Millainen on teidän mielestänne ruma nainen? Mitä piirteitä tai ominaisuuksia täytyy yhdistellä saadakseen rumuutta?

  • Viestiketjun aloittaja coctailsekoituswomän
  • Ensimmäinen viesti
coctailsekoituswomän
Sen olen aina tiennyt etten ole se kedon kaunein kukka, mutta olen ajatellut kuitenkin olevani keskiverron näköinen. Kuluvan kesän aikana olen kuitenkin saanut kuulla kommentteja tyylillä "luulin sitä nätimmän näköiseksi" (suoralainaus 24-vuotiaan miehen suusta). Tämä kommentti on saanut miettimään minkälainen on ruma nainen.

Koitin googlettaa rumaa naista, mutta se meni lihavuus/laihuus vänkäämiseksi. Sitä en kuitenkaan haluaisi, vaan piirteitä, kuten tietynlainen nenä, harottavat silmät tai jotain tuon tyyppisiä piirteitä. Toki paino (oli sitä liikaa tai liian vähän taikka sopivasti) vaikuttaa ulkonäköön, mutta ei ottaisi sitä nyt keskipisteeseen.

Mitä mieltä palsta on?
 
"tyty"
tympeä, naama mutrulla. Ei pidä itsestään huolta, likainen ,haiseva ,leikkaamattomat huonosti hoidetut hiukset. Huonot elintavat, liika alkoholi ja epäterveellinen ruoka näkyy kasvoista...harmaa iho, tummat "sairaan näköiset" silmän ympärykset....
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"Maisa"
Se jos ei pidä huolta hygieniasta tai siisteydestä on tietenkin vastenmielistä. Lisäksi löytyy tietty "henkinen rumuus" joka kuultaa ihmisestä läpi kun tämän kanssa juttelee. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.
 
"vieras"
No mikään yksittäinen piirre ei tee kenestäkään rumaa. Jotkut piirteet joita tavallisesti pidetään epäviehättävinä, voi kumminkin olla jopa edukseen kantajalle.

Rumuus tulee ehkä selvimmin esille siinä jos nainen ei pidä huolta itsestään.
 
lihava
[QUOTE="hhh";26765770]Mua kuvottaa sun kaltaiset sairaat idiootit, ja ei, en ole itse läski.[/QUOTE]

Anteeksi että olin rehellinen.

En minä päin naamaa mene ketään haukkumaan sentään.
 
Voimakas akne. Pahimmillaan nähnyt sellaisia tulehtuneita finnejä naisella naamassa josta valu sitä valkeaa möhnää itsekseen ulos.. Silloin meni ruokahalut ja aattelin et miksi se ei tee tuolle mitään??? Siis aknelle. Onhan niihin lääkettä ja laseria jne. olemassa.
 
"juups"
Mä sanon ihan rehellisesti, että ulkonäöllisesti en koskaan arvostele kenenkään olevan ruma. Mulla ei ole tarvetta sellaiseen, koska jokainen on oma itsensä, millä oikeudella mä (tai kukaan muu) arvostelee toista rumaksi?

Ihminen voi kuitenkin olla epäsiisti. Haiseva, likainen, jopa ällöttävä. Mutta hänkin on ihminen, enkä arvostele häntäkään, joskaan en hakeudu sellaisten ihmisten seuraan vapaaehtoisesti.

Ihminen voi olla myös luonteeltaan luotaantyöntävä, ilkeä, koppava, inhottava. Tällaisiakin ihmisiä karttelen vapaa-aikanani.

Mutta työssäni kohtaan niin paljon erilaisia ihmisiä, että osaan jokaisen kanssa toimia, ja jotenkin mulla on sellainen luonne, että vaikka ihmisestä en pitäisikään, en lähde arvostelemaan häntä (edes mielessäni siis), en ainakaan ulkonäön perusteella.

Loppujen lopuksi kuitenkin vaikka sanonta tuntuu fraasilta, niin meissä jokaisessa on paljonkin hyvää. Syystä tai toisesta ne hyvät puolet vain ovat hautautuneet jonnekin, joko ulkoisesti tai sisäisesti. Mutta maailma on kovin pinnallinen nykyään, ja monet ovat ulkonäkökeskeisiä, joten ymmärrän kyllä ihmisiä, joille myös toisten ihmisten ulkonäkö on tärkeä asia esimerkiksi ihmissuhteissa.
 
"hip"
Ei ole olemassa rumaa naista, osa vain kiinnittää ulkonäköönsä vähemmän huomiota, joten eivät ehkä ole yleisen mittapuun mukaan niin viehättäviä kuin sellaiset, jotka huolehtivat ulkonäöstään. Itsekin en nyt niin jaksa satsata kahden pienen lapsen kanssa ulkonäkööni, enkä mielestäni mikään ruma kuitenkaan ole oman mittapuun mukaan, palstalaisten mielestä kyllä varmaan. Ihan pienellä laitolla saan itsestäni kyllä kauniinkin, aina vain ei viitsi.

Luonnonkauniitakin on, sellaisia jotka näyttävät upeilta täysin naturelleina, mutta eipä heitäkään ihan joka oksalla kasva.

Ja mun mielestä just persoonalliset piirteet on vaan plussaa, esim. mun mielestä isompi ja jopa kyömympi nenä on naisellakin upeempi kuin sellaien hyppyrinenä. mutta pidänkin upeampana enemmän sellaista "kohtalokkaan" ja karismaattisen näköistä naista kuin perus eloveenaa. Vaikka itse enemmän peruseloveena olenkin, tylsää...
 
Korkea otsa, iso nenä, iso leuka (tai leuaton), "kenkä-naama" (eli otsa ja leuka ovat selkeästi edempänä kuin nenän alue), jänis-hampaat, huuleton. Myös oikein huono iho rumentaa kauniitkin piirteet.
 
"vieras"
[QUOTE="hip";26765831]Ei ole olemassa rumaa naista, osa vain kiinnittää ulkonäköönsä vähemmän huomiota, joten eivät ehkä ole yleisen mittapuun mukaan niin viehättäviä kuin sellaiset, jotka huolehtivat ulkonäöstään. Itsekin en nyt niin jaksa satsata kahden pienen lapsen kanssa ulkonäkööni, enkä mielestäni mikään ruma kuitenkaan ole oman mittapuun mukaan, palstalaisten mielestä kyllä varmaan. Ihan pienellä laitolla saan itsestäni kyllä kauniinkin, aina vain ei viitsi.

Luonnonkauniitakin on, sellaisia jotka näyttävät upeilta täysin naturelleina, mutta eipä heitäkään ihan joka oksalla kasva.

Ja mun mielestä just persoonalliset piirteet on vaan plussaa, esim. mun mielestä isompi ja jopa kyömympi nenä on naisellakin upeempi kuin sellaien hyppyrinenä. mutta pidänkin upeampana enemmän sellaista "kohtalokkaan" ja karismaattisen näköistä naista kuin perus eloveenaa. Vaikka itse enemmän peruseloveena olenkin, tylsää...[/QUOTE]:LOL: Aina näihin ketjuihin eksyy näitä maailmanparantajia.
 

Yhteistyössä