Millainen päivä huomenna?

  • Viestiketjun aloittaja "xxxxx"
  • Ensimmäinen viesti
"xxxxx"
Mitä teette aamulla?
Mihin menette ja monelta, milloin pääsette?

Itse menen opiskelemaan kahdeksaksi ja aamulla en ehdi tekemään muuta, kuin pestä hampaat ja pukea.
 
Aamulla heitän esikoisen kouluun, ruokin ja vien hevoset ulos, ruokin ja kusetan koirat. Siivoan kanin asumuksen. Lopun päivää yritän tehdä ompeluhommia. Talli täytyy johonkin väliin siivota, 1 ratsastustunti pitää pikkulikoille, isäntä saa hoitaa kotihommat.
Aika normi vapaapäivä...
 
"mINNi"
Siivoan :D Lapsi tarhaan ja illalla balettiin. Ja klo 21 Täydelliset naiset kera hyvä iltapalan. Meidän 4-vuotias tyttö kysyy aina kun täyskäreistä näkee mainoksen että onko nuo niitä täydellisiä naisia vai sinkkuelämää tyttöjä? :D
 
ih
Herään kuudelta, eka hoitolapsi tulee 6.30, ja 9:ään mennessä on kaikki neljä tulleet. Viimeinen haetaan 16.30 ja siihen päättyy mun työpäivä. Sen jälkeen istun koneella, käyn lenkillä, katson telkkaa, luen ja pesen pyykkiä. Nukkumaan menen puolen yön aikaan, että jaksan taas tiistaina samanlaisen päivän.
 
"vieras"
Herätään lasten kans 7.40, sit aamupalat ja vaatteet päälle. Viedään eskarilainen eskariin 8.30, sit pienten kans takas kotiin touhuamaan. Ruokaa, leikkiä yms.
Sit lapsi 12 aikaan eskarista kotiin, sit pienet nukkumaan.
Mulla nla aika yhden jälkeen, jolloin pappa lasten kans kotona.
Sit ruuanlaittoon, syödään kun mies tulee töistä n 16.30
Ja äidin työpäivähän ei lopu koskaan...jatkuu mitä erilaisemmilla ohjelmilla tuo ilta.
 

Yhteistyössä