutaan kun nukuttaa, syödään kun on nälkä, kiertää lapset kainalossa kirpputoreja. =) Ja takkuinen tukka ei menoa haittaa!
:D

mulle tulee Sorayasta aina mieleen naapurin koira, se kun oli Soraija. ja meidän koiran veli muutes :whistle:

kookosta tulee mieleen aina pähkinät. karvaiset pähkinät.

Tiuhka viuhkii ympäriinsä tukka putkella, tyttö kainalossa.

JonseredLaLoca jotenkin aina välähtää mieleen että se ajelee ympäriinsä traktorilla, lippis päässä. outoa.

 
:D hauskoja mielikuvia teillä! ihan otettu olen.
tukka on kyllä usein pörrössä vaikka olisivatkin saparoilla. hermot vähän ollu kireellä tuon peikkotytön kanssa, mutta josko se siitä :whistle: tänään pitäisi askarrella hiekkataulua...
 
Onestepcloser, kuulostaa salaperäiseltä haikealta hevimusiikin ystävältä, joka ajelee tummalla autolla. :D Pitää runoista ja lyriikasta muutenkin, kirjoittelee pöytälaatikkoon ja istuttaa villinä yrttejä ikkunalaudan viljelmiin.


:whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:50 Scarlett-79 kirjoitti:
Lollosta tulee mieleen väkisinkin isot rinnat! :D Uhkeat muodot ne olla pitää ;)
Kaukana siitä. :)

Scarlettilla taas on pitkä puna-ruskea tukka, joka liehuu tuulessa. Olet salaperäinen ja elegantti. Osaat ratsastaa ja olet hienostunut ja hillitty. Ja kaunis. :)
 
hhe
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:50 Scarlett-79 kirjoitti:
Lollosta tulee mieleen väkisinkin isot rinnat! :D Uhkeat muodot ne olla pitää ;)
Mutta eihän sillä ole edes tissejä mitö se on itseään irc galleriassa esitellyt ;) Mutta sitä kai tarkoititkin :whistle: ;) :D
 
Scarlett-79 on pitkä ja hoikka,tyttömäinen nainen,jolla on piitkät peppuun asti ulottuvat vaaleat hiukset. Hän seisoo jossain Englannin rannikolla korkealla kalliolla,pitelee olkihatustaan kiinni ja katselee kauas merelle....


Entäs minusta,mitäs tulee mieleenne? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:52 hhe kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:50 Scarlett-79 kirjoitti:
Lollosta tulee mieleen väkisinkin isot rinnat! :D Uhkeat muodot ne olla pitää ;)
Mutta eihän sillä ole edes tissejä mitö se on itseään irc galleriassa esitellyt ;) Mutta sitä kai tarkoititkin :whistle: ;) :D
Itseasiassa en tarkoittanut, koska en ole hänen kuviaan nähnyt. Mä harvemmin käyn irc-gallerian sivuilla.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:52 hhe kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:50 Scarlett-79 kirjoitti:
Lollosta tulee mieleen väkisinkin isot rinnat! :D Uhkeat muodot ne olla pitää ;)
Mutta eihän sillä ole edes tissejä mitö se on itseään irc galleriassa esitellyt ;) Mutta sitä kai tarkoititkin :whistle: ;) :D
Pienet tissithän nää on. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:53 Pupu T kirjoitti:
Scarlett-79 on pitkä ja hoikka,tyttömäinen nainen,jolla on piitkät peppuun asti ulottuvat vaaleat hiukset. Hän seisoo jossain Englannin rannikolla korkealla kalliolla,pitelee olkihatustaan kiinni ja katselee kauas merelle....
Nyt meni kyllä ihan pepuilleen! :LOL: :whistle: Olen 168cm pitkä, ylipainoinen. Hiukset ovat muutaman sentin olkapäiden yli, väri vaihtelee punaisesta violetteihin raitoihin. Olkihattu, kröhöm... :whistle:
 
Lunaticista mulle tulee mieleen sinisen talon nallesta se kuu, eikös se ollu luna nimeltään, semmonen lempeä möllykkä, tosin lunaticin viimeaikaset avaukset ei oo kyllä tainnu hirveen lempeitä olla mitä itselle on silmiin pistäny mutta ne nyt ei tähän liity :whistle: :)

the titityy on nimensä veroinen, vähä semmonen titityy, töttöröö :D Voisin kuvitella että on monta lasta ja ei muista mitä piti kellekin tehdä ja koska :LOL: Tukka sojottaa pystyssä yön jäljiltä ja tätä rataa.

Metsänpeitosta tulee kyllä sammal mieleen :LOL: Äitihahmona voisin kuvitella että iiiiiiiiiiiiiiiiso lämmin ja pehmeä :)

Haikusta tulee mieleen väkiseltäänkin nainen joka ulisee koko ajan :ashamed: tai lauleskelee jotain mikä kuulostaa semmoselta ulinalta :)

Ai niin ja Piipi Pöppiäisestä tulee mieleen ötökkä mikä pitää hirveetä surinaa koko ajan tai hyppelee jossain kukkien päällä<br><br>
 

Yhteistyössä