Millainen nainen on pahin mahdollinen turn off??

  • Viestiketjun aloittaja Pimp
  • Ensimmäinen viesti
Pimp
Mielipiteitä kehiin. Oma lista:

-lihava
-"muovinen", tekokynnet, hiustenpidennykset, pakkelia liikaa
-mauttomat amis- tatuoinnit (mm tribaali)
-rimpula, jolla ei muotoja edessä eikä takana
-tosikko
-yksinkertaisuus
-horomaisuus; tyrkyttää itseään melkeen väkisin
 
Sellainen, joka kuvittelee olevansa jumalan lahja jokaiselle miehelle ja naiselle. Ja sit ulkonäöstä sen verran, että paksu pakkelikerros, hieman levinneet silmämeikit ja lakatut mutta nysiksi järsityt kynnet saavat mut kurkkimaan muualle.
 
[QUOTE="Mikael";30707534]Läski. Pyöree naama. Miehiä haukkuva. Toisia naisia haukkuva.[/QUOTE]

Toi on muuten totta! Ei sellaista, joka koko ajan haukuu toisia, jaksa edes kuunnella. Saati sit mitään sen intiimimpää.
 
"timppa"
Mitä nyt naisten kanssa ollut tekemisissä, niin minusta suurin turn off on avuttomaksi heittäytyminen, niin suloiselta kun siinä toinen yrittääkään vaikuttaa. Ja hieman tätä vastausta selitelläkseni niin jos lähistöllä on esimerkiksi miehiä, saadaan tällä he poistamaan mm se paperitukos printteristä, parhaillaan jopa avaamaan jäätyneet auton ovet tai kantamaan ylisuuret ostokset. Ja jos ihmisen tietää ja tuntee, minä en sulata sitä toisten hyväksi käyttämistä.

Seuraava on niiden omien seksuaalisten apujen hyväksikäyttö. Ei olisi ensimmäinen kerta että joku tulee avoimessa paidassa esimerkiksi katsastusasemalle esittämään viatonta ja kiehnäämään hallin puolelle että saisi auton läpi katsastuksesta.

Ja sitten ovat oma lukunsa ne ikuiset teinit kaikkine pakkeleineen , tekohiuksineen ja -kynsineen ja "no, emmä tiiä, onks pakko hei" kommentteineen.

Ja jostakin syystä en ole näihin himourheilija tyyppisiin naisiin yhtään lämmennyt. Minusta on todella hienoa että liikkuu aktiivisesti ja paljon, mutta se ylitekeminen kenellä tahansa vie kaiken hienouden siitä. Ja syystä tai toisesta monesti kuulee juuri näiden himourheilijoiden korostavan itseään jos esimerkiksi firman aamupalapöydässä on jostakin lajista puhetta. Jos minä menen tällaisen kuullen sanomaan hiihtäneeni 10 km aikaan 43 minuuttia, on se hänestä aivan paska aika, koska hän hiihtää sen 33 minuuttiin, jollaisia aikoja nähdään jopa mm kisoissa. Ja sama himourheilija profiili koskee siis myös miehiä, ei ole todellakaan rajattu nyt pelkästään naisen turn offiksi, vaikka en nyt miehiä sillä silmällä katselekkaan :D Mutta tekniikka vakoilua myönnän salilla harrastavani :)

Lihavaa en allekirjoittaisi mitenkään turn offiksi. Ihminen voi olla sisältä erittäin kaunis ja hieno ihminen, vaikka ulkoisesti olisikin hieman plussakoon puolella. Jos jotain pahaa sanottavaa asiassa, niin jos ihminen on itsensä syönyt liikuntakyvyttömäksi, niin se on jotain, mitä en haluaisi enää kohdata. Kerran sellaisessa asunnossa käynyt ja minä jouduin raavaana miehenä sen hajun edessä nöyrtymään ja lähtemään oksentamaan. Ja tässäkin en sano että kaikki on samanlaisia, mutta tuo missä minä kävin.

Mutta sellaista. Hyvää tiistaita.
 
Outlet harmaana
[QUOTE="timppa";30708113]Mitä nyt naisten kanssa ollut tekemisissä, niin minusta suurin turn off on avuttomaksi heittäytyminen, niin suloiselta kun siinä toinen yrittääkään vaikuttaa. Ja hieman tätä vastausta selitelläkseni niin jos lähistöllä on esimerkiksi miehiä, saadaan tällä he poistamaan mm se paperitukos printteristä, parhaillaan jopa avaamaan jäätyneet auton ovet tai kantamaan ylisuuret ostokset. Ja jos ihmisen tietää ja tuntee, minä en sulata sitä toisten hyväksi käyttämistä.

Seuraava on niiden omien seksuaalisten apujen hyväksikäyttö. Ei olisi ensimmäinen kerta että joku tulee avoimessa paidassa esimerkiksi katsastusasemalle esittämään viatonta ja kiehnäämään hallin puolelle että saisi auton läpi katsastuksesta.

Ja sitten ovat oma lukunsa ne ikuiset teinit kaikkine pakkeleineen , tekohiuksineen ja -kynsineen ja "no, emmä tiiä, onks pakko hei" kommentteineen.

Ja jostakin syystä en ole näihin himourheilija tyyppisiin naisiin yhtään lämmennyt. Minusta on todella hienoa että liikkuu aktiivisesti ja paljon, mutta se ylitekeminen kenellä tahansa vie kaiken hienouden siitä. Ja syystä tai toisesta monesti kuulee juuri näiden himourheilijoiden korostavan itseään jos esimerkiksi firman aamupalapöydässä on jostakin lajista puhetta. Jos minä menen tällaisen kuullen sanomaan hiihtäneeni 10 km aikaan 43 minuuttia, on se hänestä aivan paska aika, koska hän hiihtää sen 33 minuuttiin, jollaisia aikoja nähdään jopa mm kisoissa. Ja sama himourheilija profiili koskee siis myös miehiä, ei ole todellakaan rajattu nyt pelkästään naisen turn offiksi, vaikka en nyt miehiä sillä silmällä katselekkaan :D Mutta tekniikka vakoilua myönnän salilla harrastavani :)

Lihavaa en allekirjoittaisi mitenkään turn offiksi. Ihminen voi olla sisältä erittäin kaunis ja hieno ihminen, vaikka ulkoisesti olisikin hieman plussakoon puolella. Jos jotain pahaa sanottavaa asiassa, niin jos ihminen on itsensä syönyt liikuntakyvyttömäksi, niin se on jotain, mitä en haluaisi enää kohdata. Kerran sellaisessa asunnossa käynyt ja minä jouduin raavaana miehenä sen hajun edessä nöyrtymään ja lähtemään oksentamaan. Ja tässäkin en sano että kaikki on samanlaisia, mutta tuo missä minä kävin.

Mutta sellaista. Hyvää tiistaita.[/QUOTE]

Lihava=hieman plussakoon puolella?
Minusta lihavuus on sekä miehessä että naisessa ehdoton turn off, mutta pieni pyöreys tuskin haittaa. Ja sellaiseksi miellän "hieman plussakoon puolella" olevan ihmisen.

Itse olen varmaan tuo kuvaamasi "himourheilija" mutta ei meillä ole tapana nokitella toisia ajoissa. Aina löytyy joku parempi ;)
 
Liika on liikaa ihan kaikessa.

Meikki on ihan jees - mut jos ei roskapussin vienti onnistu ilman sotamaalausta niin jotain on pielessä.
Korvikset käsitän, mut lävistyksiä en - ainakin mitä enemmän niitä on.
Tatuoinninkin käsitän, mut kokovartalokuviointia en.
Kiloja passaa olla pullukaksi asti, mut jossain se raja tulee vastaan siinäkin - toi on vähän elämäntavoistakin kiinni.
Korvienväli merkitsee huomattavasti enemmän kuin naamataulu.

Viina. Liika on liikaa ja naisen liika näkyy ja kuuluu huomattavasti pikemmin kuin miehen liika. Olen pelannut sammumispisteshakkia monenkin äijän kanssa ja se onnistuu ihan mainiosti. Sen sijaan liikaa ottanut nainen tietää poikkeuksetta meteliä ja ongelmia.
 
"timppa"
Lihava=hieman plussakoon puolella?
Minusta lihavuus on sekä miehessä että naisessa ehdoton turn off, mutta pieni pyöreys tuskin haittaa. Ja sellaiseksi miellän "hieman plussakoon puolella" olevan ihmisen.

Itse olen varmaan tuo kuvaamasi "himourheilija" mutta ei meillä ole tapana nokitella toisia ajoissa. Aina löytyy joku parempi ;)
Joo, no miten sen "lihavan" kukin ymmärtää. Pyydän taas anteeksi sanojani, en tarkoittanut loukata tällä. Ei nyt ollut tarkoitus taas sotkea muodokasta millään tavalla tähän.

Moni vaan ymmärtää tuon "lihava" sanan heti jos vaatteet uppoaa jossain asennossa ihoon, kynä jää pakaran alle tulevaan "ihotaskuun" jne. Minusta kun pyöreä ihminen ei ole siis lihava, jos siitä ei ole hänelle haittaa. Ja tiedän ihmisiä, joilla on BMI:n puolesta sairaaloisen ylipainon puolella, mutta he ovat terveitä kuin mitkä ja liikkuvat päivittäin. Mutta eivät hekään minusta lihavia ole.

Ja tuolla yliaktiivisilla liikkujilla lähinnä tätä "viisastelua", muiden sortamista ym. vuorostaan tarkoitin. En minä itseäni hyvänä pidä missään liikuntalajissa, mutta jos ei saa harrastaa enää rauhassa vaan heti on joku sortamassa tuloksia, niin kyllä se vähän pistelee. Ja joillakin se "tappaa" sen liikunnan ilon kokonaan.

Jos joku aloittelee lenkkeilyä ja lenkkeilee 3 km lenkin ja heti on joku piikittämässä siitä, niin minusta se on väärin. Ei aloittelijaa voi verrata mitenkään vuosia juosseeseen maratoonariin. Eivätkä hänen tuloksensa ole mitenkään vertailukelpoisia aloittelijan kanssa.
 
Spencer Hastings
Sellainen joka olettaa, että naisen pitää saada sama kuin mies, tekemättä tai osaamatta yhtä paljon.
Tykkäsin tästä siksi, että ajattelin asiaa ilman sukupuolijaotteluakin, vaikkakin naisten näkee useammin vaatimassa itselleen samoja "oikeuksia" ja asioita kuin muilla, vaikka ei ole mitenkään oikeutettu niihin. Kun puhutaan pinnallisista asioista ja hankituista ominaisuuksista, ei perus tasa-arvosta ja ihmisoikeuksista.

Ylemmän kaltainen henkilö on yleensä myös katkera. Ja katkera nainen on ruma.
 
-.-
Itseään täynnä oleva nainen.

Esim. vaikka olisi ulkoisesti kuinka kaunis tahansa, niin jos hän on ihmisenä sellainen että kuvittelee olevansa muiden yläpuolella ja katsoo toisia alaspäin nenänvarttaan pitkin, on hän automaattisesti kuvottava.
 
"ukkeli"
Lisäkeillä varustellut. Hiuslisäkeet, irtoripset, tekokynnet, kumitissit (tai ylisuuret pushupit)...ei kiitos. Varsinkin jos lisukeetvkuuluu ihan normiarkeen. Se kertoo jotain kantajansa minä-kuvasta. Ja mä en toisen terapeutiksi tuossa asiassa ala.
 

Yhteistyössä