Millainen pitää sinun korkokengän/avokkaan kärki olla ?

Peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä tykkään yhdistelmästä todella korkea ja kapea korko + pyöreä kärki. Teräväkärkisissä tuntuu, että jalat näyttää aivan valtavilta.
Mä tykkään kans tällaisesta kengästä. Vaikka mulla on vain 38 koon jalka niin musta noi teräväkärkiset näyttää ihan julmetun isoilta, oikein laivoilta :D
 
Jestas sentään
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No ei ainakaan mikään somasti pyöristetty mummokärki :x
No kivat sulle kun voit käyttää teräväkärkisiä kenkiä! Mun jalassa ne näyttää aivan kamalalta. Eikä pyöreäkärkiset kengät ole mitään mummokenkiä, tällä palstalla vain tuntuu kaikki olevan mummoa, junttia tai white trashia.
 
Minulla on suhteellisen isokokoinen jalkaterä, josta syystä erittäin teräväkärkisissä "itikantappokengissä" jalat näyttävät entistäkin pidemmiltä. Mutta tiedän ihmisiä, joile ne sopivat kuin nyrkki otsaan.

Tykkään fiftarimallisista peeptoe-kärjistä, mantelinmallisista kärjistä, tai seuraavanlaisista, kolmiomaisista kärjistä: http://shoeminx.com/images/2008/06/christian-louboutin-victoria-beckham2.jpg

Mantelinmuotoinen tuntuu parhaimmalta yleensä jalassa. Mummopyöreät ja leveät ei näytä kivalta jo isossa jalkaterässä.. Ja jalkaterä nyt muutenkin on malliltaan toistaiseksi kapoinen..
 
kinuski
Ehdottomasti pyöreä, sellanen niinkuin balleriinoissa useimmiten on. Inhoan tuikkanokkakenkiä, minusta ne ei sovi kellekkään :). Mutta oikeesti makuasia... harmittaa vaan kun en meinaa löytää nättejä korkkareita mistään.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Mä tykkään yhdistelmästä todella korkea ja kapea korko + pyöreä kärki. Teräväkärkisissä tuntuu, että jalat näyttää aivan valtavilta.
sama.
mulla vaan on sen mallinen jalka, etten tähän päivään asti ole löytänyt sellaista kenkää joka mun jalassa pysyis :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jestas sentään:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
No ei ainakaan mikään somasti pyöristetty mummokärki :x
No kivat sulle kun voit käyttää teräväkärkisiä kenkiä! Mun jalassa ne näyttää aivan kamalalta. Eikä pyöreäkärkiset kengät ole mitään mummokenkiä, tällä palstalla vain tuntuu kaikki olevan mummoa, junttia tai white trashia.
Minun tyylini lienee palstalaisten mielestä kaikkea tätä, mutta mitäs siitä :D !
Pääasia, että pidän tyylistäni itse.
 

Yhteistyössä