Millainen tila-auto 6 henkiselle perheelle?

Onko kokemuksia/suosituksia tila-autosta 6 henkiselle perheelle.
Syntymässä on kaksoset ja perheessä on jo 2v ja 4v lapset. Kaikilla neljällä on siis turvakaukalo tai -istuin käytössä.

Onko liukuovet ehdoton must? Onko "pakko" ottaa pakettimallinen tila-auto?

Mies haluaisi tilavan minibussin, mutta minua ajatuskin pakettiautolla ajamisesta tympäisee. Haluaisin ennemin esim. VW Touranin. Nyt on siis kova vääntö käynnissä =)

Kertokaa mielipiteenne/suosituksenne.
 
Meillä myös 4,5v ja 7v lapset ja tuplat tulossa. Nyt Toyota corolla verso ja mies on miettinyt jos vain uudempi malli ostettaisiin jossa on sitten 7 penkit.. kun nyt 5 penkit.. mutta vielä ei olla päätöksiä tehty (maaliskuussa la) miehen siskolla on 4 lasta ja heillä pösön joku tila-auto jossa sivulla sellainen liukuovi ja on kyllä näppärän oloinen auto ja tilava. Taas miehen veljen perheessä myös 4 lasta ja heillä taas tuo vw touran joka on myös kaveri perheessämme.. tästä nyt ei apua ollut, mutta tässä vähän vaihtoehtoja ;) meille ei kuulemma myöskään mitään isoa tila-autoa tai pakettiautoa ole tulossa... joku näppärä "pieni" auto johon mahtuu 4 lasta.. ja tuo toyota corolla verson uudempi malli on kovasti meillä harkinnassa, kun nytkin on saman merkkinen.... itse jos saisin naisen päättää niin olisi tuo pösön tila-auto.. pidän jotenkin niistä liukuovien helppoudesta ja ei tunnu miltään isolta autolta kuitenkaan mitä nyt miehen siskon perheellä sellaista olen katsellut..
 
meillä on kaksoset 2v 7kk ja kuopus 1v3kk ja odotan nelosta. Meillä ollu jo kotvan peugeot 807. Toiinu hyvin ja meinataan sillä pärjätä jatkossakin. Kyseessä sellanen malli, jossa 7 penkkiä ja jokaisen saa erikseen irti ja paikoilleen. (ei siis "sohvaa" takana). Liukuovet on parkkipaikoilla LOISTAVAT en enää ilman niitä osais olla.

Mitä me kateltiin noita tila-autoja, niin monet oli kyllä sellasia höpöhöpö autoja, kun niihin väliaikasiin penkkeihin ei saa turvaistuimia, eikä niissä sit ole yhtään mitään säilytystilaa. Me koeajettiin myös Grand voyager, mutta se oli kyllä aika traktori. toi pösö pyörii ihan yhtä ketterästi, kun vaikka audi a6, joka meillä toisena autona välillä ollu lainanassa.

auttoko?
 

Yhteistyössä