Millainen puku vauvalle loppukevääksi-kesäksi kylmemmille ilmoille?

Mä olen yrittänyt etsiä kaikista kaupoista jotain kivaa, kevyttä pukua tuolle vajaa 2kk vauvalle, mutta mitään ei löydy :( On vaan mun mielestä tosi tylsiä Reiman fleecehaalareita. Kaverilla on ollut vauvalleen sellainen kevyt, samettimaista kangasta oleva haalari, mutta nyt ei tunnu löytyvän mistään mitään.

Mihin muiden vauvat on puettu tähän aikaan vuodesta ja mistähän moisia vaatteita saisi? Onhan meillä joku vanha äp- vanupukukin, mutta ostaisin uudenkin jos joku hyvä löytyisi.

Tämmöisen löysin netistä; Oldie Cord Wholesuit - Me Too - Turkoosi - Suojapuvut - Vaatteet - NELLY.COM Muotia online On edes hitusen sinne päin mitä haluaisin, mutta mahtaa olla turhan topattu ja lämmin.

Vinkkejä?
 
No kyllä kait mä jonkun ulkovaatteen laitan lapselle jos on kylmää, oli kesä taikka talvi :D Haalarihan on vaan nimitys sille, minkä mallinen vaate on. Ei kai se siitä paksuudesta kerro? Ihan siis sellaista kevyttä, en topattua, haalaria etsin. Nyt keväällähän sen alle voi laittaa lisäksi jotain lämpimämpää.

H&Mkin käyty, ei näkynyt fleecehaalareita :/
 
Jos sulla on halpa-halli tai vastaava siinä liki niin käys vilkasee!Tuli vaan mieleen et justiinsa hypistelin halpa-hallissa sellasta vauvoille tarkoitettua kevät haalaria, ei ollut fleeceä, muistutti lähinnä sellasta "haalaria" mikä on joskus ollut ä.pakkauksessa, mut oli kivalla kuosilla. :)
 
sdfsadg
Mä oon kans etsiskellyt ohutta haalaria, semmosta välikausipuvun tyyppistä "tuulipukukankaista", mutta aika vähissä ovat semmoset, mistä löytyis pieniä kokoja (itse etsin ihan vastasyntyneen kokoa). Anttilassa oli ihan nättejä, mutta aika kalliita. Prismassa oli 62-senttisiä, mut ei mitään hirveen kauniita...
 
Mä oon kans etsiskellyt ohutta haalaria, semmosta välikausipuvun tyyppistä "tuulipukukankaista", mutta aika vähissä ovat semmoset, mistä löytyis pieniä kokoja (itse etsin ihan vastasyntyneen kokoa). Anttilassa oli ihan nättejä, mutta aika kalliita. Prismassa oli 62-senttisiä, mut ei mitään hirveen kauniita...
Täällä meilläpäin oli muistaakseni Kärkkäisellä ja Anton&Ninassa tollasia, pieniäkin kokoja. Mut kun mä en nimenomaan halua tuulipukukankaista, niin ei meille sopinut :) Enkä ihan hirveän tarkkaan niitä tiiraillutkaan, mutta mun mielestä ne oli just tollasia.
 
"xXx"
Mä oon kans etsiskellyt ohutta haalaria, semmosta välikausipuvun tyyppistä "tuulipukukankaista", mutta aika vähissä ovat semmoset, mistä löytyis pieniä kokoja (itse etsin ihan vastasyntyneen kokoa). Anttilassa oli ihan nättejä, mutta aika kalliita. Prismassa oli 62-senttisiä, mut ei mitään hirveen kauniita...
Mä löysin viime kevättalvella Cittarista Travalle-merkkisen haalarin, oli juuri kuin tuulipuku. Karmeen hintanen ovh (50€), mut oli tarjouksessa 25€. Ja koko oli 56. Harmi ettei meillä ollut sille haalarille käyttöä kuitenkaan kun kesä oli niin kuuma ja syksyllä se oli jo pieni :)
 

Yhteistyössä